Streamingové služby Discovery+ a Max globálně ztratily 700 tisíc předplatitelů
Prezident a generální ředitel skupiny WBD David Zaslav věří, že sportovní obsah může pomoci udržet předplatitele služby MAX, a snížit tím míru opuštění. Skupina posiluje sportovní streamingový obsah na svém domovském trhu v USA.

Zábava u televize. Ilustrační foto: Pixabay.com, autor: yousafbhutta
Warner Bros Discovery na domovském americkém trhu posiluje svou pozici na trhu díky orientaci na živé sportovní přenosy. Ty mohou diváci sledovat v rámci nově představeného doplňkového balíčku Bleacher Report Sports. Prezident a generální ředitel skupiny WBD David Zaslav věří, že právě sportovní obsah může pomoci udržet předplatitele služby MAX, a snížit tím možnou míru opuštění (churn rate).
Právě míra opuštění je dnes klíčovou metrikou u streamingových služeb, jelikož vyjádřuje uživatele, kteří službu opustí buďto po jednom měsíci nebo po skončení určitého promotion období. Z hlediska možných příjmů a budoucí ziskovosti služby tedy není důležitý absolutní počet předplatitelů, ale především jejich dlouhodobá věrnost, a s tím související vývoj tržeb.
Archivní analýza: Největší hráči se bez lineárních programů neobejdou
Klíčovou metrikou úspěšnosti streamingových služeb není absolutní počet předplatitelů, ale především jejich dlouhodobá věrnost, a vývoj tržeb. Skupina Warner Bros Discovery věří, že klíčem k udržení předplatitelů prémiového streamingu je orientace na živé sportovní přenosy.