• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: TV podzim 2025
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: TV podzim 2025

Jak lidé skutečně sledují televizi? Nielsen v Polsku stále vidí oblíbenost kabelu a satelitu na úkor streamingu

Juraj Koiš Publikováno 23. 8. 2024
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Varšava. Ilustrační foto Pixabay.com

Polská pobočka výzkumné agentury Nielsen v průběhu týdne zveřejnila červencová data svého pravidelného průzkumu The Gauge o popularitě jednotlivých televizních platforem v Polsku. Ukazuje se, že placená televize přes kabel a přes satelit je v praxi u našich severních sousedů stále výrazně populárnější než on-line streaming. Vyplývá to z podílu odsledovaných minut.

Kabelová televize je nejvíce sledovanou platformou s podílem 32,6 procent. Satelitní televize má jen o tři procentní body nižší podíl na úrovni 29,6. Televize přes anténu je překvapivě až na třetím místě navzdory své výrazné penetraci v domácnostech. Podle počtu odsledovaných minut jí patří podíl na úrovni 22,8 procent.

Na ostatní platformy včetně streamingu připadá zbylých 15 procent podílu. Samotný streaming je na úrovni 8,6 procent.

Doporučená analýza: Co jsou to FAST kanály a jak fungují? Mohou být záchranou tradiční televize v streamingové éře?
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
digitální kabelová televizedigitální satelitní televizeevropaiptv freeiptv operátorkabelová televizekabelový operátorpolskopříjem televizesatelitní operátorsatelitní televizetelevize na běžnou anténutelevize přes internet


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Nové vedení Paramountu chce oživit zájem diváků o značku MTV
Juraj Koiš 9. 9. 2025
Pecka.TV přichází s významnou novinkou, umožňuje přetáčet reklamy i na kanálech skupiny Prima
Juraj Koiš 2. 9. 2025
Mohlo by vás zajímat
Nové vedení Paramountu chce oživit zájem diváků o značku MTV
9. 9. 2025
Fotbalová sezóna ve Francii je i nadále bez nejsilnějšího vysílacího partnera
9. 9. 2025
Platforma Plex informovala o možném úniku údajů, uživatelé si musí změnit heslo
8. 9. 2025
Diváci se přesouvají od VOD streamingu k lineární internetové televizi. Baví je „přepínat programy“
Čtěte dále

Diváci se přesouvají od VOD streamingu k lineární internetové televizi. Baví je „přepínat programy“

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Nové vedení Paramountu chce oživit zájem diváků o značku MTV
    • Fotbalová sezóna ve Francii je i nadále bez nejsilnějšího vysílacího partnera
    • Platforma Plex informovala o možném úniku údajů, uživatelé si musí změnit heslo

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter