• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Česká televize rekapituluje úspěšný rok svých digitálních platforem

Juraj Koiš Publikováno 6. 2. 2025
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Logo služby iVysílání, grafiku poskytla Česká televize

Digitální platformy České televize oslovily v uplynulém roce v průměru 2,4 milionu reálných uživatelů měsíčně. Nejúspěšnějším on-line produktem se podle očekávání stalo iVysílání, kde obsah sledovalo v průměru 1,4 milionu uživatelů za měsíc. Webové a mobilní zpravodajství ČT24 zaznamenalo přes 56 milionů zobrazení článků, on-line platformy ČT sport dosáhly na svůj vrchol během MS v ledním hokeji. Výrazně vzrostla také návštěvnost webu ČT art a web Déčka je i nadále bezpečným prostorem pro děti. V roce 2024 si uživatelé ČT edu pustili téměř 4 miliony vzdělávacích videí. Česká televize to uvedla v tiskové zprávě.

Diváci iVysílání si v uplynulém roce pustili celkem 195 milionů videí z téměř třiadvaceti tisíc dostupných pořadů. Mezi nejsledovanější pořady patřily Případy 1. oddělení, druhá řada Stínů v mlze, a bodovalo také StarDance. Podle ČT zaznamenaly mimořádný úspěch také pořady určené primárně pro on-line prostředí.

„Digitální služby jsou pro Českou televizi jedním z podstatných pilířů, který umožňuje oslovit celou společnost napříč cílovými skupinami. Celkový počet zhlédnutých videí na všech on-line platformách České televize loni dosáhnul 284 milionů, což dokazuje, že jsou naše digitální platformy vyhledávaným způsobem pro konzumaci veřejnoprávní tvorby. Představují cestu, jak přinášet obsah v různorodých formátech a prostřednictvím moderních platforem, které odpovídají měnícím se potřebám diváků, a proto se budeme nadále soustředit na jejich výrazný rozvoj,“ říká generální ředitel České televize Jan Souček.

Všechny on-line platformy České televize zaznamenaly 237 milionů zhlédnutých videí, smart TV aplikace k tomu přidaly dalších 47 milionů. V porovnání s rokem 2023 se tak jedná o čtyřprocentní nárůst.

Vizuál digitálních služeb. Zdroj: Česká televize

Z původní tvorby určené výhradně pro on-line bodoval seriál Adikts, který odstartoval národní drogovou osvětu a uspěl s více než 1,5 milionem spuštění a 146 tisíci diváky na jeden díl. Mladé publikum pak také přilákala minisérie Vlastně se nic nestalo rovněž s 1,5 milionem spuštění a 154 tisíci diváky na jeden díl. Drama otevírající problematiku pornoprůmyslu navíc získalo mezinárodní cenu Prix Italia v kategorii Digital Fiction a bylo nominováno na Cenu české filmové kritiky i Českého lva.

V portfoliu on-line platforem, kde mohou diváci konzumovat obsah České televize, je od dubna 2024 youtubový kanál iVysílání, který si během osmi měsíců získal téměř 30 tisíc odběratelů a 4,7 milionu zhlédnutých videí. Nabízí například přes sto vzdělávacích videí v sérii What the fact? Nejpopulárnějším videem se stal speciál ČT art s Leošem Marešem a Benem Cristovaem se 753 tisíci zobrazeními.

A když už mluvíme o roce 2024, nelze vynechat mimořádný zájem o hokejové mistrovství. Na on-line platformách ČT sport dominovalo MS v ledním hokeji, které v květnu 2024 zaznamenalo 12,8 milionu živých spuštění. Ve srovnání s rokem 2023 vzrostla návštěvnost webu ČT sport v době konání mistrovství o 46 % v počtu uživatelů a 112 % v počtu zobrazených stránek.

Zpráva vychází ze zdrojů měření realizovaných výzkumy: NetMonitor, SPIR, ATO – Nielsen. Zdrojem části dat o návštěvnosti je i systém Google Analytics.

0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
česká televizečeská televize i vysíláníčt 4 sport online


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Odstartovala nejvýznamnější tenisová událost léta. Kde můžete sledovat Wimbledon 2025?
Juraj Koiš 1. 7. 2025
Nejstarší zpravodajská televize světa CNN slaví 45 let. Zásadně ovlivnila fungování televizního trhu
Juraj Koiš 2. 6. 2025
Mohlo by vás zajímat
Nový generální ředitel České televize Hynek Chudárek nastoupil do funkce
1. 7. 2025
Názor: Příště ať se hlásí maximálně jeden kandidát
25. 6. 2025
Česká televize má nového generálního ředitele. Jediným kandidátem zůstal Hynek Chudárek, a vyhrál
25. 6. 2025
5G Broadcast už je technicky možný i přes satelit
Čtěte dále

5G Broadcast už je technicky možný i přes satelit

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Netflix se nechtěl pouštět do cenových válek o sportovní práva. Svůj postoj zřejmě přehodnotil
    • Telly rozjíždí letní kampaň: 3 měsíce balíčku Velký za 260 Kč, HBO a Max na měsíc a iDnes Premium zdarma
    • Pecka.TV spouští vylepšené balíčky a zákazníci k nim mohou dostat zajímavý bonus

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter