• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Levnější balíčky Netflixu s reklamou už využívá 94 milionů lidí

Juraj Koiš Publikováno 16. 5. 2025
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Prezidentka divize pro prodej reklamy ve společnosti Netflix Amy Reinhard na prezentaci pro reklamní partnery. Fotografii poskytla pro redakční použití společnost Netflix prostřednictvím sekce Asset Share

Společnost Netflix v tomto týdnu informovala o svých počtech předplatitelů včetně levnějšího balíčku doprovázeného reklamou. V průběhu posledních šesti měsíců zaznamenala citelný nárůst u tohoto tarifu z původních 70 milionů reportovaných v listopadu až na nynějších 94 milionů.

„Když nás srovnáte s našimi konkurenty, poutáme pozornost výrazně výše. A naši členové věnují stejnou pozornost reklamám uprostřed pořadů a filmů jako samotným pořadům a filmům,“ uvedla prezidentka reklamní divize Netflixu Amy Reinhard v prezentaci pro významné reklamní partnery.

Publikum, které využívá reklamní balíček od Netflixu, má podle paní Reinhardové víc diváků ve věku 18-34 než jakákoli jiná americká vysílací nebo kabelová síť.

Netflix je velmi úspěšný v získávání předplatitelů i na balíčky s reklamou. Značná část byla zřejmě získána díky spolupráci s telekomunikačními a pay-tv operátory v rámci vzájemně výhodných bundlů služeb. Část klientů reklamního balíčku určitě Netflix získal i díky tomu, že zavedl opatření zamezující sdílení placených účtů.

Konta je sice možné sdílet i nadále, ale je potřeba aktivovat levnější doplňkové předplatné za známého nebo rodinného příslušníka mimo domácnost, kterému konto propůjčíte. Balíček s reklamou je ovšem velmi vhodnou alternativou i pro ty, kdo mají několik různých streamingových služeb, a chtějí mít cenově výhodnější přístup ke každé z nich.

0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
netflixplacená televizetelevize přes internet


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
CANAL+ přiveze do Prahy trofej pro vítěze Premier League
Juraj Koiš 10. 10. 2025
Skupina Disney potvrdila, že Simpsonovi se vrátí v novém filmu po 20 letech
Juraj Koiš 1. 10. 2025
Mohlo by vás zajímat
Svět streamingu: Nový název služby Apple TV+ může u spotřebitelů vyvolat zmatek
15. 10. 2025
Sportovní přenosy motivují diváky ponechat si předplatné streamingových služeb
15. 10. 2025
Symbol plus už není důležitý. Apple přejmenoval svou streamingovou platformu
14. 10. 2025
Hudební prohlídka Eurovize proběhla bez výraznějšího zájmu českých diváků
Čtěte dále

Hudební prohlídka Eurovize proběhla bez výraznějšího zájmu českých diváků

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Svět streamingu: Nový název služby Apple TV+ může u spotřebitelů vyvolat zmatek
    • Sportovní přenosy motivují diváky ponechat si předplatné streamingových služeb
    • České Radiokomunikace zahajují třetí fázi testů 5G vysílání

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter