První zkušenosti s Oneplay: spokojenější zatím mohou být původní klienti Voyo
Pod značkou Oneplay budou i nadále působit dvě různé služby pod dvěma různými provozovateli. I proto se zákazníci O2 TV zatím ještě nedočkali rozšíření o tvorbu původního Voyo, pokud ji doposud neměli. Spokojenější však mohou být klienti Novy pod původní službou Voyo, jelikož v rámci Oneplay už mají k dispozici všechny lineární i nelineární služby tak, jak očekávali.

Ilustrační foto Pixabay.com
Sice i část klientů Voyo zaznamenala v průběhu pondělního odpoledne výpadek a nedostupnost služby, ovšem výraznější problémy se pak už neprojevily. U klientů služby O2 TV je situace různá, což souvisí s tím, že jejich migrace pod platformu Oneplay bude probíhat postupně.
Aktualizace 14.3.2025, 14:30 hod: Do článku jsme na vyznačených místech doplnili upřesňující informace a vyjádření zástupců O2 TV.
Pokud jste tedy klientem Voyo, můžete využívat vše tak jako doposud, a k videotéce a pořadům Voyo jste získali i streaming živých programů vybraných českých televizí podle zvoleného programového balíčku.
Standardní klient Voyo měl hned na začátku k dispozici přes 50 lineárních programů v rámci nejnižšího balíčku Komfort. První měsíc může službu využívat za stejných cenových podmínek jako předtím. Klienti původního Voyo tak mají poměrně dost času na to, aby si nové prostředí vyzkoušeli a zjistili, zda jim služba v této podobě vyhovuje.
Pokud jste měli Voyo, tak vaše migrace do Oneplay je tímto prakticky u konce. Jste-li zákazníkem O2 TV, na zpřístupnění videotéky si ještě musíte počkat. Původní klienti O2 TV totiž mohou využít své přihlašovací údaje zatím jen do původní O2 TV. Do prostředí Oneplay se až na výjimky nedostanou. Pokud jste tedy měli doposud O2 TV bez Voyo, patrně to tak zůstane do doby než na vás přijde řada v rámci migrace.
Zvláštní ovšem je, že pod značkou Oneplay budou i nadále působit dvě různé služby pod dvěma různými provozovateli. I proto se zákazníci O2 TV zatím ještě nedočkali rozšíření o tvorbu původního Voyo, ačkoliv se z předchozí komunikace zdálo, že tomu tak bude již od prvního dne.
Doplnění 14.3.2025:
Zástupci operátora O2 TV pro web TVKOMPAS.cz upřesnili, že u klientů se smlouvou došlo ke zpřístupnění Oneplay již od prvního dne. „Zákazníci, kteří měli O2 TV placenou fakturou (tedy naprostá většina), má možnost se přihlásit do Oneplay hned od 10. března a velká část to už využívá. Více informací je dostupných i na našem webu zde,“ uvedla tisková mluvčí společnosti Veronika Zachariášová.
„Od 10. 3. až do termínu migrace tak mohou využívat tito zákazníci O2 TV obě služby. Mohou se postupně seznamovat s Oneplay a testovat ho. To může trvat i tři měsíce. O přesném termínu převodu dostane každý zákazník zprávu nejméně měsíc dopředu – do té doby má vše za původních podmínek,“ dodala paní Zachariášová.
Pokud zákazník nechce čekat na termín převodu, má možnost zažádat o přednostní převod svého účtu do platformy Oneplay.
„Pokud už zákazník nechce déle čekat, má možnost si zažádat o přednostní převod prostřednictvím webového Moje O2 nebo v kterékoli O2 Prodejně. Kolegové mu rádi vše vyřídí hned,“ uzavřela tisková mluvčí O2 Czech Republic.
O2 TV Sport a O2 TV Fotbal nově pod značkou Oneplay sport
Procesem rebrandingu už prošly kanály O2 TV Sport a O2 TV Fotbal, které se od půlnoci z neděle na pondělí identifikují jako Oneplay sport 1 a Oneplay sport 2. Pokud byste náhodou viděli v interface svého set-top-boxu ještě starší názvy kanálů, doporučujeme restartovat set-top-box.
Další informace přineseme průběžně. Na pondělí rovněž připravujeme video, kde s kolegou Jakubem Boučkem zhodnotíme fungování služby Oneplay bezprostředně po jejím spuštění. Video jsme natočili ve středu večer a můžete se na něj podívat v pondělí 17. března v podcastu O médiích na Youtube kanále No Signal Found.