• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Prima: Kvůli přeskakování reklam přicházíme o desítky milionů korun

Juraj Koiš Publikováno 5. 3. 2021
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet
Nové sídlo FTV Prima na Vinohradské, foto: Martin Petera

Nové sídlo FTV Prima na Vinohradské, foto: Martin Petera

Skupina Prima se ve čtvrtek vyjádřila k problematice vztahů s operátory placené televize, a k problematice přeskakování reklamy v odvysílaných pořadech. Její zástupci tvrdí, že skupina kvůli přeskakování reklamy přichází o desítky milionů korun z reklamy. S operátory placené televize nyní hledá obchodní a technický model, jak tento problém vyřešit.

„Skupina Prima investuje více než miliardu korun do vlastního obsahu ročně, a je proto v našem zájmu tuto investici monetizovat napříč různými distribučními platformami. Operátoři prodávají televizní balíčky koncovým uživatelům a vybírají od nich poplatky. Skupina Prima pouze požaduje spravedlivý podíl za vysílací práva, která operátorům poskytuje a která jim umožňují získat zákazníky. Vždy se jedná o svobodné rozhodnutí operátora, jestli se mu vyplatí kanály Prima za určitou cenu distribuovat – nikdo jej do jejich distribuce nenutí,“ říká Lukáš Kubát, Business Development Director skupiny Prima.

„Ohledně přeskakování reklamy – je nutné si uvědomit, že v posledních letech roste kvůli moderním technologiím nárůst odložené sledovanosti a počet diváků, kteří v rámci odložené sledovanosti přeskakují reklamu. Jelikož skupina Prima přichází o desítky milionů korun z reklamy, které by zpětně mohla investovat do programu, hledáme s operátory obchodní a technický model, jak tento problém vyřešit,“ dodává Lukáš Kubát z FTV Prima.

Skupina Prima se původně k celé věci nechtěla vyjádřit s poukazem na důvěrnost informací, které podléhají obchodnímu tajemství. Včerejší reakce přišla v souvislosti s textem, který v tomto týdnu publikoval web Mediaguru.cz. Tento článek sumarizuje problematiku jednání skupiny FTV Prima s operátory placené televize, a jde o souhrn dvou analýz, které jsme k této problematice publikovali na webu TVKOMPAS.cz v průběhu ledna a února.

Relevantní texty k tématu:

  • Operátoři jednají o nových kontraktech s Primou. Musí počítat s výrazným zdražením
  • Souboj Primy s placenou televizí pokračuje. Má požadovat zákaz online archivu a přetáčení reklam
  • Jaromír Glisník, M7 Group: Prima od nás žádá několikanásobně víc za to, co vysílá na anténě zdarma
  • Prima žádá od operátorů vyšší ceny a zákaz přetáčení reklam (Mediaguru.cz)
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
analýzy tv trhuczech pay tvdigitální kabelová televizedigitální satelitní televizeplacená televizepříjem televizesatelitní operátorsatelitní televizetelevize na běžnou anténutelevize přes internetvysílače dvb-t2


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Odstartovala nejvýznamnější tenisová událost léta. Kde můžete sledovat Wimbledon 2025?
Juraj Koiš 1. 7. 2025
Nejstarší zpravodajská televize světa CNN slaví 45 let. Zásadně ovlivnila fungování televizního trhu
Juraj Koiš 2. 6. 2025
Mohlo by vás zajímat
Netflix se nechtěl pouštět do cenových válek o sportovní práva. Svůj postoj zřejmě přehodnotil
3. 7. 2025
Telly rozjíždí letní kampaň: 3 měsíce balíčku Velký za 260 Kč, HBO a Max na měsíc a iDnes Premium zdarma
3. 7. 2025
Pecka.TV spouští vylepšené balíčky a zákazníci k nim mohou dostat zajímavý bonus
2. 7. 2025
Televizní služba Telly spouští jarní kampaň, přináší novinku Telly klub
Čtěte dále

Televizní služba Telly spouští jarní kampaň, přináší novinku Telly klub

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Netflix se nechtěl pouštět do cenových válek o sportovní práva. Svůj postoj zřejmě přehodnotil
    • Telly rozjíždí letní kampaň: 3 měsíce balíčku Velký za 260 Kč, HBO a Max na měsíc a iDnes Premium zdarma
    • Pecka.TV spouští vylepšené balíčky a zákazníci k nim mohou dostat zajímavý bonus

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter