• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Tři čtvrtiny Američanů si platí alespoň jednu streamingovou službu

Juraj Koiš Publikováno 2. 7. 2021
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Online streaming, VOD a OTT aplikace. Ilustrační foto Pixabay.com

Za výrazným nárůstem počtu předplatitelů je nejen pandemie Covid 19, která přinutila většinu lidí „sedět doma“, ale i fakt, že na trhu dochází k výraznému fragmentaci obsahu. Zatímco ještě před 5 lety vám na většinu obsahu stačilo jedno předplatné Netflixu, nyní musíte vybírat mezi více poskytovateli. Řada domácností si tak platí i dvě nebo tři služby, přičemž až tři čtvrtiny Američanů mají k dispozici alespoň jednu placenou streamingovou službu. Tvrdí to agentura Horowitz Research, která se mimo jiné zabývá telefonickými průzkumy.

Na druhou stranu, vybraní respondenti už vnímají i určitou přesycenost na trhu streamingových služeb. Téměř polovina dotazovaných zastává názor, že na trhu je až příliš mnoho streamingových poskytovatelů. Diváci tak mají problém se zorientovat, které tituly mají kde hledat.

Zatím se tento problém daří obcházet tím, že většina poskytovatelů streamingu funguje na tzv. „freemium modelu“, tedy že divák nemusí platit plnou cenu předplatného, pokud je ochoten sledovat i určité množství reklamy. Streamingové služby Netflix a Disney+ se však zatím reklamnímu modelu vyhýbají. Jejich konkurenti Paramount+, Peacock a HBO Max už mají k dispozici i levnější předplatné s reklamou. Peacock lze dokonce díky reklamě sledovat zdarma.

Řada domácností si platí několik streamingových služeb. Respondenti však vnímají i přesycenost trhu – téměř polovina dotazovaných zastává názor, že na trhu je až příliš mnoho streamingových poskytovatelů.
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
iptv freeiptv operátorpříjem televizetelevize přes internetusa


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
CANAL+ přiveze do Prahy trofej pro vítěze Premier League
Juraj Koiš 10. 10. 2025
Skupina Disney potvrdila, že Simpsonovi se vrátí v novém filmu po 20 letech
Juraj Koiš 1. 10. 2025
Mohlo by vás zajímat
Svět streamingu: Nový název služby Apple TV+ může u spotřebitelů vyvolat zmatek
15. 10. 2025
Sportovní přenosy motivují diváky ponechat si předplatné streamingových služeb
15. 10. 2025
Symbol plus už není důležitý. Apple přejmenoval svou streamingovou platformu
14. 10. 2025
Atmedia Index: Mladí diváci hodnotí nejlépe ČT Déčko nebo HBO
Čtěte dále

Atmedia Index: Mladí diváci hodnotí nejlépe ČT Déčko nebo HBO

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Česká televize natáčí nový seriál Kamarád. Přinášíme fotografie
    • Svět streamingu: Nový název služby Apple TV+ může u spotřebitelů vyvolat zmatek
    • Sportovní přenosy motivují diváky ponechat si předplatné streamingových služeb

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter