• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Placený streaming v rozporu s podmínkami sdílí až 27 procent domácností v USA

Juraj Koiš Publikováno 6. 4. 2021
1


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet
Sdílení placeného streamingu prostřednictvím poskytnutí přístupového hesla mimo členy domácnosti je v USA vážným problémem. Alespoň to tvrdí odhady specializovaných agentur, které se tímto problémem zabývají. Podle analytické společnosti Leichtman Research Group využívá sdílení hesel přibližně 27 procent domácností, které jsou uživateli placeného streamingu, tedy SVOD služeb. Minimálně jeden placený účet streamingové služby využívá v USA přibližně 82 procent domácností.

Není jasné, jak přesně se analytici dobrali k hodnotě 27 procent. Je však zřejmé, že v amerických médiích se v nejbližších měsících objeví několik textů na toto téma, které je velmi ožehavé pro každého většího hráče na trhu placeného streamingu. Čím více budou novináři upozorňovat na problém sdílení hesel k placeným kontám, tím více obhájitelná může být agresivnější reakce streamingových hráčů na tento problém.

Z dosavadních průzkumů vyplývá, že průměrný divák může za streaming utratit přibližně 30 dolarů měsíčně. To by při současných cenách vycházelo na kombinaci dvou streamingových služeb. Sílící konkurence však způsobuje, že řada diváků bude potřebovat víc než dvě služby.

Analytická společnost Bruce Leichtmana upřesňuje, že až 27 procent domácností může využívat heslo k streamingové službě, kterou platí někdo jiný. Přibližně 12 procent respondentů přiznává, že si někdy od někoho heslo „vypůjčili“. A zhruba 2 procenta domácností využívají sdílení hesla s cílem rozdělit se o náklady s přáteli.

Sdílení hesel může být výrazným problémem vzhledem k tomu, že trh placeného streamingu se neustále tříští. Kdysi vám pro všechen obsah stačilo jedno předplatné Netflixu. Nyní potřebujete předplatné minimálně tří služeb, abyste se dostali ke stejné porci obsahu jako před několika lety s Netflixem.

Z dosavadních průzkumů vyplývá, že průměrný divák může za streaming utratit přibližně 30 dolarů měsíčně. To by při současných cenách vycházelo na kombinaci dvou streamingových služeb. Sílící konkurence však způsobuje, že řada diváků bude potřebovat víc než dvě služby. Mezi „nepostradatelné služby“ se nově řadí Disney+. Sportovní příznivci musí taktéž počítat s předplatným přenosů své oblíbené soutěže nebo soutěží. Obrovské částky do vlastní tvorby a sportovních přenosů vkládá například platforma Amazon Prime Video, dále i globální značka DAZN.

Prakticky každá zámořská sportovní liga má svůj vlastní placený streaming, což může výrazně navýšit celkové náklady průměrného příznivce sportu v USA.

Sdílení hesel může být výrazným problémem vzhledem k tomu, že trh placeného streamingu se neustále tříští. Kdysi vám pro všechen obsah stačilo jedno předplatné Netflixu. Nyní potřebujete předplatné minimálně tří služeb, abyste se dostali ke stejné porci obsahu jako před několika lety s Netflixem.
Související článek: Netflix se pokouší zamezit sdílení hesel k placenému streamingu
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
analýzy tv trhuiptv freeiptv operátorplacená televizetelevize přes internet


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Nejstarší zpravodajská televize světa CNN slaví 45 let. Zásadně ovlivnila fungování televizního trhu
Juraj Koiš 2. 6. 2025
Porovnání nabídek internetových TV služeb. Jaké jsou ceny v roce 2025 a na kolika zařízeních můžete sledovat televizi?
Juraj Koiš 30. 4. 2025
Mohlo by vás zajímat
Disney se definitivně vyrovnal s Comcastem o kontrolu nad streamingovou službou Hulu
16. 6. 2025
HBO Max vstupuje do 12 dalších zemí, už se staronovým názvem
11. 6. 2025
Skupina AMC Networks s novou distribuční smlouvou s majitelem Skylinku
11. 6. 2025
Problém s nedostatečným zajištěním placených programů má i maďarský Vodafone
Čtěte dále

Problém s nedostatečným zajištěním placených programů má i maďarský Vodafone

1 názor

JanM
10. 4. 2021 v 10:03
Pro vložení odpovědi na komentář se musíte přihlásit

Na současném trhu VOD služeb pro získání použitelné nabídky nestačí ani všechny v současnosti dostupné VOD služby dohromady a to jsem v nedávné době vyzkoušel na 30 dnů Netflix a HBO Go, obě v testu víceméně propadly. V současné době nemám předplacenou žádnou VOD službu a obsah beru prakticky výhradně z běžné TV


Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Disney se definitivně vyrovnal s Comcastem o kontrolu nad streamingovou službou Hulu
    • Dvoudílný film České televize vstupuje do druhé etapy natáčení
    • FilmBox Premium o víkendu s mimořádnou televizní premiérou

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter