• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Přenos Formule 1 na YouTube byl i nebyl úspěšný

Juraj Koiš Publikováno 19. 10. 2020
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Formule 1. Ilustrační foto, autor Peter Fischer, fotobanka Pixabay.com

Společnost pořádající závody Formule 1 v srpnu avizovala, že se chce více přiblížit fanouškům prostřednictvím sociálních sítí. Díky tomu zpřístupnila velkou cenu z Německa Eiffel Grand Prix in Germany zdarma přes největší videoportál YouTube. Zmíněná velká cena se uskutečnila ve dnech 9. – 11. října a bezplatný videopřenos pokryl tréninkové jízdy, kvalifikaci i samotný závod.

Přes YouTube bylo možné sledovat německou velkou cenu kromě samotného Německa i ve Švýcarsku, Belgii, Nizozemii, v Norsku, ve Švédsku a v Dánsku. Zároveň jste mohli vidět vše podstatné i v tradiční lineární televizi – na českém trhu prostřednictvím programů Sport1 a Sport2 a v rámci Evropy ve vysílání RTL.

Pořadatelé ve spolupráci s YouTube informovali, že hlavní závod Formule 1 sledovalo prostřednictvím YouTube celkem 1,7 mil. diváků, resp. zhlédnutí. To není mnoho vzhledem k tomu, že přenos byl touto cestou dostupný v celkem sedmi evropských zemích. Přibližně jedna třetina diváků sledovala přenos na mobilních telefonech a tabletech.

Celkem 31 procent sledujících bylo mladších 25 let a až 68 procent diváků nebylo starších 35 let. Pořadatelé se snaží prostřednictvím pozitivní PR navodit dojem úspěchu. K tomu však bylo potřeba poměrně dost kreativity. YouTube kanál sice v průběhu týdne, kdy se závod uskutečnil, zaznamenal celkem 41 milionů zhlédnutí (přístupů) a 10,5 mil. „unikátních diváků“. Ovšem samotný živý přenos už tak velký úspěch neměl.

Přes YouTube bylo možné sledovat německou velkou cenu kromě samotného Německa i ve Švýcarsku, Belgii, Nizozemii, v Norsku, ve Švédsku a v Dánsku. Zároveň jste mohli vidět vše podstatné i v tradiční lineární televizi – na českém trhu prostřednictvím programů Sport1 a Sport2 a v rámci Evropy ve vysílání RTL.
Psali jsme: Britští diváci si za přenosy Premier league připlatí. Sportovní bary je budou mít zdarma
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
evropaiptv freeiptv operátorněmeckopříjem televizetelevize přes internet


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Streaming a internetová televize přináší úžasné inovace. Tradiční televizní příjem však oceníte v mnoha situacích
Juraj Koiš 21. 7. 2025
Kanál FilmBox Stars oživuje legendární české krimi filmy
Juraj Koiš 22. 7. 2025
Mohlo by vás zajímat
Hudební televize Music Box nezmizela. Její vedení věří, že lineární hudební kanály mají smysl
31. 7. 2025
Animované klasiky se vrátí do streamingu, budou k dispozici bezplatně
28. 7. 2025
Únava diváků z placeného streamingu? Až 42 procent klientů se domnívá, že za streaming platí moc
25. 7. 2025
Netflix a Disney+ omezují možnost bezplatného sledování na zkoušku
Čtěte dále

Netflix a Disney+ omezují možnost bezplatného sledování na zkoušku

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Podzimní novinky na Primě: rodinný seriál Polabí, kriminální Mladá krev a návrat show Ano, šéfe! Po devíti letech
    • Hudební televize Music Box nezmizela. Její vedení věří, že lineární hudební kanály mají smysl
    • Česká televize na podzim: StarDance na cestách, nové i známé seriály

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter