• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Dvě třetiny amerických uživatelů zrušili alespoň jedno předplatné streamingové služby

Juraj Koiš Publikováno 7. 10. 2022
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Až 65 procent uživatelů v průzkumu uvádí, že v roce 2021 vypovědělo alespoň jednu streamingovou službu. Nejvíc lidí přiznalo zrušení předplatného služby Amazon Prime Video. Zrušil ji v průměru každý desátý dotázaný.

Streamingové služby umožňují sledovat obsah na několika zařízeních současně. Ilustrační foto: William Iven, fotobanka Pixabay.com

Agentura Blue Label Labs přišla s průzkumem, který zjišťoval míru opuštění placených streamingových služeb a vztah diváků k možnému nižšímu předplatnému streamingu s reklamou. Výsledky jsou velmi zajímavé. Až 65 procent uživatelů v průzkumu uvádí, že v roce 2021 vypovědělo alespoň jednu streamingovou službu. Přibližně 37 procent lidí zároveň přiznává, že zrušili určitou službu kvůli tomu, že ji dostatečně nevyužívali. Podle různých průzkumů si totiž běžný americký konzument platí v průměru tři až čtyři služby, je tedy přirozené, že některou z nich časem vypoví.

Rovněž nepřekvapí, že nejvíc lidí přiznalo zrušení předplatného služby Amazon Prime Video. Zrušil ji v průměru každý desátý dotázaný. Přibližně 8 procent lidí zrušilo předplatné Netflixu nebo Disney+.

Pokud jde o reklamu výměnou za úsporu, přibližně polovina diváků si umí představit toleranci reklamy, když by to znamenalo, že budou za streaming platit méně. Zhruba 40 procent diváků však nemá zájem platit za prémiový streaming s reklamou. Dobrou zprávou pro provozovatele je alespoň to, že 20 procent diváků je ochotných si připlatit za odstranění reklam.

Podrobněji se budeme závěrům tohoto průzkumu věnovat v samostatné analýze příští týden. Další zajímavé analýzy si můžete přečíst v naší exkluzivní sekci Svět streamingu.

Podle průzkumů si totiž běžný americký konzument platí v průměru tři až čtyři služby, je tedy přirozené, že některou z nich časem vypoví. Nejvíc lidí přiznalo zrušení předplatného služby Amazon Prime Video.
Doporučená analýza: Proč jsou seriály na streamingových platformách atraktivnější než v televizi?
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
iptv freeiptv operátorplacená televizetelevize přes internetusa


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
HBO Max rovněž zavádí lineární kanály jako doplněk k videotéce. Zatím pouze v USA
Juraj Koiš 12. 12. 2025
FilmBox Premium ukáže herce Hugha Granta v jedné z jeho nejtemnějších rolí
Juraj Koiš 9. 12. 2025
Mohlo by vás zajímat
Soud v Mnichově dospěl k závěru, že Amazon neoprávněně zařazuje reklamu do služby Prime Video
19. 12. 2025
Přemíra videoobsahu. Podle čeho si diváci vybírají? Vítězí televize nebo streaming?
18. 12. 2025
Streamingová platforma Amazon Prime Video zastavila využití umělé inteligence v dabingu a souhrnech seriálů
15. 12. 2025
Startuje nová sezóna NHL, podívejte se na fotografie z instalace TV techniky
Čtěte dále

Startuje nová sezóna NHL, podívejte se na fotografie z instalace TV techniky

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Soud v Mnichově dospěl k závěru, že Amazon neoprávněně zařazuje reklamu do služby Prime Video
    • Liberty Global se stahuje i ze Slovenska. Kabelového operátora UPC prodá společnosti O2 Slovakia
    • Prima SHOW rozšíří program. Zařadí dětský blok s animovanými seriály

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter