• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Přenos Formule 1 na YouTube byl i nebyl úspěšný

Juraj Koiš Publikováno 19. 10. 2020
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Formule 1. Ilustrační foto, autor Peter Fischer, fotobanka Pixabay.com

Společnost pořádající závody Formule 1 v srpnu avizovala, že se chce více přiblížit fanouškům prostřednictvím sociálních sítí. Díky tomu zpřístupnila velkou cenu z Německa Eiffel Grand Prix in Germany zdarma přes největší videoportál YouTube. Zmíněná velká cena se uskutečnila ve dnech 9. – 11. října a bezplatný videopřenos pokryl tréninkové jízdy, kvalifikaci i samotný závod.

Přes YouTube bylo možné sledovat německou velkou cenu kromě samotného Německa i ve Švýcarsku, Belgii, Nizozemii, v Norsku, ve Švédsku a v Dánsku. Zároveň jste mohli vidět vše podstatné i v tradiční lineární televizi – na českém trhu prostřednictvím programů Sport1 a Sport2 a v rámci Evropy ve vysílání RTL.

Pořadatelé ve spolupráci s YouTube informovali, že hlavní závod Formule 1 sledovalo prostřednictvím YouTube celkem 1,7 mil. diváků, resp. zhlédnutí. To není mnoho vzhledem k tomu, že přenos byl touto cestou dostupný v celkem sedmi evropských zemích. Přibližně jedna třetina diváků sledovala přenos na mobilních telefonech a tabletech.

Celkem 31 procent sledujících bylo mladších 25 let a až 68 procent diváků nebylo starších 35 let. Pořadatelé se snaží prostřednictvím pozitivní PR navodit dojem úspěchu. K tomu však bylo potřeba poměrně dost kreativity. YouTube kanál sice v průběhu týdne, kdy se závod uskutečnil, zaznamenal celkem 41 milionů zhlédnutí (přístupů) a 10,5 mil. „unikátních diváků“. Ovšem samotný živý přenos už tak velký úspěch neměl.

Přes YouTube bylo možné sledovat německou velkou cenu kromě samotného Německa i ve Švýcarsku, Belgii, Nizozemii, v Norsku, ve Švédsku a v Dánsku. Zároveň jste mohli vidět vše podstatné i v tradiční lineární televizi – na českém trhu prostřednictvím programů Sport1 a Sport2 a v rámci Evropy ve vysílání RTL.
Psali jsme: Britští diváci si za přenosy Premier league připlatí. Sportovní bary je budou mít zdarma
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
evropaiptv freeiptv operátorněmeckopříjem televizetelevize přes internet


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Satelit a terestrika jsou dvě nejúspornější formy šíření TV vysílání
Juraj Koiš 18. 9. 2025
Seriál X-Files slaví výročí. I po 32 letech má velmi oddanou komunitu příznivců
Juraj Koiš 11. 9. 2025
Mohlo by vás zajímat
Trendy a čísla v platformě Telly: Internetová TV roste, diváci si však ponechávají i satelit
18. 9. 2025
Satelit a terestrika jsou dvě nejúspornější formy šíření TV vysílání
18. 9. 2025
Amazon testuje přenosy Ligy mistrů UEFA s grafikou a „živými daty“ jako ve videohrách
17. 9. 2025
Netflix a Disney+ omezují možnost bezplatného sledování na zkoušku
Čtěte dále

Netflix a Disney+ omezují možnost bezplatného sledování na zkoušku

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Trendy a čísla v platformě Telly: Internetová TV roste, diváci si však ponechávají i satelit
    • Satelit a terestrika jsou dvě nejúspornější formy šíření TV vysílání
    • Amazon testuje přenosy Ligy mistrů UEFA s grafikou a „živými daty“ jako ve videohrách

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter