• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Comcast mění strategii, hodlá rozvíjet celoplošnou televizi NBC a streamingovou platformu Peacock

Juraj Koiš Publikováno 20. 11. 2024
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet
Americký mediální gigant Comcast ohlásil strategické změny týkající se svého portfolia programů. V nejbližších letech se hodlá zaměřit na programový rozvoj celoplošné televizní sítě NBC, která patří k nejstarším televizním společnostem na americkém trhu. Comcast se tedy postupně zbaví svých čistě kabelových programů, jako jsou zpravodajské stanice CNBC a MSNBC, placené seriálové programy USA a SyFy nebo Golf Channel.

Comcast hodlá vyčlenit své kabelové televizní programy pod samostatnou firmu s možností jejich budoucího prodeje. Skupina si však ponechá lifestylovou stanici Bravo zaměřenou na scripted reality, a rovněž hodlá dále investovat do vysoce ztrátové streamingové služby Peacock.

Nově vytvořená společnost tedy bude mít ve svém portfoliu zavedené značky, které vysílají v kabelových rozvodech, na satelitu a v rámci IPTV. Televizní stanice CNBC, MSNBC, USA a další se primárně živí reklamou, ale velmi významnou příjmovou položkou jsou poplatky od pay-tv operátorů, tzv. carriage fees.

Carriage fees přináší ekonomickou jistotu pro tradiční televizní programy. Díky tomu bude nová společnost sdružující tyto zmíněné stanice mít očekávané příjmy v hodnotě přibližně 7 miliard dolarů.

Psali jsme: Diváci po amerických prezidentských volbách ztrácejí zájem o program významné zpravodajské televize
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
evropatřetíusa


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Odstartovala nejvýznamnější tenisová událost léta. Kde můžete sledovat Wimbledon 2025?
Juraj Koiš 1. 7. 2025
Nejstarší zpravodajská televize světa CNN slaví 45 let. Zásadně ovlivnila fungování televizního trhu
Juraj Koiš 2. 6. 2025
Mohlo by vás zajímat
Netflix se nechtěl pouštět do cenových válek o sportovní práva. Svůj postoj zřejmě přehodnotil
3. 7. 2025
Francouzská fotbalová telenovela pokračuje. Nechybí další překvapivé zvraty
2. 7. 2025
Největší satelitní operátor v USA přestává přijímat nové klienty. Satelitní televizi zachová pro ty stávající
26. 6. 2025
Netflix ukázal nejsledovanější boxerský souboj všech dob. Nápor streamujících ale nezvládl
Čtěte dále

Netflix ukázal nejsledovanější boxerský souboj všech dob. Nápor streamujících ale nezvládl

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Netflix se nechtěl pouštět do cenových válek o sportovní práva. Svůj postoj zřejmě přehodnotil
    • Telly rozjíždí letní kampaň: 3 měsíce balíčku Velký za 260 Kč, HBO a Max na měsíc a iDnes Premium zdarma
    • Pecka.TV spouští vylepšené balíčky a zákazníci k nim mohou dostat zajímavý bonus

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter