• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Streamingové služby v zahraničí to s reklamou zatím nepřehání

Juraj Koiš Publikováno 24. 5. 2022
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Pokud máte bezplatný účet u některé americké streamingové služby, zřejmě vám nevadí vložená reklama. Jednotlivé televizní společnosti postupně představují své streamingové platformy poháněné reklamou, zároveň ale nechtějí znechutit diváka nepřiměřeným množstvím nevyžádaných sdělení. Podle výskumu společnosti MediaRadar zatím reklama běžného diváka příliš neobtěžuje.

Nejpříjemnější dojem ze sledování mohou mít klienti služby Peacock patřící skupině NBC Universal / Comcast, kteří jsou nuceni zhlédnout v průměru 8 reklamních spotů za hodinu, což vychází na přibližně čtyři minuty reklam za hodinu. Konkurenční služba Paramount+ je v tomto ohledu agresivnější a servíruje svým divákům až 24 reklamních spotů za hodinu, což činí 9-12 minut za hodinu podle délky jednotlivých spotů.

Paradoxně, druhá významná platforma skupiny Paramount, značka Pluto TV je mnohem mírnější a nutí uživatele jen k přibližně 5-6 minutám reklam za hodinu.

Manažeři placených platforem Disney+ a Netflix momentálně zvažují zavedení výrazně levnějších placených balíčků s určitým množstvím reklamy. Obě strany však přiznávají, že budou muset hledat rovnováhu mezi množstvím reklamy a cenou za službu tak, aby neutrpěla „prémiovost služby“ a zároveň, aby došlo alespoň k zajištění určitých příjmů z reklamy.

Jinými slovy, jde o to, aby streamingové služby mohly vykázat co nejvyšší počty abonentů v rámci konkurenčního boje, ale aby výrazně neklesaly jejich přůměrné příjmy z každého abonenta.

Dále doporučujeme: Názorová analýza – jak velkým problémem je přetáčení reklam?
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
iptv freeiptv operátorpříjem televizetelevize přes internetusa


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
CANAL+ Action v listopadu láká na dvě zajímavé seriálové premiéry
Juraj Koiš 22. 10. 2025
TV Joj opouští bezplatný anténní příjem. Bude vysílat jen v placených platformách
Juraj Koiš 20. 10. 2025
Mohlo by vás zajímat
Disney dokončil proces sloučení své platformy Hulu se sportovní streamovací službou FuboTV
30. 10. 2025
Britská vláda zvažuje úplné vypnutí anténního příjmu. Náhradou má být televize přes internet
29. 10. 2025
CNN spustila svou novou placenou streamingovou službu All Access
29. 10. 2025
Premier League zatím pokračuje v kontraktech s ruskými partnery, až na jednu výjimku
Čtěte dále

Premier League zatím pokračuje v kontraktech s ruskými partnery, až na jednu výjimku

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Skupina Warner Bros. Discovery odpočítává čas do Olympiády. Slibuje zpřístupnění obsahu všem předplatitelům
    • Podívejte se na olympijské studio Eurosportu a dalších stanic WBD
    • Podzim plný záhad na FilmBox Stars

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter