• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Programy Skylink 7 a CANAL+ Domo míří do peoplemetrů

Juraj Koiš Publikováno 26. 1. 2021
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Dva exkluzivní programy, které provozuje operátor satelitní a internetové televize Skylink, budou od února figurovat v elektronickém měření sledovanosti. Stane se tak díky jejich zařazení do portfolia mediálního zastupitelství Atmedia.

Marieta Marecka uvádí pořad 365 obědů Mariety Marecké. Fotografii poskytla agentura zastupující značku Skylink na českém a slovenském trhu

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia zahajuje spolupráci se společností M7 Group, která na českém a slovenském TV trhu provozuje internetovou a satelitní platformu Skylink. Spolupráce se bude týkat stanic Skylink 7 a CANAL+ Domo, které budou od 1. února 2021 zapojeny do peoplemetrového měření televizní sledovanosti pod skupinou Atmedia.

„V první fázi spolupráce se zaměříme na odborné poradenství a zapojení obou televizních stanic do peoplemetrového měření sledovanosti. V dalším období bychom spolupráci rádi rozšířili do dalších oblastí,” přibližuje Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia.

V současnosti zastupuje společnost Atmedia na českém trhu 28 tematických TV stanic, z nichž 23 je zapojeno do oficiálního elektronického měření sledovanosti. Poslední nedávnou změnou bylo rozšíření portfolia o Televizi Seznam, která je od ledna letošního roku součástí balíčku atmax, atadults a atchoice. I díky tomu tematické TV stanice Atmedia měsíčně osloví 5,7 milionu televizních diváků.

„Naším dlouhodobým cílem je budovat trh tematických televizních stanic v České republice, proto neustále hledáme zajímavé kanály, které by mohly rozšířit naše portfolio. CANAL+ Domo a Skylink 7svým obsahem a zaměřením přesně zapadají do rodiny našich tematických stanic,” doplňuje Michaela Vasilová.

Vzhledem k tomu, že chceme nabídku vlastního obsahu do budoucna výrazně rozšiřovat, potřebujeme začít přesněji mapovat preference našich diváků, říká Country Manager společnosti M7 Group Ladislav Řeháček.

Televizní stanice Skylink 7 oslaví začátkem února druhé výročí zahájení svého vysílání. Již téměř dva roky přináší divákům internetové a satelitní televize Skylink pestrou škálu kvalitních pořadů různých typů a žánrů a zároveň jim nabízí exkluzivní premiéry zahraničních seriálů. Mezi ty nejúspěšnější patří norský seriál z fotbalového prostředí Domácí hřiště, francouzské politické drama Černý baron a nejnověji polský seriál o špiónech a terorismu – Nelegální.

CANAL+ Domo je historicky první program z produkce Groupe Canal+ na českém a slovenském televizním trhu. Je vysílán v českém znění a je určen všem, kdo mají rádi domácí pohodu. Pořady se totiž točí kolem zvelebování interiérů a exteriérů, designu a – hlavně – vaření. Kromě televizní obrazovky jsou recepty snadno k nalezení na www.canalplusdomo.cz.

„Jsem velmi rád, že se nám v loňském roce podařilo spustit již druhý vlastní televizní program, zaměřený tentokrát na životní styl. Na základě zkušeností skupiny Canal+ z ostatních trhů jsem přesvědčen, že stejně jako Skylink 7 si i CANAL+ Domo najde svou stabilní diváckou základnu. Vzhledem k tomu, že chceme nabídku vlastního obsahu do budoucna výrazně rozšiřovat, potřebujeme začít přesněji mapovat preference našich diváků. Věříme, že spolupráce se společností Atmedia je v tomto směru správným krokem,“ říká Ladislav Řeháček, Country Manager společnosti M7 Group pro Českou republiku a Slovensko.

V současnosti zastupuje společnost Atmedia na českém trhu 28 tematických TV stanic, z nichž 23 je zapojeno do oficiálního elektronického měření sledovanosti. Poslední nedávnou změnou bylo rozšíření portfolia o Televizi Seznam.
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
digitální satelitní televizeiptv freeiptv operátorsatelitní operátorsatelitní televizeskylinktelevize přes internet


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
CANAL+ Action v listopadu láká na dvě zajímavé seriálové premiéry
Juraj Koiš 22. 10. 2025
TV Joj opouští bezplatný anténní příjem. Bude vysílat jen v placených platformách
Juraj Koiš 20. 10. 2025
Mohlo by vás zajímat
Disney dokončil proces sloučení své platformy Hulu se sportovní streamovací službou FuboTV
30. 10. 2025
Britská vláda zvažuje úplné vypnutí anténního příjmu. Náhradou má být televize přes internet
29. 10. 2025
CNN spustila svou novou placenou streamingovou službu All Access
29. 10. 2025
Služba Lepší TV expanduje na polský a chorvatský trh
Čtěte dále

Služba Lepší TV expanduje na polský a chorvatský trh

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Skupina Warner Bros. Discovery odpočítává čas do Olympiády. Slibuje zpřístupnění obsahu všem předplatitelům
    • Podívejte se na olympijské studio Eurosportu a dalších stanic WBD
    • Podzim plný záhad na FilmBox Stars

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter