• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: TV podzim 2025
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: TV podzim 2025

VOYO nenabídne bezplatný nebo levnější balíček s reklamou

Juraj Koiš Publikováno 21. 4. 2023
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Generální ředitel CME Didier Stoessel (vlevo) a Deputy CEO skupiny CME Dušan Špalek (vpravo). Foto: archiv TV Nova

Placená streamingová služba VOYO se i nadále soustředí výhradně na platící uživatele, a neplánuje bezplatný balíček, ani levnější balíček s reklamou. Na čtvrtečním setkání s novináři to uvedli ředitelé nadnárodní mediální skupiny CME, generální ředitel Didier Stoessel a Dušan Švalek, jenž působí jako Deputy CEO. Akce se uskutečnila v hlavní budově TV Nova na Barrandově.

Podle nejvyšších manažerů skupiny CME je pro platící diváky velmi důležité, aby byla prémiová streamingová služba bez reklamy. To platí o streamingu všeobecně. Z tohoto pohledu zatím nevidí potenciál pro zavedení levnějšího nebo bezplatného balíčku VOYO, který by byl financován prostřednictvím vložené reklamy.

„My momentálně vidíme potenciál v získávání nových plně platících klientů, a nemáme prozatím v plánu nabízet balíček s reklamou,“ říká generální ředitel CME Didier Stoessel.

Podle něj je reklama pro platící diváky překážkou. Právě absence reklamy tak funguje jako významný motivační faktor k tomu, aby si lidé za streamingovou službu platili.

Související článek: Zájem o levný balíček Netflixu s reklamou je zatím relativně nízký kvůli omezené dostupnosti

Někteří globální hráči i přesto experimentují s vkládáním reklamy, díky čemuž mohou svým divákům nabídnout o něco levnější balíček. Děje se tak ale pouze výjimečně, a zejména tehdy, když už vyčerpali všechny možnosti, jak přilákat další nové klienty.

V takové situaci je momentálně globální hráč Netflix, který má sice přes 232 milionů platících klientů, ale nedaří se mu již získávat nové čisté přírůstky platících diváků v dostatečných objemech. Proto se v Netflixu odhodlali k zavedení balíčku s reklamou, ale pouze v zemích, kde už vyčerpali jiné možnosti růstu.

První výsledky reklamního balíčku od Netflixu jsou přitom poměrně rozpačité. Na domovském americkém trhu tento balíček využívají méně než dvě procenta z celkového počtu předplatitelů. Balíček s reklamou tak zatím nepřinesl výrazný růst uživatelů.

Podle Didiera Stoessela je platforma VOYO v mnohem komfortnější pozici, má ještě mnoho možností k dalšímu růstu, a proto momentálně neuvažuje o podobném balíčku.

Poznámka: Prémiový streaming zdarma s reklamou? Velcí hráči zjišťují, že to nefunguje
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
cme roundtable pragueczech pay tviptv operátorplacená televizepříjem televizetelevize přes internettv novavoyo


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Operátoři Skylink a freeSAT oficiálně zařazují kanál Nova Sport 6 do svých nabídek
Juraj Koiš 12. 8. 2025
Nova představila své podzimní novinky včetně nových titulů služby Oneplay
Juraj Koiš 12. 8. 2025
Mohlo by vás zajímat
Blokace přístupu k obsahu ruských médií je v mnoha zemích EU neúčinná, tvrdí ISD
18. 8. 2025
Nova a Prima dnes uvedou první podzimní premiéry
18. 8. 2025
Streamingové platformy snižují počty nových původních seriálů
15. 8. 2025
Operátor Telly přináší statistiku o sledovanosti čtvrtfinálových zápasů Ligy mistrů UEFA
Čtěte dále

Operátor Telly přináší statistiku o sledovanosti čtvrtfinálových zápasů Ligy mistrů UEFA

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Blokace přístupu k obsahu ruských médií je v mnoha zemích EU neúčinná, tvrdí ISD
    • Nova a Prima dnes uvedou první podzimní premiéry
    • Streamingové platformy snižují počty nových původních seriálů

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter