• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Témata a rubriky
    • Analýzy TV trhu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
  • TÉMA: Uvolňování 700 MHz v Evropě
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Témata a rubriky
    • Analýzy TV trhu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
  • TÉMA: Uvolňování 700 MHz v Evropě

Poznámka: Skylink 7 se může zbavit nálepky promo kanálu

Juraj Koiš Publikováno 24. 2. 2021
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet
Nová podoba exkluzivního programu Skylink 7 od satelitního a internetového operátora Skylink překvapila. Sázka na tři hodiny vlastního obsahu denně a zařazení několika nových dramatických titulů je pro klienty operátora dobrou zprávou. Skylink 7 má po dvou letech možnost zbavit se nálepky „obyčejného“ promo kanálu díky tomu, že nabídne svým divákům obsah, který nemejí možnost vidět u jiných operátorů. Ovšem provozovatel Skylinku by se mohl zamyslet nad tím, zda má opravdu smysl přinášet exkluzivní obsah na programové pozici, která dlouhodobě funguje jako promokanál.

Skylink si zaslouží kladné body za snahu se odlišit od konkurence. Zatímco O2 TV a Telly sází na exkluzivní obsah v podobě sportu, Skylink jde jinou cestou a přináší jinde neuvedenou dramatickou tvorbu z produkce studií spjatých s nadnárodní skupinou Canal+. Skylink opatrně představuje tuto značku divákům na českém a slovenském trhu nejen prostřednictvím atraktivní seriálové produkce, ale i skrz další kanál vlastní tvorby Canal+ Domo zaměřený na bydlení a zahradu.

Související článek: Program Skylink 7 chystá novou grafiku. Od března rozšíří původní vysílání

Ovšem je zvláštní, že tu atraktivnější tvorbu si nechává pro uvedení na kanále Skylink 7, který dlouhodobě funguje jako „ochutnávkový“ program. Skylink se u druhého výročí spuštění tohoto programu pokouší o určitý refresh, ovšem je otázkou, zda si jeho klienti tuto změnu vůbec uvědomí. Osobně se domnívám, že velká část klientů Skylinku nemá důvod pravidelně přepínat na program Skylink 7, jelikož většinou tam je k vidění obsah, který najdou na jiných programech v nabídce operátora. Mnohem jednodušší je pustit si vlastní tvorbu Canal+ na vyžádání v aplikaci Skylink LIVE TV.

Ovšem vraťme se k zaměření programu Skylink 7. Operátor zatím uvádí veškerou exkluzivní tvorbu právě na tomto programu. Avšak do budoucna by bylo vhodné, kdyby operátor vyčlenil pro atraktivnější tvorbu samostatný kanál. Kvalitní seriály by si jistě zasloužily uvedení pod atraktivnější značkou Canal+. Když lze tímto způsobem „propagovat“ dům a zahradu, jistě se najde zajímavější označení i pro vlastní dramatickou tvorbu.

Kanál Skylink 7 by se tak postupně mohl vrátit ke svému původnímu zaměření a přinášet znovu výhradně průřez nabídkou stanic z vyšších balíčků – a právě zde by se určitě našlo místo i k propagaci kanálu vlastní tvorby.

Nicméně, momentálně jsme ve fázi, kdy se Skylink 7 pokusí nabídnout víc než jen převzatý obsah jiných vysílatelů. A zcela jistě přispěje ke zlepšení celkové obsahové nabídky vedoucího satelitního operátora na českém a slovenském trhu.

Skylink opatrně představuje značku Canal+ divákům na českém a slovenském trhu nejen prostřednictvím atraktivní seriálové produkce, ale i skrz další kanál vlastní tvorby Canal+ Domo zaměřený na bydlení a zahradu.
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
czech pay tvdigitální satelitní televizeiptv operátorplacená televizepoznámky a glosypříjem televizesatelitní operátorsatelitní televizeskylinkskylink 7televize přes internet


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Souboj Primy s placenou televizí pokračuje. Má požadovat zákaz online archivu a přetáčení reklam
Juraj Koiš 9. 2. 2021
Proběhl tendr k fotbalové Lize mistrů pro CZ a SK. Práva si zřejmě rozdělí více operátorů
Juraj Koiš 22. 2. 2021
Mohlo by vás zajímat
Za několik dní startuje streamingová platforma Paramount+
1. 3. 2021
Nový balíček Sport online od Telly obstojí i v konkurenci O2 TV Sport Pack
1. 3. 2021
Čínská CGTN usiluje o vysílací licenci ve Francii
1. 3. 2021
Disney+ v průběhu prvních 14 měsíců překonal čtyřletý cíl
Čtěte dále

Disney+ v průběhu prvních 14 měsíců překonal čtyřletý cíl

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Za několik dní startuje streamingová platforma Paramount+
    • Nový balíček Sport online od Telly obstojí i v konkurenci O2 TV Sport Pack
    • Čínská CGTN usiluje o vysílací licenci ve Francii

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2018 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter