• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Hlad diváků po informacích: viditelně roste podíl ČT24, nikoliv však CNN Prima News

Juraj Koiš Publikováno 20. 10. 2020
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Regionální studio České televize v Ústí nad Labem. Ilustrační foto: ČT

Krizová situace v České republice má poměrně výrazný vliv na sledovanost televizních pořadů i čtenost internetových portálů. A pokud bychom měli k dispozici online měření poslechu terestrického rádia, zřejmě by toto konstatování v podobné míře platilo i o poslechovosti stanic Českého rozhlasu a největších privátních stanic.

Ovšem podle statistik z peoplemetrů, které v analýze přináší web Mediaguru.cz, se hlad diváků po informacích projevuje i na významném růstu podílu veřejnoprávní zpravodajské televize ČT24. Ovšem soukromá CNN Prima News si zatím nedokáže ukousnout příliš významný podíl z koláče sledovanosti.

Podíl na sledovanosti programu ČT24 se podle Mediaguru v týdnu od 12. října dostal nad průměrnou celodenní hranici 7 procent diváků starších 15 let. Týden předtím byl podíl této stanice na úrovni přibližně 5,6 %. Mírný nárůst si ve srovnatelné statistice připsala i televize CNN Prima News, v jejím případě se však podíl sledovanosti pohybuje na několikanásobně nižší hodnotě – pouze 0,57 %.

Přitom právě období současné koronavirové pandemie je pro televizi orientovanou na zpravodajství a publicistiku vhodné k tomu, aby oslovila co nejvíce diváků a získala si jejich přízeň i po normalizaci současné situace. Pokud totiž televize nedokáže přilákat dostatek diváků ani v období výrazně zvýšeného zájmu obecenstva o informace obecně, nemůže příliš spoléhat na růst ani po normalizaci současné situace.

Další informace – externí odkaz: Sledovanost TV zpravodajství i webů se opět zvyšuje
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
česká televizecnn prima newspříjem televize


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Nejstarší zpravodajská televize světa CNN slaví 45 let. Zásadně ovlivnila fungování televizního trhu
Juraj Koiš 2. 6. 2025
Porovnání nabídek internetových TV služeb. Jaké jsou ceny v roce 2025 a na kolika zařízeních můžete sledovat televizi?
Juraj Koiš 30. 4. 2025
Mohlo by vás zajímat
Dvoudílný film České televize vstupuje do druhé etapy natáčení
16. 6. 2025
Volba ředitele ČT: postup do finále by si zasloužilo víc kandidátů než pět
12. 6. 2025
Volba ředitele: Rada ČT vybrala pět finalistů, rozhodne se za týden
11. 6. 2025
Další El Clásico už tuto sobotu, k dispozici i v denních balíčcích od Telly
Čtěte dále

Další El Clásico už tuto sobotu, k dispozici i v denních balíčcích od Telly

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Disney se definitivně vyrovnal s Comcastem o kontrolu nad streamingovou službou Hulu
    • Dvoudílný film České televize vstupuje do druhé etapy natáčení
    • FilmBox Premium o víkendu s mimořádnou televizní premiérou

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter