• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: TV podzim 2025
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: TV podzim 2025

Dvě třetiny amerických uživatelů zrušili alespoň jedno předplatné streamingové služby

Juraj Koiš Publikováno 7. 10. 2022
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Až 65 procent uživatelů v průzkumu uvádí, že v roce 2021 vypovědělo alespoň jednu streamingovou službu. Nejvíc lidí přiznalo zrušení předplatného služby Amazon Prime Video. Zrušil ji v průměru každý desátý dotázaný.

Streamingové služby umožňují sledovat obsah na několika zařízeních současně. Ilustrační foto: William Iven, fotobanka Pixabay.com

Agentura Blue Label Labs přišla s průzkumem, který zjišťoval míru opuštění placených streamingových služeb a vztah diváků k možnému nižšímu předplatnému streamingu s reklamou. Výsledky jsou velmi zajímavé. Až 65 procent uživatelů v průzkumu uvádí, že v roce 2021 vypovědělo alespoň jednu streamingovou službu. Přibližně 37 procent lidí zároveň přiznává, že zrušili určitou službu kvůli tomu, že ji dostatečně nevyužívali. Podle různých průzkumů si totiž běžný americký konzument platí v průměru tři až čtyři služby, je tedy přirozené, že některou z nich časem vypoví.

Rovněž nepřekvapí, že nejvíc lidí přiznalo zrušení předplatného služby Amazon Prime Video. Zrušil ji v průměru každý desátý dotázaný. Přibližně 8 procent lidí zrušilo předplatné Netflixu nebo Disney+.

Pokud jde o reklamu výměnou za úsporu, přibližně polovina diváků si umí představit toleranci reklamy, když by to znamenalo, že budou za streaming platit méně. Zhruba 40 procent diváků však nemá zájem platit za prémiový streaming s reklamou. Dobrou zprávou pro provozovatele je alespoň to, že 20 procent diváků je ochotných si připlatit za odstranění reklam.

Podrobněji se budeme závěrům tohoto průzkumu věnovat v samostatné analýze příští týden. Další zajímavé analýzy si můžete přečíst v naší exkluzivní sekci Svět streamingu.

Podle průzkumů si totiž běžný americký konzument platí v průměru tři až čtyři služby, je tedy přirozené, že některou z nich časem vypoví. Nejvíc lidí přiznalo zrušení předplatného služby Amazon Prime Video.
Doporučená analýza: Proč jsou seriály na streamingových platformách atraktivnější než v televizi?
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
iptv freeiptv operátorplacená televizetelevize přes internetusa


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Saúdská fotbalová Pro League bude k vidění exkluzivně na Strike TV i s českým komentářem
Juraj Koiš 29. 8. 2025
Odstartoval grand slam US Open 2025. Kde můžete sledovat zápasy?
Juraj Koiš 19. 8. 2025
Mohlo by vás zajímat
Pecka.TV přichází s významnou novinkou, umožňuje přetáčet reklamy i na kanálech skupiny Prima
2. 9. 2025
Paramount plánuje výrazné propouštění, chce ušetřit několik miliard dolarů
1. 9. 2025
Saúdská fotbalová Pro League bude k vidění exkluzivně na Strike TV i s českým komentářem
29. 8. 2025
Startuje nová sezóna NHL, podívejte se na fotografie z instalace TV techniky
Čtěte dále

Startuje nová sezóna NHL, podívejte se na fotografie z instalace TV techniky

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Pecka.TV přichází s významnou novinkou, umožňuje přetáčet reklamy i na kanálech skupiny Prima
    • Transformace na Primě: Marek Singer se posouvá do strategického vedení, výkonným ředitelem je Lukáš Kubát
    • Paramount plánuje výrazné propouštění, chce ušetřit několik miliard dolarů

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter