Levnější balíčky Netflixu s reklamou už využívá 94 milionů lidí

Prezidentka divize pro prodej reklamy ve společnosti Netflix Amy Reinhard na prezentaci pro reklamní partnery. Fotografii poskytla pro redakční použití společnost Netflix prostřednictvím sekce Asset Share
Společnost Netflix v tomto týdnu informovala o svých počtech předplatitelů včetně levnějšího balíčku doprovázeného reklamou. V průběhu posledních šesti měsíců zaznamenala citelný nárůst u tohoto tarifu z původních 70 milionů reportovaných v listopadu až na nynějších 94 milionů.
„Když nás srovnáte s našimi konkurenty, poutáme pozornost výrazně výše. A naši členové věnují stejnou pozornost reklamám uprostřed pořadů a filmů jako samotným pořadům a filmům,“ uvedla prezidentka reklamní divize Netflixu Amy Reinhard v prezentaci pro významné reklamní partnery.
Publikum, které využívá reklamní balíček od Netflixu, má podle paní Reinhardové víc diváků ve věku 18-34 než jakákoli jiná americká vysílací nebo kabelová síť.
Netflix je velmi úspěšný v získávání předplatitelů i na balíčky s reklamou. Značná část byla zřejmě získána díky spolupráci s telekomunikačními a pay-tv operátory v rámci vzájemně výhodných bundlů služeb. Část klientů reklamního balíčku určitě Netflix získal i díky tomu, že zavedl opatření zamezující sdílení placených účtů.
Konta je sice možné sdílet i nadále, ale je potřeba aktivovat levnější doplňkové předplatné za známého nebo rodinného příslušníka mimo domácnost, kterému konto propůjčíte. Balíček s reklamou je ovšem velmi vhodnou alternativou i pro ty, kdo mají několik různých streamingových služeb, a chtějí mít cenově výhodnější přístup ke každé z nich.