• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Služba Paramount+ s přírůstkem 30 procent nových klientů

Juraj Koiš Publikováno 24. 11. 2021
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet
Globální streamingové společnosti postupně odhalují své výsledky za třetí kvartál letošního roku. Nejinak tomu bylo v předchozích týdnech i u nové značky na globálním trhu Paramount+. Tato služba vznikla z původně americké streamingové značky CBS All Access, a pod novým názvem startovala v prvních březnových dnech. K dispozici měla přibližně 30 milionů klientů původní platformy od CBS. Vedení následně informovalo, že jen za první měsíc získala služba 6 milionů nových klientů. Nyní, v rámci třetího kvartálu se platformě Paramount+ podařilo přilákat dalších 11 milionů nových klientů. To odpovídá nárůstu o 30 procent ve srovnání s předchozím kvartálem.

Paramount+ těží především z partnerství jeho mateřské společnosti ViacomCBS s operátory placené televize a mobilními operátory. Díky tomu může výrazně růst především na domovském americkém trhu. Společnost ViacomCBS je totiž velmi významným programmerem, tedy dodavatelem obsahových programů pro placenou televizi. Provozuje desítky placených kanálů včetně i u nás známých značek typu Nickelodeon, Comedy Central nebo MTV.

Na americkém trhu jsou tyto značky mezi operátory velmi žádané. Je přirozené, že licenční smlouvy týkající se šíření těchto programů mají omezenou platnost, a přibližně jednou za dva roky je potřeba jednat o jejich prodloužení. Zástupci Viacomu mohou tato jednání využít k protlačení platformy Paramount+ postupně u všech operátorů. Pokud některý z operátorů umožní svým klientům automatický přístup ke službě Paramount+, znamená to pokaždé významný přírůstek reálných klientů pro tuto platformu.

V rámci zmíněné strategie se zrodila i dohoda Paramount+ a americké části operátora T-Mobile, která zahrnuje roční přístup k videotéce Paramount+ zdarma pro všechny klienty televizních služeb T-Mobile v USA. Pokud by se tento přístup rozšířil i na netelevizní klienty T-Mobile, znamenalo by to, že produkty od Paramount+ bude využívat přes 100 milionů lidí.

Paramount+ těží především z partnerství jeho mateřské společnosti ViacomCBS s operátory placené televize a mobilními operátory. Díky tomu může výrazně růst především na domovském americkém trhu. Společnost ViacomCBS je totiž velmi významným programmerem, tedy dodavatelem obsahových programů pro placenou televizi.
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
evropaiptv freeiptv operátorparamount plusplacená televizetelevize přes internetusavelká británie


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Nejstarší zpravodajská televize světa CNN slaví 45 let. Zásadně ovlivnila fungování televizního trhu
Juraj Koiš 2. 6. 2025
Porovnání nabídek internetových TV služeb. Jaké jsou ceny v roce 2025 a na kolika zařízeních můžete sledovat televizi?
Juraj Koiš 30. 4. 2025
Mohlo by vás zajímat
Warner Bros. Discovery po návratu k HBO Max přehodnotí některé své lineární projekty
17. 6. 2025
Disney se definitivně vyrovnal s Comcastem o kontrolu nad streamingovou službou Hulu
16. 6. 2025
HBO Max vstupuje do 12 dalších zemí, už se staronovým názvem
11. 6. 2025
Úvaha: Prosinec bude i letos televizní
Čtěte dále

Úvaha: Prosinec bude i letos televizní

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Warner Bros. Discovery po návratu k HBO Max přehodnotí některé své lineární projekty
    • Disney se definitivně vyrovnal s Comcastem o kontrolu nad streamingovou službou Hulu
    • Dvoudílný film České televize vstupuje do druhé etapy natáčení

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter