Služba Telly odstartovala podzimní sezonu. Představila nový slogan a velmi atraktivní MAXI balíček
„To koukáte“ – je nový slogan televizního operátora Telly, který se objevuje ve všech komunikačních materiálech. Zástupci této služby představili modernizovanou verzi aplikace, atraktivní výhody pro nové a stávající zákazníky, a přiblížili fungování zákaznické podpory a dalších aspektů, kterými chtějí oslovit diváky.

Tvář společnosti Telly, herec Michal Isteník, v jedné z ilustračních fotografií k podzimní kampani. Fotografii poskytla společnost Telly
Nový MAXI balíček s všemi kanály a doplňkovým prémiovým obsahem za jeden paušál
Společnost Telly uspořádala ve čtvrtek 11. září tiskovou konferenci s novinkami pro podzimní sezonu. Součástí novinek je spuštění produktového webu tokoukate.cz, kde si mohou zájemci vyzkoušet televizní aplikaci až na 30 dní zdarma. Telly rovněž oznámila novou akční nabídku. Noví zákazníci získají slevu 100 Kč měsíčně po dobu šesti měsíců, stávajícím budou do konce roku každý měsíc odemykány vybrané programy zdarma. V průběhu září tak mohou všichni stávající klienti sledovat programy Sport 1, Viasat Nature, HGTV, Nick Jr. nebo Dorcel, a to ve všech programových balíčcích.
Vedle nové kampaně však připravil operátor i několik programových novinek. Zatím nejdůležitější změnou je představení tzv. MAXI balíčku za cenu 990 korun, který zpřístupní divákům úplně vše co služba nabízí, a to včetně pay-per-view přenosů. V rámci jednoho balíčku tak může divák sledovat úplně všechny programy z Velkého balíčku, dále balíček HBO, erotické programy z balíčku Red, a navíc i veškeré přenosy Oktagonu na programu Premier Sport 3.
Doposud přitom platilo, že živé turnaje Oktagonu byly uzamčeny, a divák si musel každý jednotlivý večer dokoupit formou jednorázového speciálního předplatného. Cena každého přenosu byla v předprodeji 320 korun, v den zápasu byl balíček k mání za 400 korun. Zástupci Telly však oznámili, že diváci MAXI balíčku budou mít všechny přenosy Oktagonu zahrnuty přímo v ceně, a nemusí tedy připlácet nic navíc.
Rozjezd kampaně „To koukáte“ a minimalizace zpoždění u sportovních programů
“Podzimní kampaň „To koukáte“ je začátkem toho, kam chceme v následujícím období Telly posunout. Chceme dát novým i potenciálním zákazníkům najevo, že u nás má prioritu stabilita přenosu, zákaznická péče a samozřejmě obsah. Velkým milníkem je pak také MAXI balíček, kde si diváci přijdou opravdu na své a ocení ho zejména fanoušci bojových sportů, kteří můžou sledovat všechny turnaje Oktagonu bez nutnosti platit cokoli navíc a v konečném důsledku se jim služba i výrazně finančně vyplatí,” řekl Jan Schöppel, CMO společnosti Telly.
Na tiskové konferenci navíc zaznělo, že v posledním čtvrtletí letošního roku operátor představí další novinky, například vlastní tematické kanály či sportovní kanály v IPTV bez výrazného zpoždění. Doposud platilo, že sportovní obsah v internetových TV službách je z technických důvodů opožděn o několik desítek sekund. Tento fakt vyplývá ze samotné povahy streamingu sportovního obsahu přes internet. Operátoři se však snaží toto zpoždění minimalizovat. Sportovní kanály u Telly by tak v budoucnu měly být s maximálním zpožděním 4-5 vteřin oproti skutečnosti.
Minimalizace zpoždění je v posledních měsících prioritou i pro další operátory, zejména proto, že velká část jejich diváků sleduje sportovní přenosy přes internet. Poprvé si mohli diváci vychutnat přenosy bez zpoždění v době letošního MS v hokeji.
Cíle pro rok 2026: Vlastní videotéka a nový věrnostní program
V další části tiskové konference provedli zástupci Telly přítomné novináře několika statistickými údaji, které souvisejí s rozložením zákaznické báze mezi satelitem a internetovou televizí, a rovněž s trendy v této oblasti. Podrobnější informace vám přineseme v příštím týdnu. Aktuálně je zajímavé se podívat na plány této platformy pro rok 2026.
Telly jako jedna z mála pay-tv platforem zatím nemá svou vlastní videotéku filmů a seriálů. I přesto si můžete v rozhraní přehrávat tisíce hodin akviziční tvorby. Zatím jde pouze o pořady, které byly odvysílány v posledních sedmi dnech. Vedení ovšem pro příští rok avizuje spuštění samostatné videotéky, aby diváci vedle již odvysílaného obsahu měli k dispozici i dlouhodobý filmový a seriálový archiv, tak jak jsou zvyklí u prémiových streamingových služeb.
Už dříve pak byly oznámeny spolupráce se servery ČSFD a Livesport, skrz které se zákazník dokáže na jedno kliknutí dostat k vytipovanému pořadu nebo sportovnímu utkání, které si přeje sledovat.
K dalším obsahovým novinkám patří plánované spuštění vlastních obsahových kanálů přímo pod značkou Telly. Zatím jsme se nedozvěděli podrobnosti o formátu těchto stanic, nicméně mělo by jít o filmové a seriálové kanály podobné FAST stanicím, které diváci znají z jiných internetových služeb.
Příznivci placené televize dostanou i další možnosti, jak si zakoupit vybrané programové balíčky nebo předplatit požadovaný obsah. Telly už několik let nabízí předplacené kupony, které mohou lidé najít na stovkách prodejních míst včetně sítí TRAFICON nebo Geco, v marketech BILLA nebo Žabka případně v síti čerpacích stanic Shell. Nově bude možné předplacené balíčky Telly zakoupit i v hypermarketech Kaufland. Společnost chce tímto krokem zvýšit svou dostupnost pro nové zákazníky.