• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Dvě třetiny amerických uživatelů zrušili alespoň jedno předplatné streamingové služby

Juraj Koiš Publikováno 7. 10. 2022
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Až 65 procent uživatelů v průzkumu uvádí, že v roce 2021 vypovědělo alespoň jednu streamingovou službu. Nejvíc lidí přiznalo zrušení předplatného služby Amazon Prime Video. Zrušil ji v průměru každý desátý dotázaný.

Streamingové služby umožňují sledovat obsah na několika zařízeních současně. Ilustrační foto: William Iven, fotobanka Pixabay.com

Agentura Blue Label Labs přišla s průzkumem, který zjišťoval míru opuštění placených streamingových služeb a vztah diváků k možnému nižšímu předplatnému streamingu s reklamou. Výsledky jsou velmi zajímavé. Až 65 procent uživatelů v průzkumu uvádí, že v roce 2021 vypovědělo alespoň jednu streamingovou službu. Přibližně 37 procent lidí zároveň přiznává, že zrušili určitou službu kvůli tomu, že ji dostatečně nevyužívali. Podle různých průzkumů si totiž běžný americký konzument platí v průměru tři až čtyři služby, je tedy přirozené, že některou z nich časem vypoví.

Rovněž nepřekvapí, že nejvíc lidí přiznalo zrušení předplatného služby Amazon Prime Video. Zrušil ji v průměru každý desátý dotázaný. Přibližně 8 procent lidí zrušilo předplatné Netflixu nebo Disney+.

Pokud jde o reklamu výměnou za úsporu, přibližně polovina diváků si umí představit toleranci reklamy, když by to znamenalo, že budou za streaming platit méně. Zhruba 40 procent diváků však nemá zájem platit za prémiový streaming s reklamou. Dobrou zprávou pro provozovatele je alespoň to, že 20 procent diváků je ochotných si připlatit za odstranění reklam.

Podrobněji se budeme závěrům tohoto průzkumu věnovat v samostatné analýze příští týden. Další zajímavé analýzy si můžete přečíst v naší exkluzivní sekci Svět streamingu.

Podle průzkumů si totiž běžný americký konzument platí v průměru tři až čtyři služby, je tedy přirozené, že některou z nich časem vypoví. Nejvíc lidí přiznalo zrušení předplatného služby Amazon Prime Video.
Doporučená analýza: Proč jsou seriály na streamingových platformách atraktivnější než v televizi?
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
iptv freeiptv operátorplacená televizetelevize přes internetusa


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
CANAL+ Action v listopadu láká na dvě zajímavé seriálové premiéry
Juraj Koiš 22. 10. 2025
TV Joj opouští bezplatný anténní příjem. Bude vysílat jen v placených platformách
Juraj Koiš 20. 10. 2025
Mohlo by vás zajímat
Skupina Warner Bros. Discovery odpočítává čas do Olympiády. Slibuje zpřístupnění obsahu všem předplatitelům
31. 10. 2025
Podívejte se na olympijské studio Eurosportu a dalších stanic WBD
31. 10. 2025
Disney dokončil proces sloučení své platformy Hulu se sportovní streamovací službou FuboTV
30. 10. 2025
Startuje nová sezóna NHL, podívejte se na fotografie z instalace TV techniky
Čtěte dále

Startuje nová sezóna NHL, podívejte se na fotografie z instalace TV techniky

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Skupina Warner Bros. Discovery odpočítává čas do Olympiády. Slibuje zpřístupnění obsahu všem předplatitelům
    • Podívejte se na olympijské studio Eurosportu a dalších stanic WBD
    • Podzim plný záhad na FilmBox Stars

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter