• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

VOYO nenabídne bezplatný nebo levnější balíček s reklamou

Juraj Koiš Publikováno 21. 4. 2023
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Generální ředitel CME Didier Stoessel (vlevo) a Deputy CEO skupiny CME Dušan Špalek (vpravo). Foto: archiv TV Nova

Placená streamingová služba VOYO se i nadále soustředí výhradně na platící uživatele, a neplánuje bezplatný balíček, ani levnější balíček s reklamou. Na čtvrtečním setkání s novináři to uvedli ředitelé nadnárodní mediální skupiny CME, generální ředitel Didier Stoessel a Dušan Švalek, jenž působí jako Deputy CEO. Akce se uskutečnila v hlavní budově TV Nova na Barrandově.

Podle nejvyšších manažerů skupiny CME je pro platící diváky velmi důležité, aby byla prémiová streamingová služba bez reklamy. To platí o streamingu všeobecně. Z tohoto pohledu zatím nevidí potenciál pro zavedení levnějšího nebo bezplatného balíčku VOYO, který by byl financován prostřednictvím vložené reklamy.

„My momentálně vidíme potenciál v získávání nových plně platících klientů, a nemáme prozatím v plánu nabízet balíček s reklamou,“ říká generální ředitel CME Didier Stoessel.

Podle něj je reklama pro platící diváky překážkou. Právě absence reklamy tak funguje jako významný motivační faktor k tomu, aby si lidé za streamingovou službu platili.

Související článek: Zájem o levný balíček Netflixu s reklamou je zatím relativně nízký kvůli omezené dostupnosti

Někteří globální hráči i přesto experimentují s vkládáním reklamy, díky čemuž mohou svým divákům nabídnout o něco levnější balíček. Děje se tak ale pouze výjimečně, a zejména tehdy, když už vyčerpali všechny možnosti, jak přilákat další nové klienty.

V takové situaci je momentálně globální hráč Netflix, který má sice přes 232 milionů platících klientů, ale nedaří se mu již získávat nové čisté přírůstky platících diváků v dostatečných objemech. Proto se v Netflixu odhodlali k zavedení balíčku s reklamou, ale pouze v zemích, kde už vyčerpali jiné možnosti růstu.

První výsledky reklamního balíčku od Netflixu jsou přitom poměrně rozpačité. Na domovském americkém trhu tento balíček využívají méně než dvě procenta z celkového počtu předplatitelů. Balíček s reklamou tak zatím nepřinesl výrazný růst uživatelů.

Podle Didiera Stoessela je platforma VOYO v mnohem komfortnější pozici, má ještě mnoho možností k dalšímu růstu, a proto momentálně neuvažuje o podobném balíčku.

Poznámka: Prémiový streaming zdarma s reklamou? Velcí hráči zjišťují, že to nefunguje
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
cme roundtable pragueczech pay tviptv operátorplacená televizepříjem televizetelevize přes internettv novavoyo


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Nejstarší zpravodajská televize světa CNN slaví 45 let. Zásadně ovlivnila fungování televizního trhu
Juraj Koiš 2. 6. 2025
Porovnání nabídek internetových TV služeb. Jaké jsou ceny v roce 2025 a na kolika zařízeních můžete sledovat televizi?
Juraj Koiš 30. 4. 2025
Mohlo by vás zajímat
Disney se definitivně vyrovnal s Comcastem o kontrolu nad streamingovou službou Hulu
16. 6. 2025
HBO Max vstupuje do 12 dalších zemí, už se staronovým názvem
11. 6. 2025
Skupina AMC Networks s novou distribuční smlouvou s majitelem Skylinku
11. 6. 2025
Operátor Telly přináší statistiku o sledovanosti čtvrtfinálových zápasů Ligy mistrů UEFA
Čtěte dále

Operátor Telly přináší statistiku o sledovanosti čtvrtfinálových zápasů Ligy mistrů UEFA

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Disney se definitivně vyrovnal s Comcastem o kontrolu nad streamingovou službou Hulu
    • Dvoudílný film České televize vstupuje do druhé etapy natáčení
    • FilmBox Premium o víkendu s mimořádnou televizní premiérou

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter