Skupina Prima meziročně posílila. Z tematických kanálů si polepšily CNN Prima NEWS, Prima STAR a Prima SHOW

Sídlo FTV Prima na Vinohradské, foto: Martin Petera
Skupina Prima si ve srovnání s loňským rokem polepšila v cílové skupině 15+ v celodenním i večerním vysílání. Rostlo i zastupitelství Media Club. Mezi malými tematickými stanicemi se nejvíce zvýšila sledovanost CNN Prima NEWS, Prima STAR a Prima SHOW. Vyplývá to z dat elektronického měření sledovanosti ATO-Nielsen. Skupina Prima to oznámila prostřednictvím tiskové zprávy.
Media Club meziročně narostl v prime time v cílových skupinách 15+ i 18–69. Navíc zvítězil nad komerční konkurencí v celodenním vysílání v obou sledovaných cílových skupinách 15+ a 18-69 a v cílové skupině 15+ obsadil první příčku také v prime time.
Skupina Prima meziročně narostla v cílové skupině 15+ jak v celodenním vysílání, tak v prime time. Celodenní share za červen 2025 dosáhl 27,25 % u diváků 15+ a 25,24 % v cílové skupině 18–69. Prime time share v červnu činil 26,31 % v u diváků 15+ a 24,72 % v cílové skupině 18–69.
Nejsledovanějšími červnovými pořady na stanici byly premiérový díl seriálu Kamarádi a repríza Poldy IV. ZOO Nové začátky mělo 11. června druhý nejlepší share od začátku vysílání, konkrétně šlo o podíl na publiku ve výši 18,88 % při počtu 358 tisíc diváků.
Mezi malými tematickými kanály nejvíce meziročně posilovaly CNN Prima NEWS, Prima STAR a Prima SHOW. Na CNN Prima NEWS byla nejsledovanějším pořadem Partie Terezie Tománkové (2. část), která 15. června přilákala 260 tisíc diváků při podílu na publiku ve výši 16,71 %. Speciál: 100 dní do voleb vidělo 19. června 217 tisíc diváků, jednalo se tak o druhý nejsledovanější pořad stanice CNN Prima NEWS v letošním roce.
Zdrojem dat je elektronické měření sledovanosti ATO-Nielsen, pro cílovou skupinu 15+. Pokud není uvedeno jinak, data jsou za červen 2025.
Seriál ZOO Nové začátky měl 11. června druhý nejlepší share od začátku vysílání, konkrétně šlo o podíl na publiku ve výši 18,88 % při počtu 358 tisíc sledujících diváků.