Slovenští operátoři už skutečně omezují přetáčení reklam na Markíze

Bratislava. Ilustrační foto Pixabay.com
Podle smlouvy by už sice nemělo být možné reklamu přetočit u žádného operátora, některé platformy to ale zatím ještě umožňují. Je ale velmi pravděpodobné, že v nejbližších dnech se už požadavkům skupiny Markíza přizpůsobí všichni hráči na trhu placené televize.
Markíza požaduje po operátorech, aby přetáčení reklam omezili jen částečně, a jen do té míry, aby se jí to ekonomicky vyplatilo. V praxi to znamená, že diváci musí zhlédnout minimálně tři minuty z každého reklamního brejku. Ovšem toto omezení se vztahuje jen na pořady do 3 dnů po odvysílání. Pokud si v archivu operátora navolíte pořad, který je starší jak 3 dny, můžete reklamy i nadále přetáčet neomezeně.
Psali jsme: Zákaz přetáčení reklam na Slovensku? Operátoři jej zatím neuplatňují