• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

TV Prima představila kampaň #Nepřetáčej, podívejte se na spoty

Juraj Koiš Publikováno 28. 4. 2022
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Screenshot ze spotu ke kampani #Nepřetáčej

Televizní skupina Prima na včerejší tiskové konferenci představila kampaň #Nepřetáčej, kterou chce edukovat diváky ohledně smyslu sledování reklamy. Kampaň souvisí s očekávaným omezením přetáčení reklam v IPTV a OTT službách na kanálech FTV Prima, které nastane od 1. června 2022. Prima bude jedinou televizní skupinou, která po operátorech požaduje omezení přetáčení reklamních sdělení v rámci zpětného zhlédnutí.

Nová kampaň by měla oslovit diváky, aby jim připomněla důležitost reklamy pro příjmy komerčních televizí a následnou výrobu pořadů. Jednotlivé spoty v rámci kampaně nezmiňují přímo omezení přetáčení reklam, jejich cílem je především ukázat, jak by mohly pořady komerční televize vypadat bez peněz od reklamních zadavatelů.

Kampaň představuje tři oblíbené pořady skupiny Prima, jak by vypadaly v levných kulisách a provedení. Za jejím konceptem stojí agentura Jinej Gang v čele s Ondřejem Hüblem. Realizace se ujala produkční společnost Ad kolektiv pod taktovkou režiséra Daniela Růžičky.

Ve třech spotech vystupují populární tváře Primy, zapojila se Eva Burešová, Honza Dědek a Libor Bouček. Společným jmenovatelem jsou laciné kulisy nebo náhodní „neherci“, což má ilustrovat stav, v jakém by se produkce pořadů ocitla bez peněz od zadavatelů. Ve všech variantách spotů uslyší diváci na závěr apel protagonisty, aby lidé sledovali reklamy, protože díky tomu může skupina Prima zachovat stávající kvalitu pořadů.

„Vytvořit koncept této kampaně bylo pro nás velkou výzvou, přetáčení reklam je velmi specifické téma, které zároveň komunikujeme i k divákům, kteří nesledují televizi připojenou přes internet, a neznají tak možnost přetáčení reklam. Jsem nadšený, že se Jinýmu Gangu podařilo s tímto nelehkým úkolem a omezeným časovým prostorem ve spotu popasovat, ale zároveň zachovat klíčovou myšlenku – tedy to, že za stávající kvalitou našich pořadů stojí zadavatelé a jejich odvysílané reklamy,“ vysvětluje Aleš Pýcha, marketingový ředitel skupiny Prima.

„Naším cílem je veřejnosti vysvětlit, že jejich zhlédnutí reklamy je pro nás důležité. V posledních letech se počet domácností, které využívají IPTV, téměř ztrojnásobil, uživatelé si oblíbili zpětné přehrávání pořadů a spolu s tím se i naučili přetáčet reklamy. Podle realizovaných průzkumů dokonce až dvě třetiny lidí během sledování pořadů přetáčí reklamu. Kvůli tomu ročně přicházíme až o 300 milionů korun, které bychom mohli zpětně investovat do výroby dalšího programu,“ říká Lukáš Kubát, ředitel pro strategii skupiny Prima.

Ukázky spotů kampaně Nepřetáčej

Prima v rámci kampaně spustila rovněž informační web Nepretacej.cz, kde přibližuje celý problém ze svého pohledu, a navíc dává divákům k dispozici komunikační kanály, kde se mohou obrátit s dalšími dotazy.

Omezení přetáčení reklam se může teoreticky dotknout přibližně 13-14 procent diváků, kteří tuto funkci aktivně využívají. Tento odhad vychází z celkového podílu internetové televize, kterou využívá zhruba 22 procent lidí. A přibližně 60 procent z nich i reálně využívá služeb přetáčení pořadů v rámci zpětného zhlédnutí.

Kampaň #Nepřetáčej poběží od 2. května napříč všemi mediatypy skupiny Prima, včetně rádií, nebudou chybět ani inzeráty v denících, v televizních programových magazínech a v online prostoru.

Jednotlivé spoty v rámci kampaně nezmiňují přímo omezení přetáčení reklam, jejich cílem je především ukázat, jak by mohly pořady komerční televize vypadat bez peněz od reklamních zadavatelů.
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
iptv operátorpřetáčení reklampříjem televizetelevize přes internettv prima


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Nejstarší zpravodajská televize světa CNN slaví 45 let. Zásadně ovlivnila fungování televizního trhu
Juraj Koiš 2. 6. 2025
Porovnání nabídek internetových TV služeb. Jaké jsou ceny v roce 2025 a na kolika zařízeních můžete sledovat televizi?
Juraj Koiš 30. 4. 2025
Mohlo by vás zajímat
Disney se definitivně vyrovnal s Comcastem o kontrolu nad streamingovou službou Hulu
16. 6. 2025
HBO Max vstupuje do 12 dalších zemí, už se staronovým názvem
11. 6. 2025
Skupina AMC Networks s novou distribuční smlouvou s majitelem Skylinku
11. 6. 2025
Omezení přetáčení reklam se bude u jednotlivých operátorů lišit. Jak může v praxi vypadat?
Čtěte dále

Omezení přetáčení reklam se bude u jednotlivých operátorů lišit. Jak může v praxi vypadat?

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Disney se definitivně vyrovnal s Comcastem o kontrolu nad streamingovou službou Hulu
    • Dvoudílný film České televize vstupuje do druhé etapy natáčení
    • FilmBox Premium o víkendu s mimořádnou televizní premiérou

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter