• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Televizní služba Telly startuje podzimní kampaň, zdůrazňuje spolehlivost

Juraj Koiš Publikováno 1. 9. 2020
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Produktová fotografie k prodejní akci televizního operátora Telly a výrobce chytrých televizorů značky Philips

V červnu 2020 proběhl výzkum mezi uživateli placených televizí zjišťující, co je pro placené TV služby nejdůležitější a jak jsou s nimi uživatelé spokojeni. Dotazování reprezentativního vzorku českých zákazníků pro společnost Telly provedla agentura Skála a Šulc. Kvalitu placených TV služeb spojují uživatelé na prvním místě se stabilním příjmem signálu, který nemá výpadky. Top prioritou je stabilita signálu pro 44 % uživatelů.

Kvalitu televizních služeb spojují uživatelé na prvním místě se stabilním příjmem signálu, který nemá výpadky. Téma zdvihl televizní operátor Telly, který podle některých průzkumů patří k nejspolehlivějším poskytovatelům televizního vysílání u nás, a využil je ve své podzimní prodejní kampani.

Telly zmíněnou kampaní oslovuje nové zákazníky, na které při objednání služby čekají 3 měsíce naplno, tedy 3 měsíce televizní zábavy s rozšířenou nabídkou více než 120 televizních programů bez dalších příplatků. Nabídka platí pro Telly přes internet i satelitní Telly.

„Protože víme, že Telly je spolehlivá a vyšlo to tak i z průzkumu, rozhodli jsme se téma využít v naší podzimní prodejní kampani. Máme dostatečné technické kapacity, abychom zvládali i nárazové extrémní požadavky na počet připojených diváků a zařízení v jediném okamžiku a ručíme za kvalitu satelitních i internetových instalací prováděných našimi techniky u našich zákazníků,“ vysvětluje výběr tématu Iveta Šlapalová, ředitelka zákaznických služeb.

Za poslední rok fungovala Telly 99,8 % času bez výpadků a z průzkumů zákaznické spokojenosti vyplývá, že 95 % zákazníků je se stabilitou TV platformy spokojeno.

Náhled souvisejících pořadů ve webové verzi Telly. Zdroj: Telly

„Kampaní „Telly nepadá“ oslovujeme všechny potenciální zákazníky, pro které v případě, že si objednají naše služby v podobě jakéhokoliv programového balíčku, máme připravenou rozšířenou nabídku více než 120 programů, kterou jim na 3 měsíce dáme bez dalších příplatků,“ upřesňuje Iveta Šlapalová bonusovou nabídku s názvem „3 měsíce naplno!“.

Spolehlivost Telly potvrzují statistiky. Za poslední rok fungovala Telly 99,8 % času bez výpadků a z průzkumů zákaznické spokojenosti vyplývá, že 95 % zákazníků je se stabilitou TV platformy spokojeno. Z průzkumu agentury Skála a Šulc rovněž vyplynulo, že o něco častěji je stabilita příjmu důležitá pro obyvatele malých obcí do 1000 obyvatel. Příčinou nespokojenosti bývá horší internetové připojení od lokálního poskytovatele, které v průběhu dne kolísá. Průzkum agentury Skála a Šulc pro Telly byl realizován v průběhu června 2020 prostřednictvím 346 rozhovorů.

Případné problémy s internetovým připojením lze částečně řešit díky nasazení kodeku H.265. Ten zaručuje plynulé přehrávání pořadů ve vysokém rozlišení i při nízkém datovém toku. Zatímco ke sledování internetové televize v té nejvyšší kvalitě je běžně potřeba 7 Mbps, ke sledování programů s kódováním H.265 postačí přibližně poloviční datový tok 3,9 Mbps.

Druhou možností, jak zvýšit spolehlivost internetu je spojení televize Telly s Telly internetem. Přitom lze získat navíc trvalou slevu na spojené služby. Telly internet pracuje v pevné síti CETIN, je spolehlivý s dostatečnou kapacitou a rychlostí nejen pro sledování internetové televize a je dostupný pro 4,2 milionu českých domácností.

Podzimní kampaní „Telly nepadá“ osloví televizní operátor potenciální zákazníky na internetu a sociálních sítích s využitím bannerů a natočeného videospotu. Strategický koncept, grafiku i produkci kampaně zajišťuje agentura Grizzlink. Videospot natočila společnost Filmagix s režisérem Michalem Orsavou.

Poznámka: Zpracováno podle tiskové zprávy společnosti Telly s.r.o.

Telly zmíněnou kampaní oslovuje nové zákazníky, na které při objednání služby čekají 3 měsíce naplno, tedy 3 měsíce televizní zábavy s rozšířenou nabídkou více než 120 televizních programů bez dalších příplatků. Nabídka platí pro Telly přes internet i satelitní Telly.
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
iptv freeiptv operátortelevize přes internettelly cz


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Nejstarší zpravodajská televize světa CNN slaví 45 let. Zásadně ovlivnila fungování televizního trhu
Juraj Koiš 2. 6. 2025
Porovnání nabídek internetových TV služeb. Jaké jsou ceny v roce 2025 a na kolika zařízeních můžete sledovat televizi?
Juraj Koiš 30. 4. 2025
Mohlo by vás zajímat
Disney se definitivně vyrovnal s Comcastem o kontrolu nad streamingovou službou Hulu
16. 6. 2025
HBO Max vstupuje do 12 dalších zemí, už se staronovým názvem
11. 6. 2025
Skupina AMC Networks s novou distribuční smlouvou s majitelem Skylinku
11. 6. 2025
Netflix umožní sledovat některé pořady zdarma bez registrace
Čtěte dále

Netflix umožní sledovat některé pořady zdarma bez registrace

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Disney se definitivně vyrovnal s Comcastem o kontrolu nad streamingovou službou Hulu
    • Dvoudílný film České televize vstupuje do druhé etapy natáčení
    • FilmBox Premium o víkendu s mimořádnou televizní premiérou

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter