Mistrovství světa v hokeji sledovalo na ČT sport přes 5 milionů lidí

Prezentační záběr z webové stránky švédské Avicii Arena, kde se uskutečnilo čtvrtfinále Švédsko-ČR. Zdroj: aviciiarena.se
Letošní hokejový šampionát MS v hokeji 2025 oslovil na programu ČT sport téměř 5,5 milionu diváků starších čtyř let. Nejsledovanějším přenosem se stalo čtvrtfinále Česka se Švédskem, které zasáhlo přes tři miliony fanoušků. Česká televize o tom informovala v tiskové zprávě. Letošní výsledky byly přirozeně ovlivněny tím, že český tým vypadl už ve čtvrtfinále, i proto je nelze srovnávat s loňskou zlatou jízdou, která na ČT sport oslovila až 6,8 milionu diváků.
„Po loňském úspěšném šampionátu z Prahy jsme opět zaznamenali obrovský zájem fanoušků o mistrovství světa v hokeji. Sledovanost znovu ukázala, jak silné pouto mají Češi k národnímu týmu a jak důležitou roli hraje veřejnoprávní vysílání v jejich sportovním zážitku,“ řekl výkonný ředitel ČT sport Jiří Ponikelský.
Tradičně nejsledovanější byly zápasy české reprezentace. Nejvíce diváky zajímalo čtvrtfinále Česka se Švédskem, které si nenechalo ujít u televizních obrazovek či mobilních zařízení 1,89 milionu diváků starších čtyř let. Celkový zásah tohoto zápasu play off byl 3,05 milionu diváků. Navíc šlo o 11. nejsledovanější přenos v celé devatenáctileté historii programu ČT sport.
Druhým nejsledovanějším přenosem byl souboj Česka v základní skupině s Norskem s 1,74 milionem diváků a zásahem 2,5 milionu fanoušků. Třetí byl přenos Česka s Německem s 1,7 milionem diváků. Alespoň na tři minuty si jej pustilo 2,48 milionu fanoušků.
Průměrně sledovalo zápasy české reprezentace 1,56 milionu diváků s celkovým zásahem 5,07 milionu diváků.
Nejsledovanější přenos z letošního mistrovství světa bez české účasti bylo nedělní finále USA se Švýcarskem, které sledovalo celkem 801 tisíc diváků a alespoň tři minuty z utkání vidělo 1,73 milionu diváků starších čtyř let. Nejsledovanějším streamem šampionátu bylo utkání Česka s USA, které na webu ČT sledovalo živě 112 tisíc diváků. Zájem o hokej se odrazil i v televizní sledovanosti. Sportovní program České televize se během mistrovství stal hned sedmkrát leaderem trhu.
Tisková zpráva České televize zmiňuje hodnoty sledovanosti, které vychází z elektronického měření ATO – Nielsen Admosphere. Platnost dat je ke dni 26. 5. 2025, měření se týká živého vysílání a odloženého sledování do tří dnů.
Psali jsme: Hokejový šampionát skončil, letos nijak zvlášť neoslnil