• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: TV podzim 2025
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: TV podzim 2025

Česká televize rekapituluje úspěšný rok svých digitálních platforem

Juraj Koiš Publikováno 6. 2. 2025
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Logo služby iVysílání, grafiku poskytla Česká televize

Digitální platformy České televize oslovily v uplynulém roce v průměru 2,4 milionu reálných uživatelů měsíčně. Nejúspěšnějším on-line produktem se podle očekávání stalo iVysílání, kde obsah sledovalo v průměru 1,4 milionu uživatelů za měsíc. Webové a mobilní zpravodajství ČT24 zaznamenalo přes 56 milionů zobrazení článků, on-line platformy ČT sport dosáhly na svůj vrchol během MS v ledním hokeji. Výrazně vzrostla také návštěvnost webu ČT art a web Déčka je i nadále bezpečným prostorem pro děti. V roce 2024 si uživatelé ČT edu pustili téměř 4 miliony vzdělávacích videí. Česká televize to uvedla v tiskové zprávě.

Diváci iVysílání si v uplynulém roce pustili celkem 195 milionů videí z téměř třiadvaceti tisíc dostupných pořadů. Mezi nejsledovanější pořady patřily Případy 1. oddělení, druhá řada Stínů v mlze, a bodovalo také StarDance. Podle ČT zaznamenaly mimořádný úspěch také pořady určené primárně pro on-line prostředí.

„Digitální služby jsou pro Českou televizi jedním z podstatných pilířů, který umožňuje oslovit celou společnost napříč cílovými skupinami. Celkový počet zhlédnutých videí na všech on-line platformách České televize loni dosáhnul 284 milionů, což dokazuje, že jsou naše digitální platformy vyhledávaným způsobem pro konzumaci veřejnoprávní tvorby. Představují cestu, jak přinášet obsah v různorodých formátech a prostřednictvím moderních platforem, které odpovídají měnícím se potřebám diváků, a proto se budeme nadále soustředit na jejich výrazný rozvoj,“ říká generální ředitel České televize Jan Souček.

Všechny on-line platformy České televize zaznamenaly 237 milionů zhlédnutých videí, smart TV aplikace k tomu přidaly dalších 47 milionů. V porovnání s rokem 2023 se tak jedná o čtyřprocentní nárůst.

Vizuál digitálních služeb. Zdroj: Česká televize

Z původní tvorby určené výhradně pro on-line bodoval seriál Adikts, který odstartoval národní drogovou osvětu a uspěl s více než 1,5 milionem spuštění a 146 tisíci diváky na jeden díl. Mladé publikum pak také přilákala minisérie Vlastně se nic nestalo rovněž s 1,5 milionem spuštění a 154 tisíci diváky na jeden díl. Drama otevírající problematiku pornoprůmyslu navíc získalo mezinárodní cenu Prix Italia v kategorii Digital Fiction a bylo nominováno na Cenu české filmové kritiky i Českého lva.

V portfoliu on-line platforem, kde mohou diváci konzumovat obsah České televize, je od dubna 2024 youtubový kanál iVysílání, který si během osmi měsíců získal téměř 30 tisíc odběratelů a 4,7 milionu zhlédnutých videí. Nabízí například přes sto vzdělávacích videí v sérii What the fact? Nejpopulárnějším videem se stal speciál ČT art s Leošem Marešem a Benem Cristovaem se 753 tisíci zobrazeními.

A když už mluvíme o roce 2024, nelze vynechat mimořádný zájem o hokejové mistrovství. Na on-line platformách ČT sport dominovalo MS v ledním hokeji, které v květnu 2024 zaznamenalo 12,8 milionu živých spuštění. Ve srovnání s rokem 2023 vzrostla návštěvnost webu ČT sport v době konání mistrovství o 46 % v počtu uživatelů a 112 % v počtu zobrazených stránek.

Zpráva vychází ze zdrojů měření realizovaných výzkumy: NetMonitor, SPIR, ATO – Nielsen. Zdrojem části dat o návštěvnosti je i systém Google Analytics.

0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
česká televizečeská televize i vysíláníčt 4 sport online


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Začíná US Open 2025. Oficiálně až v neděli, reálně už odstartovalo. Kde můžete sledovat zápasy?
Juraj Koiš 19. 8. 2025
Operátoři Skylink a freeSAT oficiálně zařazují kanál Nova Sport 6 do svých nabídek
Juraj Koiš 12. 8. 2025
Mohlo by vás zajímat
Česká televize obměňuje zahraniční zpravodaje na pěti důležitých postech
4. 8. 2025
Česká televize na podzim: StarDance na cestách, nové i známé seriály
29. 7. 2025
V tomto týdnu představí svůj podzimní program Česká televize i TV Prima
28. 7. 2025
5G Broadcast už je technicky možný i přes satelit
Čtěte dále

5G Broadcast už je technicky možný i přes satelit

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Streamingová služba Peacock odškodní úřady za to, že neumožnila jednoduché zrušení předplatného
    • Platforma Sky Deutschland přichází s novým řešením fotbalových přenosů pro hotely, bary a restaurace
    • Začíná US Open 2025. Oficiálně až v neděli, reálně už odstartovalo. Kde můžete sledovat zápasy?

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter