• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Témata a rubriky
    • Analýzy TV trhu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
  • TÉMA: Uvolňování 700 MHz v Evropě
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Témata a rubriky
    • Analýzy TV trhu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
  • TÉMA: Uvolňování 700 MHz v Evropě

Programy Skylink 7 a CANAL+ Domo míří do peoplemetrů

Juraj Koiš Publikováno 26. 1. 2021
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Dva exkluzivní programy, které provozuje operátor satelitní a internetové televize Skylink, budou od února figurovat v elektronickém měření sledovanosti. Stane se tak díky jejich zařazení do portfolia mediálního zastupitelství Atmedia.

Marieta Marecka uvádí pořad 365 obědů Mariety Marecké. Fotografii poskytla agentura zastupující značku Skylink na českém a slovenském trhu

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia zahajuje spolupráci se společností M7 Group, která na českém a slovenském TV trhu provozuje internetovou a satelitní platformu Skylink. Spolupráce se bude týkat stanic Skylink 7 a CANAL+ Domo, které budou od 1. února 2021 zapojeny do peoplemetrového měření televizní sledovanosti pod skupinou Atmedia.

„V první fázi spolupráce se zaměříme na odborné poradenství a zapojení obou televizních stanic do peoplemetrového měření sledovanosti. V dalším období bychom spolupráci rádi rozšířili do dalších oblastí,” přibližuje Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia.

V současnosti zastupuje společnost Atmedia na českém trhu 28 tematických TV stanic, z nichž 23 je zapojeno do oficiálního elektronického měření sledovanosti. Poslední nedávnou změnou bylo rozšíření portfolia o Televizi Seznam, která je od ledna letošního roku součástí balíčku atmax, atadults a atchoice. I díky tomu tematické TV stanice Atmedia měsíčně osloví 5,7 milionu televizních diváků.

„Naším dlouhodobým cílem je budovat trh tematických televizních stanic v České republice, proto neustále hledáme zajímavé kanály, které by mohly rozšířit naše portfolio. CANAL+ Domo a Skylink 7svým obsahem a zaměřením přesně zapadají do rodiny našich tematických stanic,” doplňuje Michaela Vasilová.

Vzhledem k tomu, že chceme nabídku vlastního obsahu do budoucna výrazně rozšiřovat, potřebujeme začít přesněji mapovat preference našich diváků, říká Country Manager společnosti M7 Group Ladislav Řeháček.

Televizní stanice Skylink 7 oslaví začátkem února druhé výročí zahájení svého vysílání. Již téměř dva roky přináší divákům internetové a satelitní televize Skylink pestrou škálu kvalitních pořadů různých typů a žánrů a zároveň jim nabízí exkluzivní premiéry zahraničních seriálů. Mezi ty nejúspěšnější patří norský seriál z fotbalového prostředí Domácí hřiště, francouzské politické drama Černý baron a nejnověji polský seriál o špiónech a terorismu – Nelegální.

CANAL+ Domo je historicky první program z produkce Groupe Canal+ na českém a slovenském televizním trhu. Je vysílán v českém znění a je určen všem, kdo mají rádi domácí pohodu. Pořady se totiž točí kolem zvelebování interiérů a exteriérů, designu a – hlavně – vaření. Kromě televizní obrazovky jsou recepty snadno k nalezení na www.canalplusdomo.cz.

„Jsem velmi rád, že se nám v loňském roce podařilo spustit již druhý vlastní televizní program, zaměřený tentokrát na životní styl. Na základě zkušeností skupiny Canal+ z ostatních trhů jsem přesvědčen, že stejně jako Skylink 7 si i CANAL+ Domo najde svou stabilní diváckou základnu. Vzhledem k tomu, že chceme nabídku vlastního obsahu do budoucna výrazně rozšiřovat, potřebujeme začít přesněji mapovat preference našich diváků. Věříme, že spolupráce se společností Atmedia je v tomto směru správným krokem,“ říká Ladislav Řeháček, Country Manager společnosti M7 Group pro Českou republiku a Slovensko.

V současnosti zastupuje společnost Atmedia na českém trhu 28 tematických TV stanic, z nichž 23 je zapojeno do oficiálního elektronického měření sledovanosti. Poslední nedávnou změnou bylo rozšíření portfolia o Televizi Seznam.
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
digitální satelitní televizeiptv freeiptv operátorsatelitní operátorsatelitní televizeskylinktelevize přes internet


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Souboj Primy s placenou televizí pokračuje. Má požadovat zákaz online archivu a přetáčení reklam
Juraj Koiš 9. 2. 2021
Proběhl tendr k fotbalové Lize mistrů pro CZ a SK. Práva si zřejmě rozdělí více operátorů
Juraj Koiš 22. 2. 2021
Mohlo by vás zajímat
Prima: Kvůli přeskakování reklam přicházíme o desítky milionů korun
5. 3. 2021
Největší výzvy SVOD služeb? Předplatné bez vázanosti a sdílení placených kont
4. 3. 2021
Za několik dní startuje streamingová platforma Paramount+
1. 3. 2021
Služba Lepší TV expanduje na polský a chorvatský trh
Čtěte dále

Služba Lepší TV expanduje na polský a chorvatský trh

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Prima: Kvůli přeskakování reklam přicházíme o desítky milionů korun
    • Největší výzvy SVOD služeb? Předplatné bez vázanosti a sdílení placených kont
    • Program BBC Three se vrátí z internetu do standardního vysílání

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2018 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter