• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Netflix získal méně nových předplatitelů než očekávali někteří analytici

Juraj Koiš Publikováno 20. 4. 2023
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet
Globální streamingová služba Netflix oznámila své výsledky za první čtvrtletí letošního roku. Její celkový přírůstek nových platících uživatelů však nesplnil očekávání analytiků. Netflix sice přidal 1,75 milionu nových abonentů, ovšem očekávání některých předních analytiků byla ještě zhruba o půl milionu vyšší. Vedení společnosti zároveň mezi řádky přiznalo, že mírně přehodnocuje svou politiku zpoplatnění sdílení hesel. Na trzích, kde tuto novinku zavedla, se totiž setkává s tzv. „cancel reaction“, tedy s odmítnutím ze strany uživatelů. Tato reakce ovlivňuje i celkový růst počtu platících uživatelů, podle některých ohlasů by však mělo jít pouze o přechodný jev. Společnost zatím neupřesnila cenu, za kterou bude možné sdílet placený účet na domovském trhu v USA.

Pokud jde o počet lidí využívajících levnější placenou verzi Netflixu s reklamou, společnost uvedla, že tuto možnost v USA využívá přibližně 1,7 procenta tamních klientů. Mezikvartálně jde o růst o necelý jeden procentní bod. V reálných číslech to znamená, že levnější reklamní předplatné od Netflixu využívá více než 1 milion skutečně platících lidí.

Podrobně se Netflixu věnujeme v pravidelné analýze v sekci Svět streamingu.

Související článek: Zájem o levný balíček Netflixu s reklamou je zatím relativně nízký kvůli omezené dostupnosti
Poznámka: Prémiový streaming zdarma s reklamou? Velcí hráči zjišťují, že to nefunguje
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
iptv operátornetflixplacená televizesvět streamingutelevize přes internet


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Vážná krize v BBC. Co znamená konec generálního ředitele a ředitelky zpravodajství?
Juraj Koiš 11. 11. 2025
Sport, dokumenty a filmy v říjnu na Skylinku a freeSATu pro všechny
Juraj Koiš 4. 11. 2025
Mohlo by vás zajímat
Bezplatná platforma Tubi postupně omezuje sledování vybraných titulů bez registrace
13. 11. 2025
Platforma Disney+ si připomíná šest let od spuštění. Odstartovala v Nizozemsku
12. 11. 2025
O médiích: Chytrá televize o vás odesílá hromady dat
10. 11. 2025
VOYO má obrovský potenciál k dalšímu růstu, říkají šéfové CME
Čtěte dále

VOYO má obrovský potenciál k dalšímu růstu, říkají šéfové CME

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Bezplatná platforma Tubi postupně omezuje sledování vybraných titulů bez registrace
    • Platforma Disney+ si připomíná šest let od spuštění. Odstartovala v Nizozemsku
    • Jen streaming nestačí. Disney se po pěti letech znovu vrací k lineárním kanálům

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter