• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Podzimní kampaň Telly: Velký balíček za výrazně zvýhodněnou cenu

Juraj Koiš Publikováno 15. 9. 2021
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Ilustrační fotografie k podzimní kampani televizní služby Telly. Zdroj: Telly.cz

Satelitní a internetová televizní služba Telly spustila ve středu 15. září novou produktovou kampaň se sloganem „Teď už vám nic neuteče“. V rámci podzimní kampaně dostanou všichni noví zákazníci Velký balíček v původní ceně 600 korun měsíčně za výrazně zvýhodněnou cenu 200 korun na první tři měsíce. Ve výsledku tak lze získat takřka kompletní programovou nabídku s výjimkou programů HBO za velmi výhodných podmínek za celkovou roční cenu 6000 korun, což vychází v průměru na 500 korun měsíčně.

Součástí Velkého programového balíčku jsou všechny programy v nabídce Telly včetně prémiových sportovních stanic Premier sport 1, Premier sport 2, Nova sport 3 a Nova sport 4. Dále mají diváci k dispozici i prémiové filmové kanály Cinemax. Jediné příplatkové televize, které nejsou zahrnuty v této nabídce jsou kanály HBO.

Doporučujeme: Odstartovala Liga mistrů a další soutěže UEFA. Rychlý přehled, kde co uvidíte

Podzimní kampaní chce televizní operátor oslovit potenciální zákazníky především na internetu a sociálních sítích. Za strategickým konceptem a produkcí kampaně stojí agentura Grizzlink, se kterou televize Telly spolupracovala již v minulosti.

Televize Telly celkem nabízí tři balíčky: Malý balíček obsahuje 63 kanálů, z toho 35 v HD kvalitě, Střední balíček má 102 kanálů, 60 v HD a Velký balíček obsahuje 121 kanálů, z toho 74 v HD kvalitě. Dlouhodobě se nejvíce prodává balíček Střední, který nově obsahuje i kanály Nova Sport 3 a 4. Zákazníci tak mohou s tímto balíčkem nově sledovat Ligu mistrů UEFA nebo nejpopulárnější evropské fotbalové ligy.

„Novým sloganem podzimní kampaně chceme akcentovat, že díky stabilnímu signálu, HD kanálům a sedmidennímu archivu nepřijdou diváci o žádný pořad či sportovní přenos, navíc v nejvyšší dostupné přenosové kvalitě,“ říká ředitel marketingu Telly Jan Schöppel.

V rámci podzimní kampaně dostanou všichni noví zákazníci Velký balíček za výrazně zvýhodněnou cenu 200 korun na první tři měsíce. Ve výsledku tak lze získat takřka kompletní programovou nabídku za velmi výhodných podmínek za celkovou roční cenu 6000 korun, což vychází v průměru na 500 korun měsíčně.
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
czech pay tvdigi tv czdigitální satelitní televizeiptv operátorplacená televizesatelitní operátorsatelitní televizetelevize přes internettelly cz


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Telly spouští jarní kampaň, na první tři měsíce nabízí největší balíček jen za 250 korun
Juraj Koiš 16. 3. 2023
Podívejte se na studio Novy Sport k závodům MotoGP
Juraj Koiš 22. 3. 2023
Mohlo by vás zajímat
Názorová analýza: Kolik diváků využívá placené programy? Lze věřit hodnotě 57 procent nebo 72 procent?
27. 3. 2023
Operátor Telly v průzkumu zjistil, že placenou televizi využívá zhruba 72 procent obyvatel
24. 3. 2023
Atmedia index: Placenou televizi v ČR využívá 57 procent diváků ve věku 15-69 let
23. 3. 2023
Prima získala licenci pro kanál Prima SHOW. Překoná CNN a Prima STAR?
Čtěte dále

Prima získala licenci pro kanál Prima SHOW. Překoná CNN a Prima STAR?

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Názorová analýza: Kolik diváků využívá placené programy? Lze věřit hodnotě 57 procent nebo 72 procent?
    • Standardní rozlišení je u Němců stále populární navzdory krokům operátora Sky Deutschland
    • Operátor Telly v průzkumu zjistil, že placenou televizi využívá zhruba 72 procent obyvatel

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2018-2022 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter