• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: TV podzim 2025
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: TV podzim 2025

Streamingové služby Eurosportu a Discovery už mají přes 20 milionů předplatitelů

Juraj Koiš Publikováno 4. 11. 2021
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet
Americká globálně působící skupina Discovery Communications odhalila své výsledky za třetí kvartál 2021. Největší pozornost byla podle očekávání věnována nové službě Discovery+ a vývoji její klientské báze. Vzhledem k tomu, že Discovery+ zatím nepůsobí ve všech zemích, kde jsou jiné služby Discovery, došlo k zveřejnění souhrnné hodnoty předplatitelů za všechny SVOD služby, která tato skupina provozuje. Vedle Discovery+ totiž jde ještě o čistě sportovní Eurosport Player, který lze legálně sledovat i na území České republiky a Slovenska.

Skupina Discovery Communications získala v předošlých třech měsících celkem 3 miliony nových domácností pro své SVOD služby. Počet aktivních předplatitelů překročil 20 milionů domácností na celém světě. Vzhledem k programovému portfoliu Discovery to lze označit za úspěch, jelikož na americkém trhu nabízí tato skupina především dokumenty a lifestyle, zatímco se sportem oslovuje převážně jen evropské publikum.

Největší příjmy skupiny Discovery Communications jdou především z komerčních kontraktů s operátory placené televize. Díky tomu získává Discovery fixní částku od každé domácnosti, která může sledovat její placené programy. Služba Discovery+ je v tomto směru velmi důležitým doplňkem, jelikož představuje poměrně stabilní zdroj dalších příjmů, o které se skupina nemusí dělit s pay-tv operátory.

Část předplatitelů však vychází ze zákaznické báze klientů sledujících kabelovou, satelitní nebo internetovou televizi. Operátoři v některých zemích totiž dávají časově omezené předplatné služby Discovery+ zdarma pro své tradiční diváky. Discovery tak může vykázat vyšší počet aktivních kont bez toho, aby z nich měla reálný příjem, a nehledě na to, zda tito diváci skutečně využijí své konto.

Největší příjmy skupiny Discovery Communications jdou především z komerčních kontraktů s operátory placené televize. Díky tomu získává Discovery fixní částku od každé domácnosti, která může sledovat její placené programy.
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
evropaiptv operátortelevize přes internetusa


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Pecka.TV přichází s významnou novinkou, umožňuje přetáčet reklamy i na kanálech skupiny Prima
Juraj Koiš 2. 9. 2025
Saúdská fotbalová Pro League bude k vidění exkluzivně na Strike TV i s českým komentářem
Juraj Koiš 29. 8. 2025
Mohlo by vás zajímat
Streaming v Německu předstihl tradiční televizi. Má to ale háček
5. 9. 2025
Služba MAGENTA TV zařadila stanice CANAL+ Sport 2 a 3, prodloužila CANAL+ Action
5. 9. 2025
Spark TV vysílá původní dramatickou sérii stanice Sky Atlantic
4. 9. 2025
Nejchytřejší televize na trhu SKY Glass zatím není spolehlivá. Uživatelé hlásí problémy
Čtěte dále

Nejchytřejší televize na trhu SKY Glass zatím není spolehlivá. Uživatelé hlásí problémy

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Streaming v Německu předstihl tradiční televizi. Má to ale háček
    • Libor Bouček od příštího týdne v nové roli v soutěži Na lovu
    • Služba MAGENTA TV zařadila stanice CANAL+ Sport 2 a 3, prodloužila CANAL+ Action

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter