• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

44 procent diváků v USA považuje Netflix za nepostradatelný

Juraj Koiš Publikováno 12. 6. 2019
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet
Která z televizních značek je považována za nejsilnější? Odpověď vás může překvapit, zvláště pokud jde o klíčový televizní trh v USA. Podle jednoho z průzkumu publikovaného v průběhu dubna, je OTT platforma Netflix nejžádanější „televizní značkou“. Tato streamingová platforma předstihla tři velikány americké scény, televize CBS, ABC a NBC a známou sportovní televizi ESPN.

Studie zkoumala nejen popularitu jednotlivých streamingových platforem, ale i jejich „nepostradatelnost“. Tu mohl respondent vyjádřit jednoduše tím, že označil jednotlivé televizní služby, které by si určitě ponechal, kdyby nemohl mít k dispozici všechny.

Netflix je jasně v čele nepostradatelnosti u diváků. Pokud by se museli rozhodnout, kterou službu si ponechají, zvítězil by u 44 procent diváků. Podíly dalších streamingových služeb od tradičních televizních společností CBS, ABC a NBC jsou velmi podobné – každou z nich by si vybralo zhruba 28-29 procent respondentů. Placenou sportovní televizi ESPN jako svou prioritu uvedlo 29 procent respondentů. by skončila druhá, oslovuje 29 procent respondentů.

Až 70 procent diváků ve věku 16-34 let dává přednost tvorbě, kterou jednotlivé televizní služby označují jako původní. Nejvýrazněji je původní tvorba spjata se značkou Netflix.

Tato statistika vyjádřuje preference diváků starších 15 let. V užší cílové skupině mladších diváků od 16 do 34 let je situace podobná. Netflix má v této kategorii 59 procent příznivců, konkurenční Hulu má nad 30 procent.

Další zajímavý údaj z této studie: takřka 70 procent diváků ve věku 16-34 let dává přednost tvorbě, kterou jednotlivé televizní služby označují jako původní, spjatou s vlastní značkou (original series). Nejvýrazněji je původní tvorba spjata se značkou Netflix a podle studie si původní tvorbu spojují s touto značkou i sami respondenti.

Výsledky jsou součástí průzkumu, který proběhl v lednu 2019 v USA na vzorku 1692 respondentů, kteří mají k dispozici vysokorychlostní internet a sledují televizi alespoň 1 hodinu týdně.

Poznámka k českému DVB-T2: Na bezplatné HD zapomeňte, Prima jen slovíčkaří
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
evropaiptv freeplacená televizepříjem televizetelevize přes internettřetí


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
CANAL+ Action v listopadu láká na dvě zajímavé seriálové premiéry
Juraj Koiš 22. 10. 2025
TV Joj opouští bezplatný anténní příjem. Bude vysílat jen v placených platformách
Juraj Koiš 20. 10. 2025
Mohlo by vás zajímat
Skupina Warner Bros. Discovery odpočítává čas do Olympiády. Slibuje zpřístupnění obsahu všem předplatitelům
31. 10. 2025
Podívejte se na olympijské studio Eurosportu a dalších stanic WBD
31. 10. 2025
Disney dokončil proces sloučení své platformy Hulu se sportovní streamovací službou FuboTV
30. 10. 2025
Skylink zařazuje dokumentární kanál Love Nature. Zpřístupní i Ultra HD verzi
Čtěte dále

Skylink zařazuje dokumentární kanál Love Nature. Zpřístupní i Ultra HD verzi

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Skupina Warner Bros. Discovery odpočítává čas do Olympiády. Slibuje zpřístupnění obsahu všem předplatitelům
    • Podívejte se na olympijské studio Eurosportu a dalších stanic WBD
    • Podzim plný záhad na FilmBox Stars

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter