• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Služba Telly začíná prodávat dárkové předplacené karty pro balíčky Střední a Sport

Juraj Koiš Publikováno 19. 1. 2023
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Vizuál první kampaně značky Telly z roku 2020. Zdroj: archiv

Televizní operátor Telly začal nabízet přeplacené karty pro dva nejpopulárnější programové balíčky ve své nabídce. Lze zakoupit Střední balíček, který obsahuje více než 100 televizních stanic, nebo balíček Sport online, který obsahuje nejžádanější sportovní programy včetně všech čtyř stanic Nova Sport a dvou velmi atraktivních kanálů Premier Sprot. Oba produkty lze zakoupit na období 90, 180 nebo 365 dnů.

Karta Sport online zahrnuje výhradně sportovní televizní stanice, kterých je 16 a obsahují všechny důležité sportovní události, od tenisového Wimbledonu, fotbalové Ligy mistrů, bojových zápasů UFC až po vybrané evropské fotbalové ligy nebo hokejové zápasy NHL.

Balíček Střední je mezi zákazníky Telly dlouhodobě nejoblíbenější. Předplacená karta Střední online nabízí 101 televizních kanálů, z toho 64 v HD kvalitě. Oba předplacené balíčky lze sledovat až na dvou různých zařízeních. Nechybí ani týdenní archiv pořadů, možnost ukládat si vybrané pořady na čtyři týdny nebo výběr pořadů dle hodnocení a žánrů. Internetové vysílání televize Telly je možné naladit v rámci celé Evropské unie.

Předplacenou kartu Střední online i Sport online lze zakoupit na 90, 180 nebo 365 dní. Cena předplatného u balíčku Střední online na 90 dní činí 1300 korun, předplatné na 180 dní přijde na 2500 korun a celoroční stojí 4900 korun. Kartu je možné zakoupit na stránkách shop.telly.cz.

Sportovní předplacené karty Telly pořídí zákazníci i ve vybraných prodejnách Žabka a na čerpacích stanicích Shell. Počet prodejních míst se navíc bude brzy významně rozšiřovat.

Předplacenou kartu lze okamžitě aktivovat online na portálu moje.telly.cz. Sledovat Telly lze prostřednictvím chytrého televizoru, tabletu, počítače nebo mobilního telefonu. Od prvního dne aktivace začíná běžet lhůta pro dané předplatné.

„Předpokládáme, že předplacené karty budou zákazníci kupovat ze dvou důvodů: jednak jako dárek a pak v případě, že chtějí mít televizní vysílání zaplacené na předem určenou dobu,“ říká Jan Schöppel, šéf marketingu televize Telly.

Předplacenou kartu Střední online i Sport online lze zakoupit na 90, 180 nebo 365 dní na eshopu operátora na adrese shop.telly.cz. Sportovní předplacené karty Telly pořídí zákazníci i ve vybraných prodejnách Žabka a na čerpacích stanicích Shell. Počet prodejních míst se navíc bude brzy významně rozšiřovat. Po aktivaci lze nabídku sledovat prostřednictvím chytrého televizoru, tabletu, počítače nebo mobilního telefonu.
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
czech pay tviptv operátorplacená televizepříjem televizetelevize přes internettelly cz


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Telly spouští jarní kampaň, na první tři měsíce nabízí největší balíček jen za 250 korun
Juraj Koiš 16. 3. 2023
Podívejte se na studio Novy Sport k závodům MotoGP
Juraj Koiš 22. 3. 2023
Mohlo by vás zajímat
Trendy v placené televizi na západě: Obsahová exkluzivita již není klíčová, střídá ji agregace
28. 3. 2023
Společná „národní“ platforma nefungovala. Francouzské televize zavřely službu Salto
28. 3. 2023
Názorová analýza: Kolik diváků využívá placené programy? Lze věřit hodnotě 57 procent nebo 72 procent?
27. 3. 2023
Navzdory rychle rostoucí ceně, sportovní přenosy jsou klíčové i pro menší televizní společnosti
Čtěte dále

Navzdory rychle rostoucí ceně, sportovní přenosy jsou klíčové i pro menší televizní společnosti

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Trendy v placené televizi na západě: Obsahová exkluzivita již není klíčová, střídá ji agregace
    • Společná „národní“ platforma nefungovala. Francouzské televize zavřely službu Salto
    • Názorová analýza: Kolik diváků využívá placené programy? Lze věřit hodnotě 57 procent nebo 72 procent?

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2018-2022 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter