• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Přenos Formule 1 na YouTube byl i nebyl úspěšný

Juraj Koiš Publikováno 19. 10. 2020
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Formule 1. Ilustrační foto, autor Peter Fischer, fotobanka Pixabay.com

Společnost pořádající závody Formule 1 v srpnu avizovala, že se chce více přiblížit fanouškům prostřednictvím sociálních sítí. Díky tomu zpřístupnila velkou cenu z Německa Eiffel Grand Prix in Germany zdarma přes největší videoportál YouTube. Zmíněná velká cena se uskutečnila ve dnech 9. – 11. října a bezplatný videopřenos pokryl tréninkové jízdy, kvalifikaci i samotný závod.

Přes YouTube bylo možné sledovat německou velkou cenu kromě samotného Německa i ve Švýcarsku, Belgii, Nizozemii, v Norsku, ve Švédsku a v Dánsku. Zároveň jste mohli vidět vše podstatné i v tradiční lineární televizi – na českém trhu prostřednictvím programů Sport1 a Sport2 a v rámci Evropy ve vysílání RTL.

Pořadatelé ve spolupráci s YouTube informovali, že hlavní závod Formule 1 sledovalo prostřednictvím YouTube celkem 1,7 mil. diváků, resp. zhlédnutí. To není mnoho vzhledem k tomu, že přenos byl touto cestou dostupný v celkem sedmi evropských zemích. Přibližně jedna třetina diváků sledovala přenos na mobilních telefonech a tabletech.

Celkem 31 procent sledujících bylo mladších 25 let a až 68 procent diváků nebylo starších 35 let. Pořadatelé se snaží prostřednictvím pozitivní PR navodit dojem úspěchu. K tomu však bylo potřeba poměrně dost kreativity. YouTube kanál sice v průběhu týdne, kdy se závod uskutečnil, zaznamenal celkem 41 milionů zhlédnutí (přístupů) a 10,5 mil. „unikátních diváků“. Ovšem samotný živý přenos už tak velký úspěch neměl.

Přes YouTube bylo možné sledovat německou velkou cenu kromě samotného Německa i ve Švýcarsku, Belgii, Nizozemii, v Norsku, ve Švédsku a v Dánsku. Zároveň jste mohli vidět vše podstatné i v tradiční lineární televizi – na českém trhu prostřednictvím programů Sport1 a Sport2 a v rámci Evropy ve vysílání RTL.
Psali jsme: Britští diváci si za přenosy Premier league připlatí. Sportovní bary je budou mít zdarma
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
evropaiptv freeiptv operátorněmeckopříjem televizetelevize přes internet


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
HBO Max rovněž zavádí lineární kanály jako doplněk k videotéce. Zatím pouze v USA
Juraj Koiš 12. 12. 2025
FilmBox Premium ukáže herce Hugha Granta v jedné z jeho nejtemnějších rolí
Juraj Koiš 9. 12. 2025
Mohlo by vás zajímat
Soud v Mnichově dospěl k závěru, že Amazon neoprávněně zařazuje reklamu do služby Prime Video
19. 12. 2025
Přemíra videoobsahu. Podle čeho si diváci vybírají? Vítězí televize nebo streaming?
18. 12. 2025
Streamingová platforma Amazon Prime Video zastavila využití umělé inteligence v dabingu a souhrnech seriálů
15. 12. 2025
Netflix a Disney+ omezují možnost bezplatného sledování na zkoušku
Čtěte dále

Netflix a Disney+ omezují možnost bezplatného sledování na zkoušku

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Soud v Mnichově dospěl k závěru, že Amazon neoprávněně zařazuje reklamu do služby Prime Video
    • Liberty Global se stahuje i ze Slovenska. Kabelového operátora UPC prodá společnosti O2 Slovakia
    • Prima SHOW rozšíří program. Zařadí dětský blok s animovanými seriály

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter