• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Streamingové služby Eurosportu a Discovery už mají přes 20 milionů předplatitelů

Juraj Koiš Publikováno 4. 11. 2021
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet
Americká globálně působící skupina Discovery Communications odhalila své výsledky za třetí kvartál 2021. Největší pozornost byla podle očekávání věnována nové službě Discovery+ a vývoji její klientské báze. Vzhledem k tomu, že Discovery+ zatím nepůsobí ve všech zemích, kde jsou jiné služby Discovery, došlo k zveřejnění souhrnné hodnoty předplatitelů za všechny SVOD služby, která tato skupina provozuje. Vedle Discovery+ totiž jde ještě o čistě sportovní Eurosport Player, který lze legálně sledovat i na území České republiky a Slovenska.

Skupina Discovery Communications získala v předošlých třech měsících celkem 3 miliony nových domácností pro své SVOD služby. Počet aktivních předplatitelů překročil 20 milionů domácností na celém světě. Vzhledem k programovému portfoliu Discovery to lze označit za úspěch, jelikož na americkém trhu nabízí tato skupina především dokumenty a lifestyle, zatímco se sportem oslovuje převážně jen evropské publikum.

Největší příjmy skupiny Discovery Communications jdou především z komerčních kontraktů s operátory placené televize. Díky tomu získává Discovery fixní částku od každé domácnosti, která může sledovat její placené programy. Služba Discovery+ je v tomto směru velmi důležitým doplňkem, jelikož představuje poměrně stabilní zdroj dalších příjmů, o které se skupina nemusí dělit s pay-tv operátory.

Část předplatitelů však vychází ze zákaznické báze klientů sledujících kabelovou, satelitní nebo internetovou televizi. Operátoři v některých zemích totiž dávají časově omezené předplatné služby Discovery+ zdarma pro své tradiční diváky. Discovery tak může vykázat vyšší počet aktivních kont bez toho, aby z nich měla reálný příjem, a nehledě na to, zda tito diváci skutečně využijí své konto.

Největší příjmy skupiny Discovery Communications jdou především z komerčních kontraktů s operátory placené televize. Díky tomu získává Discovery fixní částku od každé domácnosti, která může sledovat její placené programy.
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
evropaiptv operátortelevize přes internetusa


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Odstartovala nejvýznamnější tenisová událost léta. Kde můžete sledovat Wimbledon 2025?
Juraj Koiš 1. 7. 2025
Nejstarší zpravodajská televize světa CNN slaví 45 let. Zásadně ovlivnila fungování televizního trhu
Juraj Koiš 2. 6. 2025
Mohlo by vás zajímat
Netflix se nechtěl pouštět do cenových válek o sportovní práva. Svůj postoj zřejmě přehodnotil
3. 7. 2025
Telly rozjíždí letní kampaň: 3 měsíce balíčku Velký za 260 Kč, HBO a Max na měsíc a iDnes Premium zdarma
3. 7. 2025
Pecka.TV spouští vylepšené balíčky a zákazníci k nim mohou dostat zajímavý bonus
2. 7. 2025
Nejchytřejší televize na trhu SKY Glass zatím není spolehlivá. Uživatelé hlásí problémy
Čtěte dále

Nejchytřejší televize na trhu SKY Glass zatím není spolehlivá. Uživatelé hlásí problémy

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Netflix se nechtěl pouštět do cenových válek o sportovní práva. Svůj postoj zřejmě přehodnotil
    • Telly rozjíždí letní kampaň: 3 měsíce balíčku Velký za 260 Kč, HBO a Max na měsíc a iDnes Premium zdarma
    • Pecka.TV spouští vylepšené balíčky a zákazníci k nim mohou dostat zajímavý bonus

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter