Američané sledují online obsah na chytré televizi ve větší míře než Evropané
V posledních třech letech došlo k nárůstu počtu odsledovaných minut u evropského publika přibližně o 25 procent. Evropští diváci na rozdíl od těch amerických ovšem stále ještě projevují velký zájem o tradiční lineární televizní vysílání přes satelit, kabel nebo přes anténu.

Chytrá televize Samsung s ukázkou aplikací populárních služeb v USA. Screenshot z prezentačního videa Samsung na YouTube
Zajímavé je i to, že uživatelé před rokem 2021 sledovali multimediální obsah na různých zařízeních, především na PC a na mobilu. Nejnižší podíl mají dlouhodobě tablety, které pro tento účel využívají jen jednotky procent diváků. Ovšem chytrá televize je už „domovem“ on-line obsahu pro většinu lidí. Za poslední tři roky vzrostl počet lidí, kteří sledují obsah přes chytrou televizi, o přibližně jednu čtvrtinu.
Zvyklosti evropských a amerických diváků se přitom liší. Už několik průzkumů a studií ukázalo, že Američané sledují online obsah prostřednictvím chytré televize ve větší míře než Evropané.
Celkový průměrný čas sledování videoobsahu z internetu na obrazovce chytré televize je v USA přibližně úrovni 1 hodiny a 35 minut. Ovšem průměrný Evropan sleduje internetový obsah v chytré televizi jen zhruba 57 minut denně, i když trend je i v tomto případě jednoznačně rostoucí.
V posledních třech letech došlo k nárůstu počtu odsledovaných minut u evropského publika přibližně o 25 procent. Evropští diváci na rozdíl od těch amerických ovšem stále ještě projevují velký zájem o tradiční lineární televizní vysílání přes satelit, kabel nebo přes anténu. Tento fakt může souviset s tím, že evropské komerční televize mají méně časté reklamní brejky ve srovnání s americkými televizemi.
Zatímco běžná americká komerční televize přeruší vysílání reklamou až třikrát v rozmezí 30 minut, evropské televizní společnosti obvykle zařazují dva, maximálně tři bloky reklam v průběhu jedné hodiny. Tyto reklamní přestávky jsou však u evropských televizí delší než v USA.
Celkový průměrný čas sledování videoobsahu z internetu na obrazovce chytré televize je v USA přibližně úrovni 1 hodiny a 35 minut. Průměrný Evropan sleduje internetový obsah v chytré televizi jen zhruba 57 minut denně, i když trend je i v tomto případě jednoznačně rostoucí.