• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Stížnosti na placenou televizi v Británii. Největším „otloukánkem“ je Virgin Media

Juraj Koiš Publikováno 26. 1. 2023
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Pohled na Londýn a řeku Temži. Ilustrační foto, autor liushuquan, fotobanka Pixabay.com

Britský mediální regulátor Ofcom je velmi aktivní v evidenci stížností na provozovatele placené televize, mobilní operátory a další poskytovatele telekomunikačních služeb. Díky přehledné statistice přepočtené na 100 tisíc obyvatel lze vyčíst, jak si který operátor vede v otázce spokojenosti svých zákazníků. Největším smolařem je v tomto směru značka Virgin Media, která má v oblasti placené televize až 9krát více stížností na své služby než premiant trhu, skupina SKY UK.

Zajímavé je, že většina stížností se netýká ani tak samotné úrovně služeb nebo případných výpadků, ovšem směřuje k tomu, jakým způsobem se zákaznické oddělení vypořádává se samotnými stížnostmi, případně reklamacemi. Virgin Media tak musí zapracovat především na své komunikaci směrem k zákazníkům, aby její jméno nebylo spojováno s nejméně spolehlivým poskytovatelem.

Mezi pay-tv operátory má nejlepší pověst u svých klientů služba SKY UK, kde regulátor eviduje pouze 1 stížnost na každých 100 000 obyvatel. Ani další hráči si nevedou špatně. Operátor Talk Talk má 3 stížnosti na 100 tisíc lidí a značka BT má na kontě 7 stížností na 100 tisíc.

Zajímavé je, že většina stížností se netýká ani tak samotné úrovně služeb nebo případných výpadků, ovšem směřuje k tomu, jakým způsobem se zákaznické oddělení vypořádává se samotnými stížnostmi, případně reklamacemi. Virgin Media tak musí zapracovat především na své komunikaci směrem k zákazníkům, aby její jméno nebylo spojováno s nejméně spolehlivým poskytovatelem.
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
evropaplacená televizevelká británie


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Glosa: BBC a Gary Lineker už jsou zase kamarádi
Juraj Koiš 14. 3. 2023
Dokumentární kanál Prima ZOOM slaví 10. narozeniny a spouští novou kampaň
Juraj Koiš 10. 3. 2023
Mohlo by vás zajímat
Viasat Nature s novým čtyřdílným dokumentem o divočině a ohrožených ekosystémech
20. 3. 2023
Placenou televizi v Portugalsku si platí víc diváků než kolik je tam domácností
20. 3. 2023
Irsko klidnou cestou řeší problém televizního pirátství. Zatím volí osvětu místo drakonických pokut
20. 3. 2023
CANAL+ v pátek nabídne prémiový fotbalový zápas zdarma na YouTube
Čtěte dále

CANAL+ v pátek nabídne prémiový fotbalový zápas zdarma na YouTube

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Viasat Nature s novým čtyřdílným dokumentem o divočině a ohrožených ekosystémech
    • Placenou televizi v Portugalsku si platí víc diváků než kolik je tam domácností
    • Irsko klidnou cestou řeší problém televizního pirátství. Zatím volí osvětu místo drakonických pokut

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2018-2022 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter