• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: TV podzim 2025
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: TV podzim 2025

44 procent diváků v USA považuje Netflix za nepostradatelný

Juraj Koiš Publikováno 12. 6. 2019
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet
Která z televizních značek je považována za nejsilnější? Odpověď vás může překvapit, zvláště pokud jde o klíčový televizní trh v USA. Podle jednoho z průzkumu publikovaného v průběhu dubna, je OTT platforma Netflix nejžádanější „televizní značkou“. Tato streamingová platforma předstihla tři velikány americké scény, televize CBS, ABC a NBC a známou sportovní televizi ESPN.

Studie zkoumala nejen popularitu jednotlivých streamingových platforem, ale i jejich „nepostradatelnost“. Tu mohl respondent vyjádřit jednoduše tím, že označil jednotlivé televizní služby, které by si určitě ponechal, kdyby nemohl mít k dispozici všechny.

Netflix je jasně v čele nepostradatelnosti u diváků. Pokud by se museli rozhodnout, kterou službu si ponechají, zvítězil by u 44 procent diváků. Podíly dalších streamingových služeb od tradičních televizních společností CBS, ABC a NBC jsou velmi podobné – každou z nich by si vybralo zhruba 28-29 procent respondentů. Placenou sportovní televizi ESPN jako svou prioritu uvedlo 29 procent respondentů. by skončila druhá, oslovuje 29 procent respondentů.

Až 70 procent diváků ve věku 16-34 let dává přednost tvorbě, kterou jednotlivé televizní služby označují jako původní. Nejvýrazněji je původní tvorba spjata se značkou Netflix.

Tato statistika vyjádřuje preference diváků starších 15 let. V užší cílové skupině mladších diváků od 16 do 34 let je situace podobná. Netflix má v této kategorii 59 procent příznivců, konkurenční Hulu má nad 30 procent.

Další zajímavý údaj z této studie: takřka 70 procent diváků ve věku 16-34 let dává přednost tvorbě, kterou jednotlivé televizní služby označují jako původní, spjatou s vlastní značkou (original series). Nejvýrazněji je původní tvorba spjata se značkou Netflix a podle studie si původní tvorbu spojují s touto značkou i sami respondenti.

Výsledky jsou součástí průzkumu, který proběhl v lednu 2019 v USA na vzorku 1692 respondentů, kteří mají k dispozici vysokorychlostní internet a sledují televizi alespoň 1 hodinu týdně.

Poznámka k českému DVB-T2: Na bezplatné HD zapomeňte, Prima jen slovíčkaří
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
evropaiptv freeplacená televizepříjem televizetelevize přes internettřetí


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Pecka.TV přichází s významnou novinkou, umožňuje přetáčet reklamy i na kanálech skupiny Prima
Juraj Koiš 2. 9. 2025
Saúdská fotbalová Pro League bude k vidění exkluzivně na Strike TV i s českým komentářem
Juraj Koiš 29. 8. 2025
Mohlo by vás zajímat
Streaming v Německu předstihl tradiční televizi. Má to ale háček
5. 9. 2025
Služba MAGENTA TV zařadila stanice CANAL+ Sport 2 a 3, prodloužila CANAL+ Action
5. 9. 2025
Nevysvětlila, proč nevysílala. Televize OK TV dostala symbolickou pokutu od regulátora
5. 9. 2025
Skylink zařazuje dokumentární kanál Love Nature. Zpřístupní i Ultra HD verzi
Čtěte dále

Skylink zařazuje dokumentární kanál Love Nature. Zpřístupní i Ultra HD verzi

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Streaming v Německu předstihl tradiční televizi. Má to ale háček
    • Libor Bouček od příštího týdne v nové roli v soutěži Na lovu
    • Služba MAGENTA TV zařadila stanice CANAL+ Sport 2 a 3, prodloužila CANAL+ Action

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter