• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Témata a rubriky
    • Analýzy TV trhu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
  • TÉMA: Uvolňování 700 MHz v Evropě
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Témata a rubriky
    • Analýzy TV trhu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
  • TÉMA: Uvolňování 700 MHz v Evropě

Prima: Kvůli přeskakování reklam přicházíme o desítky milionů korun

Juraj Koiš Publikováno 5. 3. 2021
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet
Nové sídlo FTV Prima na Vinohradské, foto: Martin Petera

Nové sídlo FTV Prima na Vinohradské, foto: Martin Petera

Skupina Prima se ve čtvrtek vyjádřila k problematice vztahů s operátory placené televize, a k problematice přeskakování reklamy v odvysílaných pořadech. Její zástupci tvrdí, že skupina kvůli přeskakování reklamy přichází o desítky milionů korun z reklamy. S operátory placené televize nyní hledá obchodní a technický model, jak tento problém vyřešit.

„Skupina Prima investuje více než miliardu korun do vlastního obsahu ročně, a je proto v našem zájmu tuto investici monetizovat napříč různými distribučními platformami. Operátoři prodávají televizní balíčky koncovým uživatelům a vybírají od nich poplatky. Skupina Prima pouze požaduje spravedlivý podíl za vysílací práva, která operátorům poskytuje a která jim umožňují získat zákazníky. Vždy se jedná o svobodné rozhodnutí operátora, jestli se mu vyplatí kanály Prima za určitou cenu distribuovat – nikdo jej do jejich distribuce nenutí,“ říká Lukáš Kubát, Business Development Director skupiny Prima.

„Ohledně přeskakování reklamy – je nutné si uvědomit, že v posledních letech roste kvůli moderním technologiím nárůst odložené sledovanosti a počet diváků, kteří v rámci odložené sledovanosti přeskakují reklamu. Jelikož skupina Prima přichází o desítky milionů korun z reklamy, které by zpětně mohla investovat do programu, hledáme s operátory obchodní a technický model, jak tento problém vyřešit,“ dodává Lukáš Kubát z FTV Prima.

Skupina Prima se původně k celé věci nechtěla vyjádřit s poukazem na důvěrnost informací, které podléhají obchodnímu tajemství. Včerejší reakce přišla v souvislosti s textem, který v tomto týdnu publikoval web Mediaguru.cz. Tento článek sumarizuje problematiku jednání skupiny FTV Prima s operátory placené televize, a jde o souhrn dvou analýz, které jsme k této problematice publikovali na webu TVKOMPAS.cz v průběhu ledna a února.

Relevantní texty k tématu:

  • Operátoři jednají o nových kontraktech s Primou. Musí počítat s výrazným zdražením
  • Souboj Primy s placenou televizí pokračuje. Má požadovat zákaz online archivu a přetáčení reklam
  • Jaromír Glisník, M7 Group: Prima od nás žádá několikanásobně víc za to, co vysílá na anténě zdarma
  • Prima žádá od operátorů vyšší ceny a zákaz přetáčení reklam (Mediaguru.cz)
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
analýzy tv trhuczech pay tvdigitální kabelová televizedigitální satelitní televizeplacená televizepříjem televizesatelitní operátorsatelitní televizetelevize na běžnou anténutelevize přes internetvysílače dvb-t2


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Názor: Skylink má konečně korektní ceník bez zbytečných otázek
Juraj Koiš 7. 4. 2021
V srpnu odstartuje fotbalová Superliga. Její vznik je zřejmě neodvratný
Juraj Koiš 19. 4. 2021
Mohlo by vás zajímat
Budoucnost slovenského Orange sportu je nejasná. Exkluzivní produkty přenechal konkurenci
19. 4. 2021
Růst Netflixu zpomaluje, 6 milionů nových předplatných prý není dost
19. 4. 2021
Uvidíme letos Olympiádu? Tato otázka trápí i operátory placené televize
16. 4. 2021
Televizní služba Telly spouští jarní kampaň, přináší novinku Telly klub
Čtěte dále

Televizní služba Telly spouští jarní kampaň, přináší novinku Telly klub

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Budoucnost slovenského Orange sportu je nejasná. Exkluzivní produkty přenechal konkurenci
    • V srpnu odstartuje fotbalová Superliga. Její vznik je zřejmě neodvratný
    • Růst Netflixu zpomaluje, 6 milionů nových předplatných prý není dost

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2018 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter