• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Vyšší cena za HBO Max v USA může být problém. Možná přijde levnější verze s reklamou

Juraj Koiš Publikováno 16. 3. 2021
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet
Streamingová platforma HBO Max v USA naráží na problém vyšší ceny. Předplatné za necelých 15 dolarů měsíčně je výrazně vyšší než nabízí konkurenční Disney+. Pokud chce konglomerát AT&T se svou novou službu uspět, bude se muset zamyslet nad nižší cenou. Západní média v tomto směru přichází s informacemi o plánované levnější verzi HBO Max, která by měla být poháněna reklamou.

Služba HBO Max chtěla diváky přilákat exkluzivním obsahem. Ovšem exkluzivitu už dnes mají všichni konkurenti. Ani nabídka streamingu bez reklam už není takové terno, zvláště pokud předplatné vychází na vyšší sumu než u konkurence. HBO Max by tedy mohlo přilákat nové diváky tím, že sníží cenu výměnou za to, že uživatelé „skousnou“ určité rozumné množství reklamy.

Inspirací může být konkurenční služba Peacock skupiny NBC Universal, která nabízí reklamní verzi své streamingové platformy zadarmo, přičemž každý reklamní brejk má maximálně 60 sekund. HBO sice může kvůli reklamě i něco ztratit, jelikož obsah prošpikovaný reklamou už nemusí být diváky vnímán jako „exkluzivní“, ovšem velikost publika může být významným lákadlem pro bonitní zadavatele.

Služba HBO Max by letos měla expandovat do 60 zemí světa a stane se skutečně globální platformou. Ve většině zemí nahradí partnerské streamingové služby, které už fungují pod značkou HBO.

Související článek: Nová videoslužba HBO Max nespoléhá jen na algoritmy. Filmy a seriály doporučují skuteční lidé
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
hbo maxiptv operátortelevize přes internetusa


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Netflix se nechtěl pouštět do cenových válek o sportovní práva. Svůj postoj zřejmě přehodnotil
Juraj Koiš 3. 7. 2025
Nejstarší zpravodajská televize světa CNN slaví 45 let. Zásadně ovlivnila fungování televizního trhu
Juraj Koiš 2. 6. 2025
Mohlo by vás zajímat
Vrací se regulace must carry, tedy povinnost šířit určité televizní programy v základních balíčcích?
9. 7. 2025
Nová streamingová platforma ESPN chce prorazit díky dohodám s operátory. Tím jen zkonsoliduje své současné publikum
8. 7. 2025
Netflix se nechtěl pouštět do cenových válek o sportovní práva. Svůj postoj zřejmě přehodnotil
3. 7. 2025
Úspěšné období pro TV Prima ve sledovanosti i na webu
Čtěte dále

Úspěšné období pro TV Prima ve sledovanosti i na webu

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Vrací se regulace must carry, tedy povinnost šířit určité televizní programy v základních balíčcích?
    • MotoGP se vrací do Brna. Nova zařadí vybrané závody i Televizní noviny z Brna
    • Nová streamingová platforma ESPN chce prorazit díky dohodám s operátory. Tím jen zkonsoliduje své současné publikum

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter