• Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu
  • Domů
  • Všechny články
  • Víme první
  • Analýzy TV trhu
  • Témata a rubriky
    • Svět streamingu
    • Poznámky a glosy
    • DVB-T a DVB-T2
    • Kompas informuje
    • Programové novinky
    • Sport v televizi
    • TV Operátoři
    • Uvolňování pásma 700 MHz v Evropě
  • TÉMA: Svět streamingu

Britská ITV omezila přetáčení reklam u klientů některých internetových služeb

Juraj Koiš Publikováno 6. 11. 2023
0


0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

Pohled na Londýn a řeku Temži. Ilustrační foto, autor liushuquan, fotobanka Pixabay.com

Britská televizní skupina ITV se rozhodla omezit možnost přetáčení reklam u vybraných internetových televizních služeb. Toto omezení se dotkne klientů využívajících služby operátorů BT TV a EE. Diváci budou i nadále moci přetáčet obsah směrem dopředu u pořadů v rámci zpětného zhlédnutí, ovšem tato funkcionalita bude značně omezená v době vysílání reklamních bloků. Informuje o tom web BroadbandTV News.

Praktické řešení není možné z ČR otestovat, jelikož Velká Británie již funguje mimo jednotného trhu Evropské unie, a její internetové televizní služby jsou tedy v rámci EU geoblokovány. Pro klienty britských pay-tv platforem však nejde o tak zásadní novinku. Přetáčení reklam je u IPTV a OTT služeb regulováno dlouhodobě.

Značná část britských diváků však pro příjem využívá satelit, kde je regulace přetáčení obsahu obtížnější, pokud si divák sám nahraje pořady přímo z lineárního televizního vysílání. Britští pay-tv operátoři se tedy nemusí obávat výrazné negativní odezvy ze strany platících klientů. Televizní společnosti i přesto přistupují k omezení přetáčení reklam ve snaze alespoň částečně zvýšit sledovanost reklamních bloků, která je pro ně klíčová.

Doporčená analýza: Jak fungují cenové akce? Zůstanou platící uživatelé i po jejich skončení?
0
Sdílení
  • Sdílet přes Facebook
  • Vytvořit Tweet

- Reklamní pozice -
Telly.cz
evropaiptv operátorplacená televizetelevize přes internetvelká británie


Autor

Juraj Koiš

Autor článku je šéfredaktorem webu TVKOMPAS.cz a působí jako editor webu RadioTV.cz. V minulosti vedl projekt Digitálně.tv, oficiální informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání a spolupracoval s redakcí Digizone.cz.

Stojí za pozornost
Nejstarší zpravodajská televize světa CNN slaví 45 let. Zásadně ovlivnila fungování televizního trhu
Juraj Koiš 2. 6. 2025
Porovnání nabídek internetových TV služeb. Jaké jsou ceny v roce 2025 a na kolika zařízeních můžete sledovat televizi?
Juraj Koiš 30. 4. 2025
Mohlo by vás zajímat
Disney se definitivně vyrovnal s Comcastem o kontrolu nad streamingovou službou Hulu
16. 6. 2025
HBO Max vstupuje do 12 dalších zemí, už se staronovým názvem
11. 6. 2025
Skupina AMC Networks s novou distribuční smlouvou s majitelem Skylinku
11. 6. 2025
Newsmax musel ukončit bezplatné vysílání v USA, v Evropě i nadále pokračuje
Čtěte dále

Newsmax musel ukončit bezplatné vysílání v USA, v Evropě i nadále pokračuje

Napsat komentář

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

  • TVKOMPAS.cz podporují

  • Nové příspěvky

    • Disney se definitivně vyrovnal s Comcastem o kontrolu nad streamingovou službou Hulu
    • Dvoudílný film České televize vstupuje do druhé etapy natáčení
    • FilmBox Premium o víkendu s mimořádnou televizní premiérou

  • TVKOMPAS.cz se představuje
  • Žádost o registraci nového uživatele
  • Důležité a doporučené texty
  • RSS feed
© 2025 TVKOMPAS.cz - Zásady ochrany osobních ůdajů a používání cookies
K zahájení vyhledávání stiskněte enter