• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Platforma DAZN v Itálii posiluje exkluzivitu sportovních práv

Juraj Koiš Publikováno 7. 5. 2021
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet
Důležitost streamingového hráče DAZN v Itálii roste nejen pro diváky, ale i pro potenciální obchodní partnery z řad konkurenčních operátorů. Tato streamingová platforma si totiž udržela exkluzivitu pro vysílání všech zápasů španělské fotbalové LaLigy. K tomu jako jediná platforma na trhu bude moci vysílat všechny zápasy italské Serie A. Tento obchod je však předmětem odporu konkurenční platformy SKY, která se snaží zabránit dominanci DAZN na italském trhu.

Pro nejbližší tři roky je ligový kontrakt nastaven tak, že DAZN bude moci vysílat 7 z 10 zápasů italské Serie A úplně exkluzivně, přičemž o další tři přenosy z každého kola se podělí s platformou SKY Italia. V praxi to znamená, že zatímco SKY bude moci vysílat maximálně tři zápasy pro své abonenty, tak DAZN může svým klientům nabídnout všech 10 zápasů v rámci své služby.

A právě tato exkluzivita je momentálně předmětem sporu, jelikož dává jednomu subjektu k dispozici prakticky celý obsah domácí fotbalové soutěže.

DAZN bude moci vysílat 7 z 10 zápasů italské Serie A úplně exkluzivně, přičemž o další tři přenosy z každého kola se podělí s platformou SKY Italia. V praxi to znamená, že zatímco SKY bude moci vysílat maximálně tři zápasy pro své abonenty, tak DAZN může svým klientům nabídnout všech 10 zápasů.
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
evropaiptv operátoritálietelevize přes internet


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Netflix se nechtěl pouštět do cenových válek o sportovní práva. Svůj postoj zřejmě přehodnotil
Juraj Koiš 3. 7. 2025
Nejstarší zpravodajská televize světa CNN slaví 45 let. Zásadně ovlivnila fungování televizního trhu
Juraj Koiš 2. 6. 2025
Mohlo by vás zajímat
Platforma SkyShowtime zpřístupňuje svůj původní seriál Langer z Polska
11. 7. 2025
Platforma Max se oficiálně vrátila k názvu HBO Max už i na českém trhu
11. 7. 2025
Vrací se regulace must carry, tedy povinnost šířit určité televizní programy v základních balíčcích?
9. 7. 2025
Služba Paramount+ má 36 milionů abonentů, za měsíc získala 6 milionů
Čtěte dále

Služba Paramount+ má 36 milionů abonentů, za měsíc získala 6 milionů

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Filmový kanál TCM sice v Evropě už nepůsobí, ale Warner Bros. Discovery jej zachová i po svém plánovaném rozdělení
    • Platforma SkyShowtime zpřístupňuje svůj původní seriál Langer z Polska
    • Platforma Max se oficiálně vrátila k názvu HBO Max už i na českém trhu

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter