• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

ZDF experimentuje s novým uspořádáním svého streamingového portálu

Juraj Koiš Publikováno 19. 3. 2025
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Logo druhé německé veřejnoprávní skupiny ZDF. Zdroj: ZDF.de

Druhá německá veřejnoprávní skupina ZDF zrealizovala dlouho avizované změny v rámci své on-line obsahové knihovny. ZDF se soustředila na spuštění vlastního streamingového portálu, který by měl rozšířit její dosavadní obsahovou nabídku a přinést divákům lepší třídění obsahu podle vlastních preferencí každého jednotlivce.

Tímto krokem ZDF opouští logiku předchozí mediální knihovny, která byla strukturálně silně založena na lineárních televizních programech této skupiny. Nově získají uživatelé přístup k relevantnějšímu obsahu díky vylepšené navigační struktuře. Alespoň tak to uvádí skupina ZDF ve svých tiskových materiálech.

Automatizované a algoritmicky generované typy stránek zajišťují lepší prezentaci obsahu než ve starší verzi portálu. S pomocí rozsáhlých doplňkových metadat bude obsah snadněji přístupný, lépe klasifikovaný a přehledněji uspořádaný.

Díky technickým vylepšením v kombinaci s moderním designem a uživatelsky přívětivou prezentací obsahu chce ZDF vytvořit intuitivní uživatelský zážitek pro všechny cílové skupiny.

„Spuštěním této služby nastavuje ZDF nové standardy moderního, intuitivního a inkluzivního streamovacího portálu a díky své strategii personalizace veřejné služby poskytuje moderní odpověď na zvýšené nároky uživatelů,“ uvedl Florian Kumb za ZDF.

ZDF bude i nadále využívat společné technologie s ARD, pokud jde o přihlašování a přehrávače. Cílem je mimo jiné vytvoření multiplatformních profilů uživatelů.

0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
evropaněmecko


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Nejstarší zpravodajská televize světa CNN slaví 45 let. Zásadně ovlivnila fungování televizního trhu
Juraj Koiš 2. 6. 2025
Porovnání nabídek internetových TV služeb. Jaké jsou ceny v roce 2025 a na kolika zařízeních můžete sledovat televizi?
Juraj Koiš 30. 4. 2025
Mohlo by vás zajímat
HBO Max vstupuje do 12 dalších zemí, už se staronovým názvem
11. 6. 2025
Terestrická platforma je velmi drahá. CANAL+ ve Francii se rozhodl ji opustit
10. 6. 2025
Warner Bros. Discovery se rozdělí do dvou samostatných korporací. Oddělí streamingové aktivity
10. 6. 2025
Kuriozita: Mladí lidé sledují filmy a seriály v pracovní době a neříkají o tom pravdu
Čtěte dále

Kuriozita: Mladí lidé sledují filmy a seriály v pracovní době a neříkají o tom pravdu

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • FilmBox Premium o víkendu s mimořádnou televizní premiérou
    • Volba ředitele ČT: postup do finále by si zasloužilo víc kandidátů než pět
    • Volba ředitele: Rada ČT vybrala pět finalistů, rozhodne se za týden

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter