• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Kuriozita: Mladí lidé sledují filmy a seriály v pracovní době a neříkají o tom pravdu

Juraj Koiš Publikováno 19. 3. 2025
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Ilustrační foto Pixabay.com

Čas od času přijdou různé průzkumní agentury s poněkud komickými nebo kuriózními výstupy. Za takový lze označit i závěr průzkumu, který si objednala bezplatná streamingová platforma Tubi, a o němž podrobně píšeme zde. Tento průzkum došel k několika zajímavým závěrům. Překvapil zejména tím, že uživatelé na sebe „práskli“ i to, že sledují filmy a seriály v pracovní době. K této skutečnosti se však přiznávají jen v anonymním dotazníku.

Mladí lidé v průzkumu přiznávají, že sledují streamovaný obsah i v pracovní době, zvláště pokud mají možnost práce z domu. A respondenti v anonymním průzkumu jsou ochotni přiznat, že neříkají svým nadřízeným pravdu o tom, co ve skutečnosti dělají v průběhu „domácí“ pracovní doby.

Tento „trend“ se týká především mladších ročníků. Mladí zaměstnanci v průběhu pracovní doby sledují streamovaný obsah na svých soukromých zařízeních. Nedovolí si zřejmě sledovat streaming na firemním počítači nebo notebooku, mají ale k dispozici vlastní telefon nebo tablet, kde mohou sledovat filmy a seriály i v době, kdy by měli pracovat.

Až polovina příslušníků generace Z přiznala, že streamuje při práci z domova, a téměř 48 % přiznalo, že o tom lže svým šéfům. Tento fenomén se tedy týká zaměstnanců do 28 let.

České i evropské zaměstnavatele může uklidnit alespoň fakt, že zmíněný trend se týká především amerických pracovníků a zmíněný průzkum proběhl na vzorce lidí žijících v USA.

České i evropské zaměstnavatele může uklidnit alespoň fakt, že zmíněný trend se týká především amerických pracovníků a zmíněný průzkum proběhl na vzorce lidí žijících v USA.
Další informace: Svět streamingu. Diváci jsou ochotni akceptovat reklamy, jen nesmí být součástí placených balíčků
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
iptv operátorpoznámky a glosysvět streamingutelevize přes internetusa


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Netflix se nechtěl pouštět do cenových válek o sportovní práva. Svůj postoj zřejmě přehodnotil
Juraj Koiš 3. 7. 2025
Nejstarší zpravodajská televize světa CNN slaví 45 let. Zásadně ovlivnila fungování televizního trhu
Juraj Koiš 2. 6. 2025
Mohlo by vás zajímat
Vrací se regulace must carry, tedy povinnost šířit určité televizní programy v základních balíčcích?
9. 7. 2025
Nová streamingová platforma ESPN chce prorazit díky dohodám s operátory. Tím jen zkonsoliduje své současné publikum
8. 7. 2025
Netflix se nechtěl pouštět do cenových válek o sportovní práva. Svůj postoj zřejmě přehodnotil
3. 7. 2025
Svět streamingu: Diváci jsou ochotni akceptovat reklamy, jen nesmí být součástí placených balíčků
Čtěte dále

Svět streamingu: Diváci jsou ochotni akceptovat reklamy, jen nesmí být součástí placených balíčků

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Vrací se regulace must carry, tedy povinnost šířit určité televizní programy v základních balíčcích?
    • MotoGP se vrací do Brna. Nova zařadí vybrané závody i Televizní noviny z Brna
    • Nová streamingová platforma ESPN chce prorazit díky dohodám s operátory. Tím jen zkonsoliduje své současné publikum

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter