• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Skupina Prima a její zastupitelství Media Club zaznamenalo v říjnu o 80 procent více kampaní v HbbTV

Juraj Koiš Publikováno 11. 11. 2022
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet
Nové sídlo FTV Prima na Vinohradské, foto: Martin Petera

Nové sídlo FTV Prima na Vinohradské, foto: Martin Petera

V tomto týdnu se v Praze uskutečnila nejvýznamnější výroční konference k platformě HbbTV, proto se této problematice věnujeme i v dnešních textech. Jak jsme již informovali, Nova získala dvě ocenění mezinárodní poroty, mimo jiné i za výraznou propagaci této platformy. Dlouholetým propagátorem HbbTV je však i televizní skupina Prima, která získala podobná cenění již v roce 2019, a to díky tomu, že služby HbbTV aktivně nabízí a rozvíjí včetně různých aplikací třetích stran. Na Primě si můžete například zahrát různé hry, v minulosti jste mohli touto cestou platit a sledovat i prémiové sportovní kanály. Díky tomu se prostřednictvím HbbTV dostal velmi zajímavý obsah i k divákům lineárních platforem na anténě a satelitu.

Nyní Prima zviditelňuje komerční aplikace, které umožňují reklamním klientům efektivně zasáhnout další část televizního publika. Tyto aplikace mohou být vhodným doplňkem k tradiční televizní reklamě. Zájem klientů je významný, zastupitelství Media Club nyní oznámilo, že v říjnu zaznamenalo meziročně 80 procent více kampaní v HbbTV.

O tom, jak televizní skupina Prima pracuje s hybridní televizní platformou, mluvila na konferenci v Praze její produktová manažerka Kateřina Srbová. V tiskové zprávě k zvýšenému počtu kampaní zároveň upřesnila, jakým způsobem Prima edukuje své klienty k využití plného potenciálu HbbTV.

„Osvědčilo se nám pravidelné pořádání neformálních akcí, tzv. Media Club BIZ BRUNCHŮ, kde klientům názorně ukazujeme možnosti zapojení HbbTV do jejich kampaní. Na vlastní oči vidí, jak vše funguje, mohou si promluvit s výrobci aplikací o tom, jak se taková aplikace sestavuje a co by měla splňovat. Mohou také načerpat inspiraci, jak si lze takovou aplikaci připravit pomocí zdarma poskytovaných nástrojů. Každá z těchto tematických snídaní vzbuzuje u klientů pozitivní ohlasy, a díky tomu registrujeme poptávky nových kampaní, z čehož máme pochopitelně velkou radost,“ říká Kateřina Srbová, produktový manažer HbbTV skupiny Prima.

Kromě výrazného růstu kampaní plánovaných formou Max Reach, což je doručení inkrementálního zásahu k TV kampani, si klienti Media Clubu oblíbili využívání nestandardních formátů. Netradiční formáty využily například společnosti Mercedes-Benz a ČSOB.

Dalším faktorem, který stojí za významným meziročním růstem kampaní Media Clubu, je spuštění obnovené aplikace Prima Nákupy, která je dostupná také na webu. Právě tuto aplikaci prezentovala paní Srbová nejen na konferenci HbbTV Symposium, ale i na nedávné konferenci Innovation Day.

„Na rozvoj tohoto obchodního modelu budeme klást v příštím roce velký důraz, vidíme zde potenciál a máme jasnou vizi, kam se chceme s Prima Nákupy dostat,“ dodává Petr Hatlapatka, ředitel online divize Media Clubu.

Zajímavost: Evropský divák má větší nadšení pro placenou televizi než ten americký
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
druháhbbtv symposium 2022tv prima


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Nejstarší zpravodajská televize světa CNN slaví 45 let. Zásadně ovlivnila fungování televizního trhu
Juraj Koiš 2. 6. 2025
Porovnání nabídek internetových TV služeb. Jaké jsou ceny v roce 2025 a na kolika zařízeních můžete sledovat televizi?
Juraj Koiš 30. 4. 2025
Mohlo by vás zajímat
Dokumentární stanice Viasat uvedla premiéry dvou nových sérií
4. 6. 2025
Seriál Walker, Texas Ranger slaví 32 let. Chuck Norris se dočkal i zajímavého bonusu
23. 4. 2025
Nový seriál TV Nova Vraždy v kraji patřil k nejsledovanějším pořadům neděle
21. 4. 2025
Služba Telly nedávno aktualizovala aplikace pro set-top-boxy, Android TV a LG
Čtěte dále

Služba Telly nedávno aktualizovala aplikace pro set-top-boxy, Android TV a LG

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Warner Bros. Discovery po návratu k HBO Max přehodnotí některé své lineární projekty
    • Disney se definitivně vyrovnal s Comcastem o kontrolu nad streamingovou službou Hulu
    • Dvoudílný film České televize vstupuje do druhé etapy natáčení

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter