• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Do akce Black Friday se už tradičně zapojují i operátoři placené televize

Juraj Koiš Publikováno 25. 11. 2022
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Operátor Telly připravil k Černému pátku akční nabídku, kde je možné za dva roky ušetřit až 4800 korun, díky zvýhodněné ceně programového balíčku Velký. Akční nabídky v rámci Black Friday jsou už tradičně nejen doménou různých obchodů a e-shopů, ale zapojují se do nich i operátoři placené televize.

Ilustrační fotografii poskytla společnost Telly, s.r.o.

Se zvýhodněnou nabídkou přichází například služba Telly, která loni nabídla divákům nejvyšší programový balíček na 1 měsíc zdarma. Nyní jej mohou zájemci získat na dva roky za třetinovou slevu, díky čemuž mohou ušetřit téměř pět tisíc korun. Výhodou operátora Telly je fakt, že poskytuje velmi širokou programovou nabídku včetně prémiových sportovních stanic Premier Sport 1, Premier Sport 2, Nova Sport 3 a Nova Sport 4.

Akce pro nové zákazníky se speciální cenou platí do pondělí 28. listopadu. Největší balíček Velký obsahuje 120 televizních programů a vyjde na 450 korun měsíčně. Standardní cena je přitom 650 korun za měsíc. Zákazníci tak za dva roky ušetří celkem 4 800 korun.

„Speciální slevu na Black Friday připravujeme každoročně. Zájem o ni je velký. Když je nabídka aktivní, stoupá počet objednaných televizních balíčků proti běžným dnům o 80 procent,“ říká Vladimír Rusnák, ředitel televize Telly.

Telly v polovině listopadu spustila i svou vánoční kampaň, kde nabízí na tři měsíce největší balíček za cenu nejlevnějšího. Podrobněji jsme o tom informovali v minulém týdnu.

Akční nabídku připravil i provozovatel služby SledovaniTV. Ten cenově zvýhodní vouchery, které mohou zájemci darovat svým blízkým. Akce je platná na e-shopu operátora na adrese daruj.sledovanitv.cz.

Psali jsme: Telly ve vánoční kampani nabízí na tři měsíce největší balíček za cenu nejlevnějšího
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
czech pay tvdigitální satelitní televizeiptv operátorplacená televizepříjem televizesatelitní operátorsatelitní televizetelevize přes internettelly cz


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Telly spouští jarní kampaň, na první tři měsíce nabízí největší balíček jen za 250 korun
Juraj Koiš 16. 3. 2023
Podívejte se na studio Novy Sport k závodům MotoGP
Juraj Koiš 22. 3. 2023
Mohlo by vás zajímat
Trendy v placené televizi na západě: Obsahová exkluzivita již není klíčová, střídá ji agregace
28. 3. 2023
Společná „národní“ platforma nefungovala. Francouzské televize zavřely službu Salto
28. 3. 2023
Názorová analýza: Kolik diváků využívá placené programy? Lze věřit hodnotě 57 procent nebo 72 procent?
27. 3. 2023
Formální kódování nestačí. Některé televizní společnosti musí zlepšit zabezpečení signálu
Čtěte dále

Formální kódování nestačí. Některé televizní společnosti musí zlepšit zabezpečení signálu

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Trendy v placené televizi na západě: Obsahová exkluzivita již není klíčová, střídá ji agregace
    • Společná „národní“ platforma nefungovala. Francouzské televize zavřely službu Salto
    • Názorová analýza: Kolik diváků využívá placené programy? Lze věřit hodnotě 57 procent nebo 72 procent?

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2018-2022 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter