• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: TV podzim 2025
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: TV podzim 2025

Telly láká na kanály, o které nechcete přijít, nabízí třetinovou slevu na dva roky

Juraj Koiš Publikováno 2. 6. 2020
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Vizuál červnové kampaně Telly s názvem Kanály, o které nechcete přijít. Zdroj: telly.cz

Satelitní a internetová televizní služba Telly přišla začátkem června s novou prodejní kampaní, kde láká klienty na „Kanály, o které nechcete přijít“. Vizuály nové kampaně přímo odkazují na sportovní a dokumentární programy z portfolia Discovery Communications. Prodejní kampaň přirozeně míří na klienty konkurenčních operátorů, kteří tyto programy v nabídce nemají. Tímto způsobem může Telly přilákat i některé klienty konkurenčního Skylinku. Ten byl na konci května nucen vyřadit programy skupiny Discovery a Eurosport ze své nabídky, jelikož se nedohodl na přijatelných podmínkách dalšího šíření.

Telly přichází se slevou na Střední a Velký programový balíček, kterou garantuje minimálně po dobu dvou let. Tyto dva balíčky lze získat o 30 procent levněji. Za střední balíček zaplatí divák 280 Kč měsíčně místo původních 400 Kč. Velký programový balíček vyjde v akci na 420 Kč měsíčně místo původních 600 Kč. Sleva platí pro internetovou i satelitní televizi, operátor má v obou platformách stejné ceny.

Zajímavé je, že součástí Velkého balíčku jsou i filmové programy Cinemax a Cinemax 2, které provozuje společnost HBO Česká republika. Pokud by měl divák zájem o prémiové programy HBO, ty se prodávají v rámci doplňkového balíčku. Jeho cena se nemění, divák si je může tři kanály značky HBO přiobjednat za 250 Kč měsíčně včetně videotéky HBO GO.

K nejsledovanějším pořadům v nabídce balíčků Střední a Velký patří sportovní stanice Eurosport, Premier Sport a DIGI Sport, filmové programy Cinemax, CS film, FilmBox, dokumentární Discovery Channel, Animal Planet, Travel Channel, lifestylové Fine Living Network, Food Network nebo dětská stanice Nickelodeon.

Dva ze tří programových balíčků mohou noví klienti Telly získat o 30 procent levněji. Za střední balíček zaplatí divák 280 Kč měsíčně místo původních 400 Kč. Velký programový balíček vyjde v akci na 420 Kč měsíčně místo původních 600 Kč.
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
digi tv czdigitální satelitní televizeiptv operátorplacená televizesatelitní operátorsatelitní televizetelly cz


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Saúdská fotbalová Pro League bude k vidění exkluzivně na Strike TV i s českým komentářem
Juraj Koiš 29. 8. 2025
Odstartoval grand slam US Open 2025. Kde můžete sledovat zápasy?
Juraj Koiš 19. 8. 2025
Mohlo by vás zajímat
Pecka.TV přichází s významnou novinkou, umožňuje přetáčet reklamy i na kanálech skupiny Prima
2. 9. 2025
Paramount plánuje výrazné propouštění, chce ušetřit několik miliard dolarů
1. 9. 2025
Saúdská fotbalová Pro League bude k vidění exkluzivně na Strike TV i s českým komentářem
29. 8. 2025
V DVB-T2 multiplexu 23 vysílá program NASA v Ultra HD rozlišení
Čtěte dále

V DVB-T2 multiplexu 23 vysílá program NASA v Ultra HD rozlišení

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Pecka.TV přichází s významnou novinkou, umožňuje přetáčet reklamy i na kanálech skupiny Prima
    • Transformace na Primě: Marek Singer se posouvá do strategického vedení, výkonným ředitelem je Lukáš Kubát
    • Paramount plánuje výrazné propouštění, chce ušetřit několik miliard dolarů

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter