• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Streamingové služby Discovery+ a Max globálně ztratily 700 tisíc předplatitelů

Juraj Koiš Publikováno 9. 11. 2023
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Prezident a generální ředitel skupiny WBD David Zaslav věří, že sportovní obsah může pomoci udržet předplatitele služby MAX, a snížit tím míru opuštění. Skupina posiluje sportovní streamingový obsah na svém domovském trhu v USA.

Zábava u televize. Ilustrační foto: Pixabay.com, autor: yousafbhutta

Skupina Warner Bros Discovery, která v různých zemích provozuje tři streamingové služby discovery+, HBO Max, a novou společnou platformu MAX, informovala o vývoji počtu platících klientů všech svých služeb v globálním měřítku. Alespoň jednu službu si nyní platí celkem 95,1 mil. diváků, přičemž ve druhém kvartále letošního roku se tato hodnota blížila k 96 milionům. Ve třetím kvartále však všechny streamingové platformy skupiny WBD souhrnně přišly o 700 tisíc platících klientů, což představuje pokles o méně než jedno procento. Reálně to však znamená, že vedení musí přizpůsobit svůj odhad dalšího růstu, který očekávalo.

Warner Bros Discovery na domovském americkém trhu posiluje svou pozici na trhu díky orientaci na živé sportovní přenosy. Ty mohou diváci sledovat v rámci nově představeného doplňkového balíčku Bleacher Report Sports. Prezident a generální ředitel skupiny WBD David Zaslav věří, že právě sportovní obsah může pomoci udržet předplatitele služby MAX, a snížit tím možnou míru opuštění (churn rate).

Právě míra opuštění je dnes klíčovou metrikou u streamingových služeb, jelikož vyjádřuje uživatele, kteří službu opustí buďto po jednom měsíci nebo po skončení určitého promotion období. Z hlediska možných příjmů a budoucí ziskovosti služby tedy není důležitý absolutní počet předplatitelů, ale především jejich dlouhodobá věrnost, a s tím související vývoj tržeb.

Archivní analýza: Největší hráči se bez lineárních programů neobejdou
Klíčovou metrikou úspěšnosti streamingových služeb není absolutní počet předplatitelů, ale především jejich dlouhodobá věrnost, a vývoj tržeb. Skupina Warner Bros Discovery věří, že klíčem k udržení předplatitelů prémiového streamingu je orientace na živé sportovní přenosy.
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
hbo maxiptv operátorsvět streamingutelevize přes internet


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Odstartovala nejvýznamnější tenisová událost léta. Kde můžete sledovat Wimbledon 2025?
Juraj Koiš 1. 7. 2025
Nejstarší zpravodajská televize světa CNN slaví 45 let. Zásadně ovlivnila fungování televizního trhu
Juraj Koiš 2. 6. 2025
Mohlo by vás zajímat
Netflix se nechtěl pouštět do cenových válek o sportovní práva. Svůj postoj zřejmě přehodnotil
3. 7. 2025
Telly rozjíždí letní kampaň: 3 měsíce balíčku Velký za 260 Kč, HBO a Max na měsíc a iDnes Premium zdarma
3. 7. 2025
Pecka.TV spouští vylepšené balíčky a zákazníci k nim mohou dostat zajímavý bonus
2. 7. 2025
Konec dohadů a sporů. Programy TVN v Polsku pokračují s prodlouženými licencemi
Čtěte dále

Konec dohadů a sporů. Programy TVN v Polsku pokračují s prodlouženými licencemi

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Netflix se nechtěl pouštět do cenových válek o sportovní práva. Svůj postoj zřejmě přehodnotil
    • Telly rozjíždí letní kampaň: 3 měsíce balíčku Velký za 260 Kč, HBO a Max na měsíc a iDnes Premium zdarma
    • Pecka.TV spouští vylepšené balíčky a zákazníci k nim mohou dostat zajímavý bonus

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter