• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Tematické stanice Atmedia překonaly v červenci hranici 5 procent share

Juraj Koiš Publikováno 4. 8. 2020
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet
Mediální zastupitelství Atmedia dosáhlo v červenci nejvyššího podílu na sledovanosti od svého založení v roce 2008. Konkrétně byl podíl tematických stanic obchodně zastupovaných společností Atmedia v červenci nad hranici 5,1 % v cílové skupině diváků 15-69 let, což je meziročně o deset procent více. Za kontinuálním nárůstem podílu na sledovanosti stojí rozšiřování portfolia tematických televizních stanic a také nárůst sledovanosti především filmových, seriálových a dokumentárních stanic.

Hranici 5% podílu na sledovanosti za celý měsíc překonala Atmedia nejen v užší cílové skupině diváků 15-69 let, ale také v obecnější skupině všech diváků starších 15 let, a to již v červnu. Skupina postupně rozšiřuje portfolio zastupovaných tematických stanic, neboť zájem diváků o ně narůstá.

V současnosti Atmedia na českém televizním trhu obchodně zastupuje již 29 tematických televizních stanic, z nichž 24 je zapojeno do oficiálního elektronického měření sledovanosti. Do jejího portfolia patří filmové, seriálové, dokumentární, sportovní, hudební i dětské televizní stanice, které měsíčně oslovují společně v průměru 5,3 milionu diváků starších 4 let.

Za nárůstem podílu na sledovanosti Atmedia stojí mimo jiné rozšíření portfolia o tematické stanice Discovery Channel, Eurosport 1 a TLC, ke kterému došlo na začátku letošního roku.

„Za nárůstem podílu na sledovanosti Atmedia stojí jak rozšíření portfolia o tematické stanice Discovery Channel, Eurosport 1 a TLC, ke kterému došlo na začátku roku, tak kontinuální nárůst sledovanosti některých tematických televizních stanic. Diváci mají stále větší zájem především o filmové, seriálové a dokumentární stanice, některé z nich mají meziročně dokonce více než dvojnásobnou sledovanost,” popisuje Michaela Vasilová, Managing Director společnosti Atmedia.

Zájem o tematické stanice je nejvyšší především o víkendu, přičemž podíl na sledovanosti dosahuje téměř 6 %. Podle Michaely Vasilové by se měl podíl na sledovanosti Atmedia v druhém pololetí letošního roku ještě zvýšit.

„Vedle rostoucího zájmu o tematické televizní stanice by se na sportovní stanice měly ve větší míře vrátit atraktivní přímé sportovní přenosy, které jsou mezi diváky velmi oblíbené. Atmedia má v portfoliu hned tři sportovní stanice – Sport 1 a Sport 2, které jsou domovskými stanicemi Formule 1, a Eurosport 1, jenž bude na podzim vysílat cyklistické závody Tour de France, Giro d´Italia a La Vuelta. Na konci září se také bude konat tenisový Roland Garros,” dodává Michaela Vasilová.

Psali jsme: Vznikla evropská streamingová platforma Sooner, v ČR je překvapivě blokovaná
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
czech pay tvplacená televizepříjem televize


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
TV Joj opouští bezplatný anténní příjem. Bude vysílat jen v placených platformách
Juraj Koiš 20. 10. 2025
České podzimní pondělky na FilmBoxu pokračují
Juraj Koiš 13. 10. 2025
Mohlo by vás zajímat
TV Joj opouští bezplatný anténní příjem. Bude vysílat jen v placených platformách
20. 10. 2025
Svět streamingu: Nový název služby Apple TV+ může u spotřebitelů vyvolat zmatek
15. 10. 2025
Sportovní přenosy motivují diváky ponechat si předplatné streamingových služeb
15. 10. 2025
Německá SKY vypustí z názvů svých programů označení HD
Čtěte dále

Německá SKY vypustí z názvů svých programů označení HD

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • TV Joj opouští bezplatný anténní příjem. Bude vysílat jen v placených platformách
    • Výpadek důležitých online služeb a platforem. Nefungovaly ani největší streamingové služby
    • Dvě online platformy mohou mít problém se zákonem

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter