• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Jen streaming nestačí. Disney se po pěti letech znovu vrací k lineárním kanálům

Juraj Koiš Publikováno 11. 11. 2025
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Nabídka internetové televize pro domácnosti je stále bohatší. Ilustrační foto: Pixabay.com

Společnost Walt Disney Company obnoví po pěti letech provoz jednoho ze svých lineárních kanálů. V říjnu 2020 stáhla z některých evropských zemí své lineární programy kvůli tomu, že chtěla své diváky přesměrovat k tehdy nové streamingové službě Disney+. Tímto krokem by společnost eliminovala mezičlánek v podobě tradičních pay-tv operátorů a své placené produkty by nabízela přímo. Díky tomu by teoreticky získala vyšší příjmy ze svého placeného obsahu než předtím.

Jenomže postupně se ukazuje, že jen streaming nestačí. Tradiční placená televize má stále ještě velmi významnou pozici, a pro provozovatele placených programů jde o důležitý zdroj příjmů. Disney může díky svým lineárním programům získat potenciálně až desítky milionů dolarů v globálním měřítku.

Návrat na trh se přitom zatím týká pouze jednoho programu Disney Jr., a ten je určen pro menší děti od 2 do 7 let. Program se objeví v placené televizi SKY UK v platformách Sky Stream, Sky Glass a dalších. O případném návratu do satelitní nabídky služby Sky se zatím společnost nezmiňuje.

Psali jsme: Spor o výši poplatků za placené programy. Některé televizní společnosti prý mají přehnané požadavky
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
evropavelká británie


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Programové tipy pro sváteční dny. Přejeme šťastné a veselé Vánoce!
Juraj Koiš 24. 12. 2025
Přemíra videoobsahu. Podle čeho si diváci vybírají? Vítězí televize nebo streaming?
Juraj Koiš 18. 12. 2025
Mohlo by vás zajímat
Streamingová platforma Amazon Prime Video zastavila využití umělé inteligence v dabingu a souhrnech seriálů
15. 12. 2025
Maxine. Lež, která šokovala Británii. Minisérie podle skutečnosti
12. 12. 2025
Boj o Warner Bros. Discovery nekončí. Paramount se nevzdává, nově nabízí 108 miliard dolarů
8. 12. 2025
Platforma Disney+ si připomíná šest let od spuštění. Odstartovala v Nizozemsku
Čtěte dále

Platforma Disney+ si připomíná šest let od spuštění. Odstartovala v Nizozemsku

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Programové tipy pro sváteční dny. Přejeme šťastné a veselé Vánoce!
    • Soud v Mnichově dospěl k závěru, že Amazon neoprávněně zařazuje reklamu do služby Prime Video
    • Liberty Global se stahuje i ze Slovenska. Kabelového operátora UPC prodá společnosti O2 Slovakia

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter