• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Paramount prý zvažuje prodej některých svých tradičních značek, aby mohl posílit streaming

Juraj Koiš Publikováno 7. 3. 2023
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Sledování televize a streamovaného obsahu. Ilustrační foto Pixabay.com

Investice do globálních streamingových platforem si vyžadují ohromné množství kapitálu, a vlastníci těchto služeb musí být schopni dlouhodobě tolerovat vysoké ztráty. Alespoň tak se to jeví ve světle nových informací týkajících se významné mediální skupiny Paramount, původně známé jako ViacomCBS. Podle informací západních médií a listu Wall Street Journal uvažuje vedení skupiny Paramount o odprodeji některých svých kabelových televizních programů, které patří dlouhodobě do jeho portfolia. Řeč je zejména o skupině BET, která se v produkci a vysílání zaměřuje na afroamerické diváky.

Další tradiční značkou, kterou by Paramount odprodal, je hudební televize VH1. Ta už sice nemá zdaleka globální působnost, ovšem v USA jde stále ještě o velmi dobře etablovanou lifestylovou televizi. Skupina Paramount se před dvěma lety chtěla zbavit i vydavatelského byznysu, a prodala i část svého on-line portfolia. Všechny tyto kroky mají jediný cíl, získat další prostředky pro investice do streamingové platformy Paramount+, a rovněž ke snížení zadlužení celé skupiny.

Streaming je sice pro velké mediální korporace velmi zajímavou investicí, ovšem tradiční televizní byznys je stále ještě výrazně lukrativnější, zvláště pro nejstarší televizní skupiny v USA. Právě proto je svým způsobem paradoxní, že zavedené tradiční lineární kanály musí ustoupit rozvoji globální streamingové platformy.

Připomeňme, že mediální konglomerát Paramount vznikl z původní skupiny ViacomCBS, která kombinuje aktivity a značky jedné z největších celoplošných televizních sítí CBS, a skupiny Viacom, která je jedním z největších poskytovatelů tematických placených kanálů pro kabelové a satelitní operátory.

Streaming je sice pro velké mediální korporace velmi zajímavou investicí, ovšem tradiční televizní byznys je stále ještě výrazně lukrativnější, zvláště pro nejstarší televizní skupiny v USA.
Psali jsme: Průměrný divák prý využívá více než 11 streamingových služeb, včetně bezplatných
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
evropatřetíusa


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Odstartovala nejvýznamnější tenisová událost léta. Kde můžete sledovat Wimbledon 2025?
Juraj Koiš 1. 7. 2025
Nejstarší zpravodajská televize světa CNN slaví 45 let. Zásadně ovlivnila fungování televizního trhu
Juraj Koiš 2. 6. 2025
Mohlo by vás zajímat
Netflix se nechtěl pouštět do cenových válek o sportovní práva. Svůj postoj zřejmě přehodnotil
3. 7. 2025
Francouzská fotbalová telenovela pokračuje. Nechybí další překvapivé zvraty
2. 7. 2025
Největší satelitní operátor v USA přestává přijímat nové klienty. Satelitní televizi zachová pro ty stávající
26. 6. 2025
Dokumentární kanál Prima ZOOM slaví 10. narozeniny a spouští novou kampaň
Čtěte dále

Dokumentární kanál Prima ZOOM slaví 10. narozeniny a spouští novou kampaň

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Netflix se nechtěl pouštět do cenových válek o sportovní práva. Svůj postoj zřejmě přehodnotil
    • Telly rozjíždí letní kampaň: 3 měsíce balíčku Velký za 260 Kč, HBO a Max na měsíc a iDnes Premium zdarma
    • Pecka.TV spouští vylepšené balíčky a zákazníci k nim mohou dostat zajímavý bonus

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter