• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Poznámka: Skylink 7 se může zbavit nálepky promo kanálu

Juraj Koiš Publikováno 24. 2. 2021
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet
Nová podoba exkluzivního programu Skylink 7 od satelitního a internetového operátora Skylink překvapila. Sázka na tři hodiny vlastního obsahu denně a zařazení několika nových dramatických titulů je pro klienty operátora dobrou zprávou. Skylink 7 má po dvou letech možnost zbavit se nálepky „obyčejného“ promo kanálu díky tomu, že nabídne svým divákům obsah, který nemejí možnost vidět u jiných operátorů. Ovšem provozovatel Skylinku by se mohl zamyslet nad tím, zda má opravdu smysl přinášet exkluzivní obsah na programové pozici, která dlouhodobě funguje jako promokanál.

Skylink si zaslouží kladné body za snahu se odlišit od konkurence. Zatímco O2 TV a Telly sází na exkluzivní obsah v podobě sportu, Skylink jde jinou cestou a přináší jinde neuvedenou dramatickou tvorbu z produkce studií spjatých s nadnárodní skupinou Canal+. Skylink opatrně představuje tuto značku divákům na českém a slovenském trhu nejen prostřednictvím atraktivní seriálové produkce, ale i skrz další kanál vlastní tvorby Canal+ Domo zaměřený na bydlení a zahradu.

Související článek: Program Skylink 7 chystá novou grafiku. Od března rozšíří původní vysílání

Ovšem je zvláštní, že tu atraktivnější tvorbu si nechává pro uvedení na kanále Skylink 7, který dlouhodobě funguje jako „ochutnávkový“ program. Skylink se u druhého výročí spuštění tohoto programu pokouší o určitý refresh, ovšem je otázkou, zda si jeho klienti tuto změnu vůbec uvědomí. Osobně se domnívám, že velká část klientů Skylinku nemá důvod pravidelně přepínat na program Skylink 7, jelikož většinou tam je k vidění obsah, který najdou na jiných programech v nabídce operátora. Mnohem jednodušší je pustit si vlastní tvorbu Canal+ na vyžádání v aplikaci Skylink LIVE TV.

Ovšem vraťme se k zaměření programu Skylink 7. Operátor zatím uvádí veškerou exkluzivní tvorbu právě na tomto programu. Avšak do budoucna by bylo vhodné, kdyby operátor vyčlenil pro atraktivnější tvorbu samostatný kanál. Kvalitní seriály by si jistě zasloužily uvedení pod atraktivnější značkou Canal+. Když lze tímto způsobem „propagovat“ dům a zahradu, jistě se najde zajímavější označení i pro vlastní dramatickou tvorbu.

Kanál Skylink 7 by se tak postupně mohl vrátit ke svému původnímu zaměření a přinášet znovu výhradně průřez nabídkou stanic z vyšších balíčků – a právě zde by se určitě našlo místo i k propagaci kanálu vlastní tvorby.

Nicméně, momentálně jsme ve fázi, kdy se Skylink 7 pokusí nabídnout víc než jen převzatý obsah jiných vysílatelů. A zcela jistě přispěje ke zlepšení celkové obsahové nabídky vedoucího satelitního operátora na českém a slovenském trhu.

Skylink opatrně představuje značku Canal+ divákům na českém a slovenském trhu nejen prostřednictvím atraktivní seriálové produkce, ale i skrz další kanál vlastní tvorby Canal+ Domo zaměřený na bydlení a zahradu.
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
czech pay tvdigitální satelitní televizeiptv operátorplacená televizepoznámky a glosypříjem televizesatelitní operátorsatelitní televizeskylinkskylink 7televize přes internet


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Slavia v Lize mistrů vyzve Bilbao. Atraktivní souboj už v úterý večer
Juraj Koiš 24. 11. 2025
Telly naděluje pod stromeček dvojnásobnou porci zábavy
Juraj Koiš 19. 11. 2025
Mohlo by vás zajímat
Fotbalová Liga mistrů s novými vysílacími partnery. V západních zemích výrazně posílí platforma Paramount+
24. 11. 2025
Slavia v Lize mistrů vyzve Bilbao. Atraktivní souboj už v úterý večer
24. 11. 2025
Značka Music Box se vrací na český a slovenský trh. Nabídne čtyři klipové kanály
21. 11. 2025
Disney+ v průběhu prvních 14 měsíců překonal čtyřletý cíl
Čtěte dále

Disney+ v průběhu prvních 14 měsíců překonal čtyřletý cíl

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Fotbalová Liga mistrů s novými vysílacími partnery. V západních zemích výrazně posílí platforma Paramount+
    • Slavia v Lize mistrů vyzve Bilbao. Atraktivní souboj už v úterý večer
    • Značka Music Box se vrací na český a slovenský trh. Nabídne čtyři klipové kanály

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter