• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Stížnosti na placenou televizi v Británii. Největším „otloukánkem“ je Virgin Media

Juraj Koiš Publikováno 26. 1. 2023
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Pohled na Londýn a řeku Temži. Ilustrační foto, autor liushuquan, fotobanka Pixabay.com

Britský mediální regulátor Ofcom je velmi aktivní v evidenci stížností na provozovatele placené televize, mobilní operátory a další poskytovatele telekomunikačních služeb. Díky přehledné statistice přepočtené na 100 tisíc obyvatel lze vyčíst, jak si který operátor vede v otázce spokojenosti svých zákazníků. Největším smolařem je v tomto směru značka Virgin Media, která má v oblasti placené televize až 9krát více stížností na své služby než premiant trhu, skupina SKY UK.

Zajímavé je, že většina stížností se netýká ani tak samotné úrovně služeb nebo případných výpadků, ovšem směřuje k tomu, jakým způsobem se zákaznické oddělení vypořádává se samotnými stížnostmi, případně reklamacemi. Virgin Media tak musí zapracovat především na své komunikaci směrem k zákazníkům, aby její jméno nebylo spojováno s nejméně spolehlivým poskytovatelem.

Mezi pay-tv operátory má nejlepší pověst u svých klientů služba SKY UK, kde regulátor eviduje pouze 1 stížnost na každých 100 000 obyvatel. Ani další hráči si nevedou špatně. Operátor Talk Talk má 3 stížnosti na 100 tisíc lidí a značka BT má na kontě 7 stížností na 100 tisíc.

Zajímavé je, že většina stížností se netýká ani tak samotné úrovně služeb nebo případných výpadků, ovšem směřuje k tomu, jakým způsobem se zákaznické oddělení vypořádává se samotnými stížnostmi, případně reklamacemi. Virgin Media tak musí zapracovat především na své komunikaci směrem k zákazníkům, aby její jméno nebylo spojováno s nejméně spolehlivým poskytovatelem.
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
evropaplacená televizevelká británie


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Satelit a terestrika jsou dvě nejúspornější formy šíření TV vysílání
Juraj Koiš 18. 9. 2025
Seriál X-Files slaví výročí. I po 32 letech má velmi oddanou komunitu příznivců
Juraj Koiš 11. 9. 2025
Mohlo by vás zajímat
Amazon testuje přenosy Ligy mistrů UEFA s grafikou a „živými daty“ jako ve videohrách
17. 9. 2025
Koalice držitelů sportovních práv považuje televizní pirátství za organizovaný zločin
16. 9. 2025
Služba MAGENTA TV přidává dětskou sekci a spouští Dětské kino
16. 9. 2025
CANAL+ v pátek nabídne prémiový fotbalový zápas zdarma na YouTube
Čtěte dále

CANAL+ v pátek nabídne prémiový fotbalový zápas zdarma na YouTube

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Trendy a čísla v platformě Telly: Internetová TV roste, diváci si však ponechávají i satelit
    • Satelit a terestrika jsou dvě nejúspornější formy šíření TV vysílání
    • Amazon testuje přenosy Ligy mistrů UEFA s grafikou a „živými daty“ jako ve videohrách

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter