• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: TV podzim 2025
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: TV podzim 2025

Platforma DAZN v Itálii posiluje exkluzivitu sportovních práv

Juraj Koiš Publikováno 7. 5. 2021
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet
Důležitost streamingového hráče DAZN v Itálii roste nejen pro diváky, ale i pro potenciální obchodní partnery z řad konkurenčních operátorů. Tato streamingová platforma si totiž udržela exkluzivitu pro vysílání všech zápasů španělské fotbalové LaLigy. K tomu jako jediná platforma na trhu bude moci vysílat všechny zápasy italské Serie A. Tento obchod je však předmětem odporu konkurenční platformy SKY, která se snaží zabránit dominanci DAZN na italském trhu.

Pro nejbližší tři roky je ligový kontrakt nastaven tak, že DAZN bude moci vysílat 7 z 10 zápasů italské Serie A úplně exkluzivně, přičemž o další tři přenosy z každého kola se podělí s platformou SKY Italia. V praxi to znamená, že zatímco SKY bude moci vysílat maximálně tři zápasy pro své abonenty, tak DAZN může svým klientům nabídnout všech 10 zápasů v rámci své služby.

A právě tato exkluzivita je momentálně předmětem sporu, jelikož dává jednomu subjektu k dispozici prakticky celý obsah domácí fotbalové soutěže.

DAZN bude moci vysílat 7 z 10 zápasů italské Serie A úplně exkluzivně, přičemž o další tři přenosy z každého kola se podělí s platformou SKY Italia. V praxi to znamená, že zatímco SKY bude moci vysílat maximálně tři zápasy pro své abonenty, tak DAZN může svým klientům nabídnout všech 10 zápasů.
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
evropaiptv operátoritálietelevize přes internet


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Nové vedení Paramountu chce oživit zájem diváků o značku MTV
Juraj Koiš 9. 9. 2025
Pecka.TV přichází s významnou novinkou, umožňuje přetáčet reklamy i na kanálech skupiny Prima
Juraj Koiš 2. 9. 2025
Mohlo by vás zajímat
Nové vedení Paramountu chce oživit zájem diváků o značku MTV
9. 9. 2025
Fotbalová sezóna ve Francii je i nadále bez nejsilnějšího vysílacího partnera
9. 9. 2025
Platforma Plex informovala o možném úniku údajů, uživatelé si musí změnit heslo
8. 9. 2025
Služba Paramount+ má 36 milionů abonentů, za měsíc získala 6 milionů
Čtěte dále

Služba Paramount+ má 36 milionů abonentů, za měsíc získala 6 milionů

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Nové vedení Paramountu chce oživit zájem diváků o značku MTV
    • Fotbalová sezóna ve Francii je i nadále bez nejsilnějšího vysílacího partnera
    • Platforma Plex informovala o možném úniku údajů, uživatelé si musí změnit heslo

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter