• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Britská ITV omezila přetáčení reklam u klientů některých internetových služeb

Juraj Koiš Publikováno 6. 11. 2023
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Pohled na Londýn a řeku Temži. Ilustrační foto, autor liushuquan, fotobanka Pixabay.com

Britská televizní skupina ITV se rozhodla omezit možnost přetáčení reklam u vybraných internetových televizních služeb. Toto omezení se dotkne klientů využívajících služby operátorů BT TV a EE. Diváci budou i nadále moci přetáčet obsah směrem dopředu u pořadů v rámci zpětného zhlédnutí, ovšem tato funkcionalita bude značně omezená v době vysílání reklamních bloků. Informuje o tom web BroadbandTV News.

Praktické řešení není možné z ČR otestovat, jelikož Velká Británie již funguje mimo jednotného trhu Evropské unie, a její internetové televizní služby jsou tedy v rámci EU geoblokovány. Pro klienty britských pay-tv platforem však nejde o tak zásadní novinku. Přetáčení reklam je u IPTV a OTT služeb regulováno dlouhodobě.

Značná část britských diváků však pro příjem využívá satelit, kde je regulace přetáčení obsahu obtížnější, pokud si divák sám nahraje pořady přímo z lineárního televizního vysílání. Britští pay-tv operátoři se tedy nemusí obávat výrazné negativní odezvy ze strany platících klientů. Televizní společnosti i přesto přistupují k omezení přetáčení reklam ve snaze alespoň částečně zvýšit sledovanost reklamních bloků, která je pro ně klíčová.

Doporčená analýza: Jak fungují cenové akce? Zůstanou platící uživatelé i po jejich skončení?
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
evropaiptv operátorplacená televizetelevize přes internetvelká británie


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Slavia v Lize mistrů vyzve Bilbao. Atraktivní souboj už v úterý večer
Juraj Koiš 24. 11. 2025
Telly naděluje pod stromeček dvojnásobnou porci zábavy
Juraj Koiš 19. 11. 2025
Mohlo by vás zajímat
Fotbalová Liga mistrů s novými vysílacími partnery. V západních zemích výrazně posílí platforma Paramount+
24. 11. 2025
Slavia v Lize mistrů vyzve Bilbao. Atraktivní souboj už v úterý večer
24. 11. 2025
Značka Music Box se vrací na český a slovenský trh. Nabídne čtyři klipové kanály
21. 11. 2025
Newsmax musel ukončit bezplatné vysílání v USA, v Evropě i nadále pokračuje
Čtěte dále

Newsmax musel ukončit bezplatné vysílání v USA, v Evropě i nadále pokračuje

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Fotbalová Liga mistrů s novými vysílacími partnery. V západních zemích výrazně posílí platforma Paramount+
    • Slavia v Lize mistrů vyzve Bilbao. Atraktivní souboj už v úterý večer
    • Značka Music Box se vrací na český a slovenský trh. Nabídne čtyři klipové kanály

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter