• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Platforma Peacock znovu spustila akci, kterou loni pro možné zneužití náhle ukončila

Juraj Koiš Publikováno 27. 5. 2025
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Nová akční cena streamingového balíčku Peacock Premium za 25 dolarů ročně je přibližně o 68 procent výhodnější než základní ceníková cena, která činí 80 dolarů za rok. Služba Peacock přišla s podobnou cenovou akcí už před rokem. Tehdy ji ovšem využili zejména existující předplatitelé. Letos by měla být tato akce výrazně časově omezena.

Dům a zahrada ve státě New England, USA. Ilustrační foto: Pixabay.com

Americká streamingová služba Peacock mediální skupiny NBCUniversal a jejího vlastníka ComCast po necelém roce přichází s krátkodobou cenovou akcí, kterou chce nalákat diváky na své placené služby. Peacock obsahuje kromě původní a archivní produkce celoplošné sítě NBC a dalších stanic skupiny NBCUniversal i řadu původních pořadů a seriálů. Diváky už dokonce láká i na sportovní přenosy.

Platforma oficiálně vykazuje desítky milionů placených účtů, ovšem potýká se s velmi výraznými ztrátami. Proto potřebuje přilákat nové předplatitele, i kdyby to znamenalo, že výrazně sleví ze své původní ceny. A právě to se nyní děje, a služba nabízí roční předplatné v akci za 25 dolarů. Noví klienti si tak mohou objednat balíček Peacock Premium za přibližně dva dolary a několik centů měsíčně.

Peacock už loni nabídl podobnou akci, tehdy byla cena ještě o něco nižší a roční předplatné vyšlo na 20 dolarů za rok. Balíček Premium sice obsahuje i reklamy, ovšem těch je jen velmi omezené množství. I tak jde o velmi výhodnou cenu. Služba pochopitelně nabízí i dražší balíček úplně bez reklam, ten ale není předmětem akce.

Psali jsme: Streamovací služba Peacock ukončila velmi výhodnou cenovou akci. Klienti ji zneužívali

Nynější akční předplatné za 25 dolarů ročně je přibližně o 68 procent výhodnější než základní ceníková cena, která činí 80 dolarů za rok.

Vedení platformy Peacock si letos dá zřejmě větší pozor na to, jakým způsobem umožní čerpat tuto akční nabídku. Loni totiž služba podobnou akci předčasně zrušila, když se objevily ohlasy a zkušenosti ve fórech a na sociálních sítích, které naznačovaly zneužití akce ze strany existujících klientů. Místo masivního přílivu nových klientů se ukázalo, že existující předplatitelé ve velkých počtech rušili svá původní standardní předplatná, a místo toho přecházeli na extrémně zvýhodněné předplatné.

Většina existujících klientů platila za službu 6-8 dolarů měsíčně. Pokud jste však využili cenovou akci, mohli jste ušetřit 60-80 procent. Ve výsledku tedy došlo k zneužití celé akce, a fakticky došlo jen k přeskupení již existujících klientů Peacocku k levnějšímu předplatnému.

I to je zřejmě důvod, proč bude letošní akční nabídka výrazně časově omezená. Ta loňská trvala několik měsíců, ta současná bude k dispozici jen několik dní. Existující klienti tak nebudou mít možnost jednoduše zrušit existující předplatné, neboť jim ještě bude dobíhat původně zaplacená lhůta. I přesto si mohou založit úplně nový účet s akční cenou, a ten začít využívat po vypršení původního předplatného.

Peacock už loni nabídl podobnou akci, tehdy byla cena ještě o něco nižší a roční předplatné vyšlo na 20 dolarů za rok. Balíček Premium sice obsahuje i reklamy, ovšem těch je jen omezené množství.
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
iptv operátortelevize přes internetusa


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Netflix se nechtěl pouštět do cenových válek o sportovní práva. Svůj postoj zřejmě přehodnotil
Juraj Koiš 3. 7. 2025
Nejstarší zpravodajská televize světa CNN slaví 45 let. Zásadně ovlivnila fungování televizního trhu
Juraj Koiš 2. 6. 2025
Mohlo by vás zajímat
Filmový kanál TCM sice v Evropě už nepůsobí, ale Warner Bros. Discovery jej zachová i po svém plánovaném rozdělení
11. 7. 2025
Platforma SkyShowtime zpřístupňuje svůj původní seriál Langer z Polska
11. 7. 2025
Platforma Max se oficiálně vrátila k názvu HBO Max už i na českém trhu
11. 7. 2025
Zákaz přetáčení reklam na Slovensku? Operátoři jej zatím neuplatňují
Čtěte dále

Zákaz přetáčení reklam na Slovensku? Operátoři jej zatím neuplatňují

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Filmový kanál TCM sice v Evropě už nepůsobí, ale Warner Bros. Discovery jej zachová i po svém plánovaném rozdělení
    • Platforma SkyShowtime zpřístupňuje svůj původní seriál Langer z Polska
    • Platforma Max se oficiálně vrátila k názvu HBO Max už i na českém trhu

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter